SYTYCD 2012
zondag 9 september 2012 om 21:06
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 21:05:
[...]
Hahaha dat is niet perse gezeur hoor, ik ken het alleen als wat gepest onderling. Soussies gaan gewoon om met andere Marokkanen. En meestal hebben jonge Soussies liefkozend de bijnaam 'Sous' (zoals bijna alle jongeren een bijnaam hebben).Ik ken het echt wel als vetes, ruzies en meer dan een beetje geplaag.
[...]
Hahaha dat is niet perse gezeur hoor, ik ken het alleen als wat gepest onderling. Soussies gaan gewoon om met andere Marokkanen. En meestal hebben jonge Soussies liefkozend de bijnaam 'Sous' (zoals bijna alle jongeren een bijnaam hebben).Ik ken het echt wel als vetes, ruzies en meer dan een beetje geplaag.
zondag 9 september 2012 om 21:08
zondag 9 september 2012 om 21:10
quote:Liezze schreef op 09 september 2012 @ 21:08:
[...]
Ik las het ook net. Ben normaal ook wel van de tandpasta, had er nog nooit van gehoord dat dat zo verkeerd kon uitpakken!Ik ook niet... Ga het ook nooit meer doen.. Veel te bang dat ik straks een ontsteking heb... Dan maar liever even doorbijten met een pukkel
[...]
Ik las het ook net. Ben normaal ook wel van de tandpasta, had er nog nooit van gehoord dat dat zo verkeerd kon uitpakken!Ik ook niet... Ga het ook nooit meer doen.. Veel te bang dat ik straks een ontsteking heb... Dan maar liever even doorbijten met een pukkel
zondag 9 september 2012 om 21:14
quote:Liezze schreef op 09 september 2012 @ 21:11:
Er is helemaal geen overleg tussen de juryleden of iemand naar boetkemp mag of niet. Zou er iets geknipt worden of hoe wordt dit nu beslist?Die discussies die er de vorige jaren waren zijn er inderdaad een beetje uitgehaald. Maar de middenmoot lijkt ook een beetje eruit gehaald te zijn. Dus de duidelijk slechte worden even samenvattend ertussen gestopt en voor de rest is iedereen door naar de bootcamp.
Er is helemaal geen overleg tussen de juryleden of iemand naar boetkemp mag of niet. Zou er iets geknipt worden of hoe wordt dit nu beslist?Die discussies die er de vorige jaren waren zijn er inderdaad een beetje uitgehaald. Maar de middenmoot lijkt ook een beetje eruit gehaald te zijn. Dus de duidelijk slechte worden even samenvattend ertussen gestopt en voor de rest is iedereen door naar de bootcamp.
zondag 9 september 2012 om 21:14
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 21:13:
[...]
Goeie tip, staat onder m'n favorieten om te kopen als m'n salaris er weer isIk heb voor opkomende pukkels ook een ander goed spulletje, maar das lastig verkrijgbaar en erg duur. BHA kun je meer gebruiken (ook over je hele gezicht) en is er in verschillende sterktes.
[...]
Goeie tip, staat onder m'n favorieten om te kopen als m'n salaris er weer isIk heb voor opkomende pukkels ook een ander goed spulletje, maar das lastig verkrijgbaar en erg duur. BHA kun je meer gebruiken (ook over je hele gezicht) en is er in verschillende sterktes.
zondag 9 september 2012 om 21:16
zondag 9 september 2012 om 21:18
zondag 9 september 2012 om 21:18
zondag 9 september 2012 om 21:19