Entertainment alle pijlers

Tassenbeleid Ziggodome, heel streng?

21-01-2020 22:43 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort sinds lange tijd weer eens naar een concert in Ziggodome. Weet iemand of ze daar heel streng zijn qua grootte van je schoudertas? Ik neem niet een hele boodschappentas mee maar mijn tassen zijn allemaal net ietsje te groot of te dik. Bij andere concertzalen nooit problemen gehad maar bij die zalen stonden nooit specifiek afmetingen.

Ik ga nog wel kijken of ik iets kan vinden wat wel aan het formaat voldoet maar ik heb al zoveel tassen :hihi:

En ik heb een zitplaats dus de tas gaat onder de stoel dus niemand heeft er last van.
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet er überhaupt een tas mee? En ja, ze zijn streng.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik was er laatst en een aantal mensen mochten hun rugzakken niet meenemen. Sowieso controleren ze ieder tasje.
Alle reacties Link kopieren
Meer dan een telefoon, portemonnee en sleutels heb je in principe niet nodig toch? Dus maak het jezelf makkelijk en neem alleen de essentiële dingen in een kleine tas mee.
Here am I in my little bubble
Laatste keer dat ik was (september 2019) vuilnisbakken vol met afgekeurde tassen en stapels tassen bij de deur die niet mee naar binnen mochten
Alle reacties Link kopieren
ja streng..ze controleren .. Maar je hebt ook kluisjes.. dus als je vroeg genoeg bent, kluisje pakken.

En wat moet je allemaal mee dan ?Portemonnee , telefoon en sleutels.. klaar.
poldervrouw schreef:
21-01-2020 22:49
ja streng..ze controleren .. Maar je hebt ook kluisjes.. dus als je vroeg genoeg bent, kluisje pakken.

En wat moet je allemaal mee dan ?Portemonnee , telefoon en sleutels.. klaar.
Ze controleren je tas al voordat je binnen bij de kluisjes aan kan komen. Toen ik ging, stonden er wel op een paar minuten loopafstand kluisjes buiten de ziggodome. Of die er altijd staan, weet ik eigenlijk niet. Was me nog nooit opgevallen, maar ik kom er ook niet zo vaak.
Alle reacties Link kopieren
Oh toen ik er was had ik een tas bij me die niet voldeed aan de richtlijn. Maar ik kon zo doorlopen. Ze hebben niet eens gekeken. :-P)
Ze zijn streng ja. Ik zou gewoon een tasje meenemen dat binnen de aangegeven maten valt.
Alle reacties Link kopieren
Bedenk me net dat ik wel een klein tasje heb maar die is al vol met alleen m'n portemonnee en telefoon.

Wat ik altijd mee neem naar een concert is portomonee, sleutels, telefoon, zakdoekjes, handcreme, lippenbalsem en een kleine powerbank want mijn telefoon gaat soms wel heel erg snel leeg. En m'n handschoenen moeten er eventueel in kunnen, uit m'n jaszakken verlies ik ze.
Alle reacties Link kopieren
GebruikerOnbekend schreef:
21-01-2020 23:00
Bedenk me net dat ik wel een klein tasje heb maar die is al vol met alleen m'n portemonnee en telefoon.

Wat ik altijd mee neem naar een concert is portomonee, sleutels, telefoon, zakdoekjes, handcreme, lippenbalsem en een kleine powerbank want mijn telefoon gaat soms wel heel erg snel leeg. En m'n handschoenen moeten er eventueel in kunnen, uit m'n jaszakken verlies ik ze.
Je bankpas kan in je telefoon dus je portemonnee kun je thuis laten. En handcreme? Waarom? Die 2.5 uur zonder crème overleven je handen wel. Zorgen dat je mobiel opgeladen is. Daar gebruik je m toch niet meer. En waar je handschoenen voor nodig hebt is mij ook een raadsel.
Alle reacties Link kopieren
Mijn bankpas in m'n telefoon?! Hoe dan? Ik heb geen hoesje waar een bankpas of iets dergelijks in kan. En daarnaast moet ik een paar uur met de trein en bus. Ik maak geen foto's en video's tijdens concerten maar ik gebruik mijn telefoon in de trein om te internetten en op de terugweg moet ik iemand kunnen bellen voor het geval dat.
Ja, heb meerdere malen mensen geweigerde tassen terug naar de auto zien brengen. Toegestane afmetingen staan op de website. Zit vaak wel een link bij je kaartje.
poldervrouw schreef:
21-01-2020 22:49
ja streng..ze controleren .. Maar je hebt ook kluisjes.. dus als je vroeg genoeg bent, kluisje pakken.

