Entertainment alle pijlers

Spoilertopic: Het Spaanse dorp Polopos

10-07-2019 17:50 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook dit jaar vestigen zich vijf Nederlandse stellen in een uitgestorven dorp! Dit jaar trekken ze naar het Spaanse dorp Popolos. In het dorp, waar de jongeren masaal wegtrekken om elders aan het werk te gaan kopen de vijf Nederlandse koppels voor 1 euro een huis. Het huis moeten ze opknappen tot een bewoonbaar geheel. Zolang dat nog niet zover is, wonen ze op een camping in de buurt. Ondertussen zetten ze hun eigen onderneming op om weer toeristen te trekken naar Videoland.

De deelnemers van dit jaar zijn:
Familie Rutten: camperplaats en markt.
Mark en Donna: B&B en sportieve vakanties
Thysa en Wijnand : Kunstenaarsstudios en koffiehuis
John en Juani: B&B en motortochten
Kirsten en Christiaan met Lucas: Luxe verblijf met wellnessfaciliteiten

Omdat Videoland voorloopt op RTL en het gewone topic niet willen verpesten met spoilers, is hier een speciaal spoilertopic. Het topic zonder spoilers vind je hier: entertainment/het-spaanse-dorp-polopos/ ... #p30114841
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit naar Chateau Meiland gekeken. Maar als Ma Rutten het wil kopiëren....je kan maar beter origineel zijn en bij jezelf blijven.
Ik dacht van tevoren nog: misschien iemand die in Haarlem woont, gewoon even als fly on the wall. Maar het was volslagen onmogelijk geweest om daar een fly on the wall te zijn....

Tjonge zeg, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat de aandacht voor de Ruttens zó snel zou doodbloeden...
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
09-09-2019 09:14
Thysa komt tijdens de Kinderboekenweek uit haar kinderboek voorlezen en signeren in verschillende boekwinkels.
Vind het leuk om hen te volgen.

En Martien is echt leuk en irigineel.
Nou ja, Martien beschikt in iig over enig talent.
Bijvoorbeeld qua styling.
Ik zie mevrouw Rutten nergens in uitblinken behalve leiding geven.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
09-09-2019 08:40
Staan wel filmpjes op hoor in elk geval van die zangers die bezig zijn.
https://www.facebook.com/10849621716437 ... 73?sfns=mo
Dank je. Ik zal niet goed kijken.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
08-09-2019 23:56
Als er een grote opkomst was geweest, had shownieuws dat toch wel laten zien?
Ik overdrijf echt niet als ik zeg dat ik pakweg 10 mensen kon tellen..
Ik vraag me oprecht af of ma Rutten dikke rijen van twee had verwacht.. dat zal dan wel, anders organiseer je toch geen meet&greet/ fandag??
Het hangt er natuurlijk heel erg van af wanneer shownieuws daar was hè.
Seriously?
MeredithGrey schreef:
09-09-2019 10:31
Het hangt er natuurlijk heel erg van af wanneer shownieuws daar was hè.
Dat wel maar lijkt me dat je zelf ook filmpjes maakt en plaatst wanneer het druk is.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
09-09-2019 10:39
Dat wel maar lijkt me dat je zelf ook filmpjes maakt en plaatst wanneer het druk is.
Mij ook, maar ik weet zeker dat ik niet hetzelfde denk als Elisa. Overigens denk ik dat er in totaal nog best wat mensen zijn geweest maar dat het verspreid over de dag was waardoor er telkens een handjevol mensen te zien is. Het is nu niet een evenement waar je een hele dag naar toegaat.
Seriously?
MeredithGrey schreef:
09-09-2019 10:48
Mij ook, maar ik weet zeker dat ik niet hetzelfde denk als Elisa. Overigens denk ik dat er in totaal nog best wat mensen zijn geweest maar dat het verspreid over de dag was waardoor er telkens een handjevol mensen te zien is. Het is nu niet een evenement waar je een hele dag naar toegaat.
Er was echt geen kip hoor. Het evenement duurde 4 uur en had een hosfeest moeten zijn. Daar blijven mensen normaal gesproken algauw een paar uur. En als het druk was geweest, dan hadden we daar beelden van gezien. Zonder twijfel. Je ziet op FB dat slechts 72 mensen hebben aangegeven te gaan en dat er 332 geïnteresseerd waren. Van die 72 mensen kun je nog een flink percentage aftrekken als puntje bij paaltje komt. Het was simpelweg een fiasco.
Alle reacties Link kopieren
Wat bezielde ze ook?!

Je hebt meegedaan aan een real life programma.. je bent verspreid over 44 afleveringen (met nog 4 koppels) op tv te zien geweest..
En dan vind je dat je een fandag/meet&greet voor jezelf moet gaan organiseren???

Ben ik nu de enige die hierin een overdosis hoogmoed en zelfoverschatting riekt??
Alle reacties Link kopieren
whateverever schreef:
09-09-2019 09:29
Nou ja, Martien beschikt in iig over enig talent.
Bijvoorbeeld qua styling.
Ik zie mevrouw Rutten nergens in uitblinken behalve leiding geven.
Het is maar wat je definitie van leiderschap is.
Alle reacties Link kopieren
En ff gejat van het Fokforum:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
09-09-2019 16:46
Wat bezielde ze ook?!

Je hebt meegedaan aan een real life programma.. je bent verspreid over 44 afleveringen (met nog 4 koppels) op tv te zien geweest..
En dan vind je dat je een fandag/meet&greet voor jezelf moet gaan organiseren???

Ben ik nu de enige die hierin een overdosis hoogmoed en zelfoverschatting riekt??
Nee hoor. Ik denk dat ze zichzelf al rijk rekenden.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
09-09-2019 17:06
Nee hoor. Ik denk dat ze zichzelf al rijk rekenden.
Als je alles wat naar een beetje kritiek neigt (ook al is het opbouwend) maar wegwuift onder het mom van ze zijn jaloers en je kijkt nooit in de spiegel of dat wat je doet echt allemaal zo geweldig is, dan krijg je dit. Van jezelf met alleen maar ja-knikkers omringen wordt niemand beter.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
09-09-2019 17:06
Nee hoor. Ik denk dat ze zichzelf al rijk rekenden.
Entree was gratis.
Misschien hebben er veel mensen aangegeven dat ze kennis wilden maken met hen. Ik heb geen idee. Ik heb met verbazing het hele geruzie gevolgd op de polopos facebook pagina. Wat een kinderachtig gedrag van iedereen, ook van de moderators die elke dag meldde dat iedereen zich moest gedragen, en dan daarna zelf een naar bericht plaatsten.
Alle reacties Link kopieren
Rosetrea schreef:
09-09-2019 17:21
Entree was gratis.
Misschien hebben er veel mensen aangegeven dat ze kennis wilden maken met hen. Ik heb geen idee. Ik heb met verbazing het hele geruzie gevolgd op de polopos facebook pagina. Wat een kinderachtig gedrag van iedereen, ook van de moderators die elke dag meldde dat iedereen zich moest gedragen, en dan daarna zelf een naar bericht plaatsten.
Ik bedoelde rijk rekenen niet letterlijk.
Alle reacties Link kopieren
Op dat filmpje telde ik niet eens 20 mensen. Wat een flop.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
AliM schreef:
09-09-2019 17:06
En ff gejat van het Fokforum:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Dat is een oud verhaal waar juani ook al op had gereageerd. Juani had de tas verkocht en de klant is naar rutten gegaan om er nog wat bij te drukken.
Alle reacties Link kopieren
AliM schreef:
09-09-2019 17:04
Het is maar wat je definitie van leiderschap is.
Ik wilde haar toch iets goeds toeschrijven, denk ik.🤔
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
09-09-2019 17:06
Nee hoor. Ik denk dat ze zichzelf al rijk rekenden.
Als het druk was geweest zouden er wat meer potentiële getfunded-storters zijn. Daar staat het al een paar dagen stil, had een oppepper kunnen zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
AliM schreef:
09-09-2019 17:04
Het is maar wat je definitie van leiderschap is.
Commanderen past beter bij haar :biggrin:
Voor iedereen een groene tuin
Pindakaasjes schreef:
09-09-2019 16:46
Wat bezielde ze ook?!

Je hebt meegedaan aan een real life programma.. je bent verspreid over 44 afleveringen (met nog 4 koppels) op tv te zien geweest..
En dan vind je dat je een fandag/meet&greet voor jezelf moet gaan organiseren???

Ben ik nu de enige die hierin een overdosis hoogmoed en zelfoverschatting riekt??
Ik denk dat ma Rutten verslaafd is geraakt aan de aandacht. Daarom ook dat gebedel om een real life soap.
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
09-09-2019 20:03
Commanderen past beter bij haar :biggrin:
Het was wel leuke camping TV voor die avonturiers :mail:
Alle reacties Link kopieren
Ze komen straks alleen nog op tv als karikatuur bij de tv kantine.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Cheshire-cat schreef:
10-09-2019 08:02
Ze komen straks alleen nog op tv als karikatuur bij de tv kantine.
Kan niet wachten!! :mrgreen:
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Alle reacties Link kopieren
Fossa schreef:
09-09-2019 21:53
Ik denk dat ma Rutten verslaafd is geraakt aan de aandacht. Daarom ook dat gebedel om een real life soap.
Dat denk ik ook ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven