Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 04 november 2012 @ 21:22:

Ik vind het allemaal vrij saaie dansen vanavond, weinig wow.

Of ligt dat aan mij?Ik zit ook de hele tijd een beetje weg te suffen. Laat me afleiden door andere dingen, saai idd!
Alle reacties Link kopieren
had de stylist nou niet kunnen opletten dat de kleuren van hun outfits beter bij elkaar zouden passen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 04 november 2012 @ 21:24:

[...]





Ik zit ook de hele tijd een beetje weg te suffen. Laat me afleiden door andere dingen, saai idd!

gelukkig, ben ik niet de enige.

Vind vanavond ook niet super.
Alle reacties Link kopieren
Fredje gaat huilen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 04 november 2012 @ 21:24:

had de stylist nou niet kunnen opletten dat de kleuren van hun outfits beter bij elkaar zouden passen? Het is dezelfde stylist zeker als bij the voizzz.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 04 november 2012 @ 21:21:

kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen jazz en modern?





Haha, volgens mij heb je dat al eerder gevraagd



Daar ga ik weer:



Bij modern is de emotie belangrijk, de expressie van de dansers.

Het is een modernisering van klassiek ballet., de techniek zie je nog terug, maar de muziek is moderner en de bewegingen en emoties ook.



Jazz is ook gestoeld op klassiek, maar de bewegingen zijn wat vrijer (en ik geloof dat er ook nadruk ligt op bepaalde bewegingen, maar dat weet ik niet precies) en ook gemengd met andere dansstijlen. Bovendien is de muziekkeuze anders dan bij modern, meer jazz en hiphpop enzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 04 november 2012 @ 21:23:

[...]



Ik ga erheen sinds 2000, de boeken met de jeff-dinges-kapsel die liggen er nog maar net.O, dan las ik je verkeerd
Alle reacties Link kopieren
Ik zie bij modern altijd van die opgetrokken poppenvoetjes. Maar er zijn vast andere verschillen
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
ik moet naar bed van itsman, want ik lag te slapen voordat SYTYCD begon



Dus tot volgende week
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
oh echt Sol? Zal het nu proberen te onthouden, thx
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Truste Itsie
Alle reacties Link kopieren
O, Soleil weet het Bedankt voor de uitleg!
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
slaap lekker Its
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 04 november 2012 @ 21:28:

oh echt Sol? Zal het nu proberen te onthouden, thx



Misschien was jij het niet hoor, maar ik dacht van wel

Geeft niks, vraag maar raak, ik zie het verschil ook niet echt hoor!
Alle reacties Link kopieren
Trusten Its.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 04 november 2012 @ 21:27:

[...]





O, dan las ik je verkeerd Gelukkig
Alle reacties Link kopieren
Haha Its, al voor achten? Slaap lekker!
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 04 november 2012 @ 21:24:

[...]





Ik zit ook de hele tijd een beetje weg te suffen. Laat me afleiden door andere dingen, saai idd!Ja, heb ik ook. Niet zo interessant op een of andere manier.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 04 november 2012 @ 21:28:

O, Soleil weet het Bedankt voor de uitleg!Ik weet alleen niet of het helemaal klopt, maar dat is wat ik ooit onthouden heb
Alle reacties Link kopieren
Welterusten, Its.
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Its
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat een move van Arno
Alle reacties Link kopieren
Ik mijn bed even voorverwarmen.
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 04 november 2012 @ 21:32:

Ik mijn bed even voorverwarmen.Oooh, ik wil ook weer een elektrisch dekentje! *is jaloers*
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 04 november 2012 @ 21:34:

[...]





Oooh, ik wil ook weer een elektrisch dekentje! *is jaloers*Lijkt me juist vreselijk vies warm. Brrr, ik houd van een niet al te warme slaapkamer en bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven