Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Het valt me trouwens wel op dat Rory een beetje out of shape is geraakt sinds TUDB.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook naar New York..... volgende meet daar?
Ja daaahaaaagg, zit ik boven, helemaal geinstalleerd met thee en laptop... is het reclame... niet eerlijk!



Naja, ik kijk het laatste stukje ook mee nadat mijn man mijn vraag om te mogen zappen negeerde, rot Fifa
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 14 oktober 2012 @ 21:08:

Ik wil ook naar New York..... volgende meet daar? Naar Chicago in NY lijkt me een heel goed plan
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 14 oktober 2012 @ 21:08:

Ik wil ook naar New York..... volgende meet daar? na de efteling, Auswitz, Frankrijk en Istanbul, kunnen we best naar NY
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:cynba schreef op 14 oktober 2012 @ 21:07:

Dat ze gewoon doorgaan alsof er niets aan de hand is zou die twee nog wel eens kunnen redden.Dat denk ik ook. Ze leken er in elk geval wel nog plezier in te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Poppie!!!!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 14 oktober 2012 @ 21:08:

Ik wil ook naar New York..... volgende meet daar?

Welja!

Had je de musical Chicago ook al genoteerd?



IK bedenk me ineens, die kunnen we ook in London doen.

Hebben we weer een locatie erbij
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 14 oktober 2012 @ 21:11:

[...]



na de efteling, Auswitz, Frankrijk en Istanbul, kunnen we best naar NY

o jaaaa, die was ik vergeten

Hoe kwamen we daar nou weer ineens bij?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 14 oktober 2012 @ 21:11:

[...]



na de efteling, Auswitz, Frankrijk en Istanbul, kunnen we best naar NY Natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 14 oktober 2012 @ 21:11:

[...]



na de efteling, Auswitz, Frankrijk en Istanbul, kunnen we best naar NY Daarom, enne het hoeft niet allemaal binnen een maand toch?
Ik vraag me ook af hoe jullie bij auschwitz zijn gekomen
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 14 oktober 2012 @ 21:11:

[...]



Welja!

Had je de musical Chicago ook al genoteerd?



IK bedenk me ineens, die kunnen we ook in London doen.

Hebben we weer een locatie erbijdan zetten wie ook nog op het lijstje!
Alle reacties Link kopieren
Owwwwwwwwwwwwwwwww Hachi zo op Net 5

Ik durf hem nog steeds niet te kijken...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Zeg dames, hoho, ik durf niet te vliegen!
quote:Summerdance schreef op 14 oktober 2012 @ 21:16:

Owwwwwwwwwwwwwwwww Hachi zo op Net 5

Ik durf hem nog steeds niet te kijken...Ik heb hem gekeken! tranen met tuiten gejankt
Alle reacties Link kopieren
quote:poppeding schreef op 14 oktober 2012 @ 21:17:

Zeg dames, hoho, ik durf niet te vliegen!



Londen kan ook met de boot of met de trein hé?!



Frankrijk en Auswitz ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:poppeding schreef op 14 oktober 2012 @ 21:18:

[...]





Ik heb hem gekeken! tranen met tuiten gejankt

Precies daarom

IK kon na het kijken van Eight Below al niet eens meer naar Husky's kijken zonder in tranen uit te barsten



Deze film durf ik echt niet aan....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 14 oktober 2012 @ 21:19:

[...]





Londen kan ook met de boot of met de trein hé?! New York kan ook....maar dan zijn we even onderweg
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie Inge ook net weggelopen uit Lord of the Rings?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 14 oktober 2012 @ 21:16:

Owwwwwwwwwwwwwwwww Hachi zo op Net 5

Ik durf hem nog steeds niet te kijken...Wat is dat voor een film?
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 14 oktober 2012 @ 21:12:

[...]



o jaaaa, die was ik vergeten

Hoe kwamen we daar nou weer ineens bij? wie trouwt mijn zoon?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:c_estelle schreef op 14 oktober 2012 @ 21:19:

[...]





Londen kan ook met de boot of met de trein hé?!



Frankrijk en Auswitz ook.Ja oké maar New York niet! en ik wil dat natuurlijk niet missen
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 14 oktober 2012 @ 21:20:

[...]



New York kan ook....maar dan zijn we even onderweg Des te meer tijd om te kletsen hebben we!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 14 oktober 2012 @ 21:20:

Vinden jullie Inge ook net weggelopen uit Lord of the Rings?Meer Anna Hathaway (oa the devil wears Prada)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven