Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Pikkie22 schreef op 01 mei 2017 @ 20:01:

Kailyn is klaar met college en krijgt 13 mei haar papiertje



[afbeelding]Knap hoor. Doen weinig teen moms haar na.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
quote:LunchLover schreef op 01 mei 2017 @ 21:13:

[...]



Knap hoor. Doen weinig teen moms haar na.Mee eens! Ik vind het ook knap.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:sandy1974 schreef op 01 mei 2017 @ 20:11:

Van wie is kaylin zwanger ?



Dat is dus de grote vraag



Weet iemand wanneer Teen Mom OG in Nederland wordt uitgezonden?
Start volgende week dinsdag, dacht ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:sandy1974 schreef op 01 mei 2017 @ 20:11:

Van wie is kaylin zwanger ?Dinges....denk ik
Alle reacties Link kopieren Quote
Zal farrah nog in de nieuwe afleveringen zitten? Zie op instagram alleen een foto van de 3 anderen maar misschien is dat omdat ze farrah niet mogen
Ja, Farrah doet mee.
Jenelle zegt dat ze werkt of wil werken in de medische wereld. Wat doet ze dan? Weet iemand dat?
Trouwens:



Elke keer of in ieder geval heel vaak, in elk seizoen en bij elke Teen Mom zie je ze in de diverse afleveringen buitenshuis eten/drinken met of zo der kind(eren). Ook toen ze nog veel jonger waren en duidelijk maakten dat ze weinig te besteden hadden. Vind dat zo opvallend. Dat kost allemaal geld. Als je geen geld hebt is een koffie, een ijs, een avondeten buitenshuis te duur.



En de nicht van Leah, met die lange donkere haren, heeft een heel brutaal gezicht. Echt elke keer dat ik haar zie denk ik dat. Ze is niet lelijk of zo, echter ze kijkt zo boos en ontevreden!



Ik begin nu trouwens pas enkele draadjes te begrijpen. Doordat ik veel afleveringen nog niet gezien had beginnen nu enkele kwartjes te vallen. Erg verduidelijkend. Hoe sommige situaties zijn ontstaan en zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat ze voor de show wat vaker buitenshuis eten/drinken en volgens mij is het in een hoop plekken in de VS veel normaler om wat buiten de deur te eten.
Ja, dat zou kunnen. Maar dat kost toch allemaal geld?



Zou de show betalen?



En als er een verhuizing is en niemand van de vrienden helpt.......helpen dan de cameramensen etc?



En als er een opvangprobleem is.....helpen dan de lui die bij de opnames zijn?



Allemaal van die zaken die ze niet vertellen. Waar ik wel vragen bij of over heb.
Jenelle is 'medical assistent', wat dat ook moge zijn in de VS :P. Dat is op MBO-niveau als je het 'omzet', geloof ik. Kailyn heeft als eerste MTV Teen Mom een bachelor diploma behaald.
quote:Troeteltje schreef op 02 mei 2017 @ 13:07:

Ja, dat zou kunnen. Maar dat kost toch allemaal geld?



Zou de show betalen?



En als er een verhuizing is en niemand van de vrienden helpt.......helpen dan de cameramensen etc?



En als er een opvangprobleem is.....helpen dan de lui die bij de opnames zijn?



Allemaal van die zaken die ze niet vertellen. Waar ik wel vragen bij of over heb.Zich een paar maanden laten filmen door Teen Mom is hun werk, ze verdienen er een vet inkomen mee.
Ja, dat denk ik ook, anders zouden ze het niet laten filmen. Tel daarbij alle neveninkomsten op tav hun bekendheid die het hen heeft gebracht.



Maar het levert ze, naast veel ellende, ook veel voordelen op zoals de dingen die ik schreef.
Ik volg het al vanaf het begin.

De enige voor wie ik echt oprecht gelukkig kan zijn is Chelsea.

Ik herken mezelf altijd in haar situatie, maar dan zonder kind.



Teenmom is sowieso een programma waarin veel geld omgaat. ook voor alle vaders/exen/ouders die hieraan meedoen.

Over Farrah nog niet gesproken die met haar ouders aan allerlei andere dingen meedoet.



Kaithlyn had ik ook hoog zitten, maar nu ze zwanger is van een derde van iemand die niemand mag weten, vind ik het jammer dat het zo heeft moeten lopen na Javi. Ze hadden best een goed team kunnen zijn.
Relaties kunnen anders lopen dan gepland. Plannen kan sowieso niet in het leven, dat blijkt wel. Leven, liefde en geluk...onplanbaar en onnavolgbaar.



Ik gun ze allemaal het beste, en mezelf al helemaal.
@troeteltje het schijnt in amerika goedkoper te zijn om uit eten te gaan dan boodschappen te doen. Heb dit ooit ergens gelezen maar weet even niet meer of het echt waar was haha
Alle reacties Link kopieren Quote
Klopt, ergens wat kleins eten en afhaal eten is veeel goedkoper daar :-)
.
Zie ze idd ook veel kant dan klaar food eten.
Nu jullie het zeggen, heb dat ook ergens gelezen.



Snelle hap goedkoper dan een appel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zag net op fb voorbij komen dat Kailynn heeft bekend dat de vader van haar baby Chris Lopes is, de man met de dreads.
Ik zit Being Debra te kijken.

Echt, ik had niet gedacht dat ik het ooit over een kind zou zeggen, maar wat is Sophia een ongelooflijk naar rot kind.

Klein duiveltje.
quote:Lucylucille schreef op 02 mei 2017 @ 21:03:

Ik zit Being Debra te kijken.

Echt, ik had niet gedacht dat ik het ooit over een kind zou zeggen, maar wat is Sophia een ongelooflijk naar rot kind.

Klein duiveltje.



Ik kijk ook en ben het hier mee eens.

Voelde me ook slecht om dit te denken maar het is echt een naar kind!! Ben blij dat ik niet de enige ben die dit denkt
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe kan het ook anders met zon freak als moeder en oma..

Wat ziet die deb eruit pfff die lippen zijn zwaar mislukt
Wat is dit rap gedoe vreselijk gênant zeg

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven