Entertainment alle pijlers

Spoilertopic: Het Spaanse dorp Polopos

10-07-2019 17:50 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook dit jaar vestigen zich vijf Nederlandse stellen in een uitgestorven dorp! Dit jaar trekken ze naar het Spaanse dorp Popolos. In het dorp, waar de jongeren masaal wegtrekken om elders aan het werk te gaan kopen de vijf Nederlandse koppels voor 1 euro een huis. Het huis moeten ze opknappen tot een bewoonbaar geheel. Zolang dat nog niet zover is, wonen ze op een camping in de buurt. Ondertussen zetten ze hun eigen onderneming op om weer toeristen te trekken naar Videoland.

De deelnemers van dit jaar zijn:
Familie Rutten: camperplaats en markt.
Mark en Donna: B&B en sportieve vakanties
Thysa en Wijnand : Kunstenaarsstudios en koffiehuis
John en Juani: B&B en motortochten
Kirsten en Christiaan met Lucas: Luxe verblijf met wellnessfaciliteiten

Omdat Videoland voorloopt op RTL en het gewone topic niet willen verpesten met spoilers, is hier een speciaal spoilertopic. Het topic zonder spoilers vind je hier: entertainment/het-spaanse-dorp-polopos/ ... #p30114841
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
23-07-2019 09:53
Broodjes aan het eten en met de hond praten? :P
:proud:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
“Qwaaalietie-time” O_o aldus Christiaan :bonk:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Eind oefening met de familie Rutten zegt Juani op het einde, ben benieuwd morgen.

Wat dat betreft is het wel fijner om net als Thyssa en Wijnand en Mark en Donna er niet zo dicht op te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Wat een hoop geblabla over die wijnen. Hij denkt er wel verstand van te hebben ...

Goed dat Elise het kaartjes uitdelen toch oppakt. Jammer dat er zoveel bombarie aan vooraf moet gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet zo goed waarom er zoveel gezeur is over het feit dat Christiaan en Kirsten het werk uitbesteden. Dat is toch hun keuze, ze hebben blijkbaar het geld om dat te doen.

Juani doet ook niet veel, en ik heb Demi en Elisa nu ook nog niet echt zien klussen. Die zie je vooral integreren in het dorp en Elisa bemoeit zich vooral overal mee.

De redenatie van Wijnand klopt dan ook niet helemaal volgens mij. Het gaat volgens mij gewoon over het feit hoeveel mensen er kaartjes kunnen uitdelen en dat zijn er bij de familie Rutten twee meer dan bij de rest.

Maar de manier waarop Elisa tegen Christiaan tekeer ging vond ik nogal onfatsoenlijk, maar blijkbaar wordt ze dat als ze haar zin niet krijgt. Ik vind het hartstikke leuk hoe ze het doet in het dorp hoor, maar tegen mensen die haar tegenspreken is ze nogal onfatsoenlijk.

Wat ik wel goed vond is dat in de laatste uitzending Elisa Demi gewoon het woord laat voeren in het Spaans.
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Elisa echt een kwal.
Hoe kan het eigenlijk dat haar vent eruit ziet alsof ‘ie in de sportschool woont en zij precies het tegenovergestelde is? Ik vind hem trouwens altijd maar stil en een beetje ja en nee knikken.
Alle reacties Link kopieren
LD199 schreef:
23-07-2019 12:00
Ik vind Elisa echt een kwal.
Hoe kan het eigenlijk dat haar vent eruit ziet alsof ‘ie in de sportschool woont en zij precies het tegenovergestelde is? Ik vind hem trouwens altijd maar stil en een beetje ja en nee knikken.
Dat hij zo sportief is en hun zoon ook wil toch niet zeggen dat zij dat ook moet zijn?
Alle reacties Link kopieren
tryagain schreef:
23-07-2019 00:58

Ik vind dat KrisChris stel ongelooflijk irritant. Krijg het idee aan de hand van zijn website dat hij een flinke schadevergoeding en letselschade heeft gekregen en daar nu van renteniert, eh, doet alsof hij werkt.
Hij is onderuit gegaan met de fiets toen het glad was en had zijn knieschijf verbrijzeld. Ik lees nergens iets over een schadevergoeding. Dat lijkt me ook raar als het een eenzijdig ongeval is.
Neemt niet weg dat hij irritant is...
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Cheshire-cat schreef:
23-07-2019 12:19

Neemt niet weg dat hij irritant is...
Ontzettend. Echt zo’n mannetje met een te groot ego.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
23-07-2019 12:22
Ontzettend. Echt zo’n mannetje met een te groot ego.
Idd :sick:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Cheshire-cat schreef:
23-07-2019 12:19
Hij is onderuit gegaan met de fiets toen het glad was en had zijn knieschijf verbrijzeld. Ik lees nergens iets over een schadevergoeding. Dat lijkt me ook raar als het een eenzijdig ongeval is.
Neemt niet weg dat hij irritant is...

Ach.. ik krijg soms ook Quality time jeuk van hem.. maar eerlijk is eerlijk, ze zijn aldoor opgewekt en enthousiast.
Ze kunnen je types niet zijn, maar 90% van de tijd zijn ze vooral een koppel dat er zin aan heeft en bruist van de ideeen.
En ja.. ze kunnen het zich veroorloven de verbouwing uit te besteden.. dat kan sommige mensen steken maar dat is natuurlijk onzin. Hun geld, hun keuze.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
23-07-2019 12:03
Dat hij zo sportief is en hun zoon ook wil toch niet zeggen dat zij dat ook moet zijn?
Er moet niks...
Ze zou er wel van opknappen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
23-07-2019 09:47
Oh god :-[ Die website is te erg.
Sorry, ik had nog een waarschuwing bij de link willen zetten, maar kon de woorden niet vinden zonder te refereren aan omhoogkomend maagzuur.

Ik snap niks van die vent. Hoe kan je je klanten nou helpen als alleen maar aandacht hebt voor jezelf? En waarom gebruikt hij zo idioot veel foto's van zichzelf? Lijkt wel of hij het belangrijker vindt om zichzelf goed neer te zetten, dan zijn product. Viel me ook op bij die website van hun wijntjes (waarvan ik de witte overigens al bij voorbaat afraad, een goede wijn uit zo'n warm land heeft een hoger alcoholpromillage) Gewoonlijk zie je dan foto's van sappige druiven, de wijngaard, eventueel het wijngoed. Christiaan en Kirsten verkopen wijn met foto's van ... jawel ... Christiaan en Kirsten @(

Oh en waarom noemt hij zijn klanten 'zijn studenten'?! Hij is toch helemaal geen docent? Wat is zijn opleiding eigenlijk? Ik zie hem meer als bedrijfsleider van de Spar of zo ;-D

Hoop gebakken lucht.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
23-07-2019 12:03
Dat hij zo sportief is en hun zoon ook wil toch niet zeggen dat zij dat ook moet zijn?
Met Addy en Astrid van helemaal het einde was dat ook zo valt me op.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
23-07-2019 12:54
Er moet niks...
Ze zou er wel van opknappen denk ik.
Dat uiteraard wel.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
23-07-2019 13:06


Oh en waarom noemt hij zijn klanten 'zijn studenten'?! Hij is toch helemaal geen docent? Wat is zijn opleiding eigenlijk? Ik zie hem meer als bedrijfsleider van de Spar of zo ;-D

Hoop gebakken lucht.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
LD199 schreef:
23-07-2019 12:00
Ik vind Elisa echt een kwal.
Hoe kan het eigenlijk dat haar vent eruit ziet alsof ‘ie in de sportschool woont en zij precies het tegenovergestelde is? Ik vind hem trouwens altijd maar stil en een beetje ja en nee knikken.
Als ik in haar groepje had gezeten dan had ik in ieder geval niet overal mee ingestemd wat zij wilde. Denk ook niet dat ik erbij had gemogen van haar.
Zou de dorpsraad door hebben dat ze zo dominant is?
De website geeft hun huidige activiteiten weer, een camper plaats met weinig voorzieningen en een b en b incl. sporten met de mannen en shoppen met de dames😳
Alle reacties Link kopieren
https://www.delftopzondag.nl/nieuws/alg ... in-spanje-

Een stukje over het ondernemende stel .
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
https://www.nkc.nl/blog/reisverhalen/ca ... ?fromsso=1
En stukje van Wijnand en Thysa.

Thysa heeft net een kinderboek geschreven en is bezig met een tweede boek.

Ze hebben ook nog een reisblog. Www.goingvanywhere.com
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke blog! Die twee zijn veel leuker en interessanter dan RTL laat zien!
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
23-07-2019 18:02
Wat een leuke blog! Die twee zijn veel leuker en interessanter dan RTL laat zien!
Ja ze worden nu heel alternatief en saai neergezet, terwijl ze erg leuk zijn!
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Mark heeft de pech slechte ogen te hebben lijkt het met zijn jampotglazen, zo lijkt hij helemaal een verschrikt hert.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe kapsel en kleur van Juani vind ik nou geen vooruitgang :P
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Elisa maakt weer bonje over de zanger van Juani... zucht. Ze maakt gewoon graag ruzie denk ik :facepalm:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Het wordt nu pas zichtbaar dat de rest van de familie Rutten ook best een woordje Spaans spreekt. En naast Spaans spreken ze ook met z'n allen het woord van Elisa. Wel goed hoe ze de dingen regelen met de inwoners. Al denk ik dat we de intergratie van de andere inwoners minder zien en dat het wel gebeurt. Wat Elisa zei over die posters vind ik dan wel weer raar. Ze zijn zelf begonnen met het maken van flyers, Donna en Mark maken ook flyers en als Juani het doet, is het verkeerd. Of zou ze de flyers van Donna en Mark niet hebben gezien.

En wat waren Mark en Donna nou aan het doen met die waslijn en die schoorsteen? En Donna spreekt best een woordje Spaans inmiddels.

Volgens mij ben ik ook de enige die weinig problemen heeft met Christiaan en Kirsten. Hij is nu niet echt mijn type, maar ik krijg er ook geen kromme tenen van. Die website van zijn coachingpraktijk wilde ik wel het liefst meteen even onder handen nemen. Wat een draak is dat zeg.

Thyrsa en Wijnand vind ik tot nu toe het leukste stel. En de droge humor van John vind ik ook echt grappig.

De logica van Juani en John over dat bellen voor die kaartjes snap ik niet zo. Dan leg je ze toch weer een drempel op. Als er dan anderen komen en die kaartjes geven, dan hebben ze kaartjes.
Seriously?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven