Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 04 november 2012 @ 20:55:

er worden veel vrouwen opgetild deze showOm een man te liften is wel moeilijker, daarom worden de vrouwen gelift!
Alle reacties Link kopieren
Even de was ophangen (haha, dat is ook vaste prik bij mij tijdens SYTYCD zeg).
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 04 november 2012 @ 21:04:

[...]



Om een man te liften is wel moeilijker, daarom worden de vrouwen gelift!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 04 november 2012 @ 21:04:

Even de was ophangen (haha, dat is ook vaste prik bij mij tijdens SYTYCD zeg).Handig die reclames.
Alle reacties Link kopieren
Haaaai iedereen. Ik ben een beetje laat vandaag.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Heftige dans met die pols.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
hoi Duub





jeetje, dit kan toch nooit gezond zijn voor die pols van Ilse?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
een beetje duubs
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 04 november 2012 @ 21:12:

Heftige dans met die pols.





Ja, knap dat ze het dan toch doet.
Alle reacties Link kopieren
hoi Duub!
Alle reacties Link kopieren
Zondag wasdag Sol
Alle reacties Link kopieren
Joh, er zal vast van alles gemanipuleerd worden. Het is een tv-show. Dat maakt het voor mij in elk geval niet minder amusant.
Alle reacties Link kopieren
Hé, zo'n kuifgeval als Jefgenidinges hebben we in 19-zoveel-en-80 ook al eens gehad
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 04 november 2012 @ 21:15:

Zondag wasdag Sol Ja, inderdaad Meestal omdat ik het op andere dagen vergeet. En dan maar hopen dat het morgen wel al droog is
Alle reacties Link kopieren
Iris heet ze



Ik zat wel te kijken maar mijn iPhone was leeg, Its
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 04 november 2012 @ 21:15:

Joh, er zal vast van alles gemanipuleerd worden. Het is een tv-show. Dat maakt het voor mij in elk geval niet minder amusant.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 04 november 2012 @ 21:15:

Hé, zo'n kuifgeval als Jefgenidinges hebben we in 19-zoveel-en-80 ook al eens gehad Ow, daar herken ik dat van. Maar dat is weer helemaal hot hoor. Zag ik bij de kapsalon waar ik altijd heenga, sinds begin 2000, ook in de nieuwe boeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 04 november 2012 @ 21:16:

[...]





Ja, inderdaad Meestal omdat ik het op andere dagen vergeet. En dan maar hopen dat het morgen wel al droog is herkenbaar! En dat toch maar de dingen die je morgen aan wilt over de verwarming gaan hangen. Dat doe ik dan tenminste
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 04 november 2012 @ 21:18:

[...]





herkenbaar! En dat toch maar de dingen die je morgen aan wilt over de verwarming gaan hangen. Dat doe ik dan tenminste Ik heb maar hele kleine verwarminkjes helaas. Maar het hangt nu in de badkamer met de verwarming (hoog) aan
Alle reacties Link kopieren
goede trash is trash die gemanipuleerd wordt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 04 november 2012 @ 21:17:

[...]



Ow, daar herken ik dat van. Maar dat is weer helemaal hot hoor. Zag ik bij de kapsalon waar ik altijd heenga, sinds begin 2000, ook in de nieuwe boeken.Sinds begin 2000? Dan is het toch zeker alweer uit? Dat is alweer hartstikke lang geleden!
Alle reacties Link kopieren
kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen jazz en modern?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het allemaal vrij saaie dansen vanavond, weinig wow.

Of ligt dat aan mij?
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 04 november 2012 @ 21:21:

kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen jazz en modern? Ik iig niet. Zie het verschil ook niet zo, misschien bij jazz minder vloerwerk.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 04 november 2012 @ 21:21:

[...]





Sinds begin 2000? Dan is het toch zeker alweer uit? Dat is alweer hartstikke lang geleden!Ik ga erheen sinds 2000, de boeken met de jeff-dinges-kapsel die liggen er nog maar net.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven