Entertainment alle pijlers

Storing Greys gisteren?

24-02-2015 12:24 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Lag het aan mijn tv, of was er een landelijke storing tijdens Greys Anatomie gisteren?

En dat terwijl het zo' n emotionele aflevering was?

Zo jammer...

Moest het ff kwijt.
Ik heb het gekeken, maar bij mij geen storing.
Geen storing hier.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Jee, da's balen, kan het ergens teruggekeken worden, en is er nog te zien geweest waar de baby bleef( of is dit spoileren?)
Ook hier geen storing gehad.
quote:daj schreef op 24 februari 2015 @ 12:34:

Jee, da's balen, kan het ergens teruggekeken worden, en is er nog te zien geweest waar de baby bleef( of is dit spoileren?)

Weet niet of je digitale tv hebt? Via Ziggo kan ik de aflevering terugkijken, wel tegen betaling.

Kan ook via Kijk.nl, ook tegen betaling.
Ik zou het trouwens wel een keer een verademing vinden als er eens een baby op een normale manier geboren kan worden in deze serie.

Het is altijd kantje boord of onder bizarre omstandigheden of er is iets niet in orde met de baby (Meredith, Bailey, Torres, die dokter die uit Private Practice komt en nu dus April.

Er is nog nooit iemand zwanger geweest die gewoon is bevallen.
Popcorn Time installeren op je computer. Kun je meteen de volgende aflevering ook kijken
Wij hadden ook storing tijdens Greys Anatomy. Het voordeel bij ons was (UPC) dat het kastje nergens op reageerde, maar dat de zender die je aan staan, dat je die gewoon kon kijken, en dat de opnames gewoon doorgaan.

Ik heb Greys Anatomy trouwens standaard in de opname staan. Om 20.25. Bedacht mijn vriend nog vlug even iets op NPO te kijken. Door de storing bleef de zender bij ons op NPO staan, en heb ik een uur naar de zender MAX moeten kijken omdat bij resetten de opname verdwijnt.

Jee, da's balen, kan het ergens teruggekeken worden, en is er nog te zien geweest waar de baby bleef( of is dit spoileren?)Welke baby? Er waren er twee.
quote:Baudolino schreef op 24 februari 2015 @ 12:45:

Ik zou het trouwens wel een keer een verademing vinden als er eens een baby op een normale manier geboren kan worden in deze serie.

Het is altijd kantje boord of onder bizarre omstandigheden of er is iets niet in orde met de baby (Meredith, Bailey, Torres, die dokter die uit Private Practice komt en nu dus April.

Er is nog nooit iemand zwanger geweest die gewoon is bevallen.

Haha echt he. Je kunt als personage in Grey's ook nooit zomaar hoofdpijn hebben, vergeetachtig zijn of raar gedrag vertonen, maar dan heb je altijd meteen een hersentumor. En ik ben best geëmancipeerd enzo, maar ik vind het wel ontzettend sneu dat Zola en Bailey nooit eens door hun eigen ouders verzorgd lijken te worden. Die koters zitten dag en nacht in de crèche.

Toch blijf ik het kijken, heerlijk al die drama
Ik bedoel de baby van April.

Betalen voor terugkijken ga ik niet doen
Ja, ik vind dat drama ook geweldig, heeft iemand trouwens nog een kleine samenvatting van de aflevering van vorige week,

deze had ik per abuis niet opgenomen, alvast bedankt.
Als je wil kan ik wel een samenvatting geven over de aflevering van gisteren. Vorige week heb ik natuurlijk ook gezien, maar dat is al weer wat langer geleden en mijn geheugen kan nou eenmaal niet alles opslaan

Je kunt vast ook wel op wikipedia korte samenvattingen van de afleveringen terug lezen. (Let op dat je geen spoilers tegen komt!)

Jee, da's balen, kan het ergens teruggekeken worden, en is er nog te zien geweest waar de baby bleef( of is dit spoileren?)Ik kijk het hier wel eens terug, maar het is wel zonder ondertiteling:

http://www.cucirca.eu/wat ... my-free-streaming-online/
Ook geen last van een storing gehad.
Carpe Diem!
Ga ik doen, nachtvlinder77, bedankt.
Helaas lukt het niet, computer geeft aan dat het een schadelijke site is
Ik download het via een torrent site . Ik loop voor iig
Ben ik de enige die aan sommige Grey's Anatomy

personages erger?

Ze vechten zelfs wanneer ze aan het opereren is met wie wat gaat doen.

Ik kon Christina Yang ook niet uitstaan dat was echt zo'n snert mens.

Ben blij dat ze niet meer in de serie zit.
Terugkijken via Free TV Project. Als je geen adblocker hebt, reclames wegklikken. Zo kijk ik al jaren series.
Gisteren last van storing gehad. Nu heb ik wel een brief van mijn grote vriend Ziggo gehad dat ze vanalles gaan veranderen. Ik geef Ziggo dus lekker de schuld :p.
Carpe Diem!
Ik wacht op How to get away with murder nu wijzen ze Grey Anatomy en ik erger me nu al.

Vind Geena Davis de enige die niet zo irritant is zoals de andere Grey Anatomy dokters.
Jammer, ik heb het vandaag niet kunnen zien. Weet iemand of Greys ook nog herhaald wordt?
Helaas niet :(
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven