SYTYCD 2012
zondag 9 september 2012 om 20:49
zondag 9 september 2012 om 20:52
quote:itsme26 schreef op 09 september 2012 @ 20:47:
[...]
ik weet precies hoe mijn katten denken: vandaag ga ik eens eten, drinken en slapen en dat in willekeurige volgorde,
Je vergeet nog "op dat plekje liggen waar jij nu zit/bezig bent."
En dan met voorkeur als je de was aan het opvouwen bent of bovenop de laptop.
[...]
ik weet precies hoe mijn katten denken: vandaag ga ik eens eten, drinken en slapen en dat in willekeurige volgorde,
En dan met voorkeur als je de was aan het opvouwen bent of bovenop de laptop.
zondag 9 september 2012 om 20:53
quote:Liezze schreef op 09 september 2012 @ 20:52:
[...]
En dan met voorkeur als je de was aan het opvouwen bent of bovenop de laptop. Ja, en dat je dan op het punt komt dat je ergens anders gaat zitten of op het puntje van je stoel zit zodat de kat achter je voldoende ruimte heeft
[...]
En dan met voorkeur als je de was aan het opvouwen bent of bovenop de laptop. Ja, en dat je dan op het punt komt dat je ergens anders gaat zitten of op het puntje van je stoel zit zodat de kat achter je voldoende ruimte heeft
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 9 september 2012 om 20:53
quote:c_estelle schreef op 09 september 2012 @ 20:48:
[...]
Leg eens uit.... een ander soort??
Ze komen uit het Zuiden van Marokko en zijn meestal ook wat donkerder dan andere Marokkanen. Marokko bestaat uit meerdere volken en dit is er één van. Ze worden door andere Marokkanen altijd aangeduid als 'Soussies'.
En ze eten elke dag couscous met hun handen.
[...]
Leg eens uit.... een ander soort??
Ze komen uit het Zuiden van Marokko en zijn meestal ook wat donkerder dan andere Marokkanen. Marokko bestaat uit meerdere volken en dit is er één van. Ze worden door andere Marokkanen altijd aangeduid als 'Soussies'.
En ze eten elke dag couscous met hun handen.
zondag 9 september 2012 om 20:55
zondag 9 september 2012 om 20:56
quote:c_estelle schreef op 09 september 2012 @ 20:54:
[...]
Ik bedoelde meer waarom ze dan anders zijn als de "gewone" marokanenEr zijn geen 'gewone' Marokkanen, het Marokkaanse volk is een mengelmoes van een hele hoop verschillende volkeren. Maar de meeste Marokkanen hier zijn Berbers uit het Noorden.
[...]
Ik bedoelde meer waarom ze dan anders zijn als de "gewone" marokanenEr zijn geen 'gewone' Marokkanen, het Marokkaanse volk is een mengelmoes van een hele hoop verschillende volkeren. Maar de meeste Marokkanen hier zijn Berbers uit het Noorden.