SYTYCD 2012
zondag 2 september 2012 om 20:55
quote:Summerdance schreef op 02 september 2012 @ 20:50:
Mag ik even zeggen dat ik dit dus ONWIJS gemist heb hè!
Zo gezellig met jullie, en DAN!+1
Mag ik even zeggen dat ik dit dus ONWIJS gemist heb hè!
Zo gezellig met jullie, en DAN!+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 2 september 2012 om 20:56
quote:elastiekje_ schreef op 02 september 2012 @ 20:53:
Iemand zin in chocoladekoekjes met een kop thee? Ik ben aan het uitdelen namelijk (wel plaatjesloos helaas)Ik ben chips aan het eten maar daarna heb ik altijjd trek in iets zoets dus graag.
Iemand zin in chocoladekoekjes met een kop thee? Ik ben aan het uitdelen namelijk (wel plaatjesloos helaas)Ik ben chips aan het eten maar daarna heb ik altijjd trek in iets zoets dus graag.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 2 september 2012 om 20:57
zondag 2 september 2012 om 20:58
zondag 2 september 2012 om 20:59
zondag 2 september 2012 om 20:59
quote:Summerdance schreef op 02 september 2012 @ 20:57:
Het zal je gezegd worden...
You are sooooooo boring to look at! Ik dacht dat hij zei Horny ik dacht al Dan toch .
Het zal je gezegd worden...
You are sooooooo boring to look at! Ik dacht dat hij zei Horny ik dacht al Dan toch .