En wat moet je allemaal mee dan ?Portemonnee , telefoon en sleutels.. klaar.
Nee, je mag ook niet met je te grote tas naar de kluisjes. In de rij wordt je al geweigerd.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
21-01-2020 23:04
Je bankpas kan in je telefoon dus je portemonnee kun je thuis laten. En handcreme? Waarom? Die 2.5 uur zonder crème overleven je handen wel. Zorgen dat je mobiel opgeladen is. Daar gebruik je m toch niet meer. En waar je handschoenen voor nodig hebt is mij ook een raadsel.
Jij woont zelf naast de Ziggo, begrijp ik? Geen OV-pas of parkeerkaart nodig, geen thuisreis midden in de nacht waarbij je koude handen zou kunnen krijgen? Die handcrème begrijp ik ook niet zo. En TO zou natuurlijk best een tas kunnen kopen of lenen die wel aan de eisen voldoet.
Ik heb wel kleine tas die laatst mocht. Inclusief handcrème (voor mij ook echt onmisbaar), papieren zakdoekjes, oogdruppels/lenzenvloeistof, sleutels, diverse pasjes, telefoon, lipstick, zonnebril en dat soort dingen ook. Oplader en powerbank ook altijd bij me. Leuk voor wie dat allemaal niet nodig heeft, maar ik heb dat graag bij me. Deo en tandenborstel zitten ook standaard in mijn tas. Linnen tasjes zie je ook wel mensen mee.

Ik draag nu trouwens ook handschoenen op de fiets hoor. Best koud, zeker ’s avonds. Doe ze anders met een veiligheidsspeld in je jas ofzo.
In zo'n fannypack kan best veel. Die zijn bij concerten enorm handig. Weet alleen niet of ze voldoen aan de eisen van de ZiggoDome, daar ben ik nog nooit geweest.
GebruikerOnbekend schreef:
21-01-2020 23:21
Mijn bankpas in m'n telefoon?! Hoe dan? Ik heb geen hoesje waar een bankpas of iets dergelijks in kan. En daarnaast moet ik een paar uur met de trein en bus. Ik maak geen foto's en video's tijdens concerten maar ik gebruik mijn telefoon in de trein om te internetten en op de terugweg moet ik iemand kunnen bellen voor het geval dat.

Nou dan neem je je hutkoffer met spullen wel mee en dan belandt de helft daar + tas in een kliko.
Dan heb je wat :biggrin:


Gewoon je kleine tasje met mini portemonneetje waar pas, ovkaart en wat cash in kan (of pas en geld los erin), je telefoon en klaar.
Opladen van je telefoon kan toch ook in de trein?! Snoertje mee. Klaar..
Alle reacties Link kopieren
Lariba schreef:
21-01-2020 23:34
Jij woont zelf naast de Ziggo, begrijp ik? Geen OV-pas of parkeerkaart nodig, geen thuisreis midden in de nacht waarbij je koude handen zou kunnen krijgen? Die handcrème begrijp ik ook niet zo. En TO zou natuurlijk best een tas kunnen kopen of lenen die wel aan de eisen voldoet.
Nee hoor ik ga met de trein naar de Ziggo. Al mijn pasjes zitten in het hoesje van mijn mobiel. Als ik op de fiets naar het station ga laat ik mijn eventuele handschoenen in mijn fietstas zitten.
Lippenbalsem en pakje zakdoeken kun je ook in je broekzak steken toch.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom regelmatig in de Ziggo Dome en je tas(je) mag niet groter zijn dan een A4. Als je geen tas hebt van dat formaat even naar de Primark, die hebben veel aanbod en het is lekker goedkoop. In mijn tasje past alles. Kleine portemonnee, de tickets opgevouwen, sleutels, stripje medicijnen voor het geval dat en hij valt binnen de richtlijnen. Ik kan er zelfs een klein flesje in doen die ik in de Ziggo Dome zelf vul met water. Doe de dop in je bh of schoen, dan mag het flesje mee naar binnen. Controle verschilt. Heb ze streng meegemaakt, soms kijken ze niet eens. Bij Beyoncé mocht ik zo doorrennen, ze hebben niet eens de moeite genomen om te controleren. Sommige artiesten willen graag dat je met een doorzichtige tas komt, dus let daar goed op. Veel plezier!
Kan je niet een kleinere tas van iemand lenen?
Deo spray mag ook niet mee. Roller wel.
GebruikerOnbekend schreef:
21-01-2020 23:00
Bedenk me net dat ik wel een klein tasje heb maar die is al vol met alleen m'n portemonnee en telefoon.

Wat ik altijd mee neem naar een concert is portomonee, sleutels, telefoon, zakdoekjes, handcreme, lippenbalsem en een kleine powerbank want mijn telefoon gaat soms wel heel erg snel leeg. En m'n handschoenen moeten er eventueel in kunnen, uit m'n jaszakken verlies ik ze.
Afbeelding
:idee:
Mijn ervaring is dat ze superstreng zijn.
Gezien je eisen aan wat er mee moet: koop een tasje dat aan het formaat voldoet (je hebt al veel tassen - dan heb je er eentje meer) en kijk dan wat er allemaal in past (dan stel je vanzelf prioriteiten).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven