Entertainment alle pijlers

Temptation 2019

04-02-2019 19:24 729 berichten
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar volgende week begint hier in België dé trash-tv van 't jaar weer.
Temptation Island.

En de koppels zijn nu ook bekend:

https://www.hln.be/showbizz/tv/deze-kop ... ~a185456c/


Nu zijn ze nog een koppel, maar hoeveel hebben het overleefd?

Bespreek hier de koppels, de verleiders en -sters én de afleveringen.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
16-02-2019 22:07
Demi van de stellen komt mij erg bekent voor. Heeft iemand enig idee van welk programma dit kan zijn?
Volgensmij de lelijke versie van Tamara uit Hollands next top model (winnares van een oud seizoen).
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
17-02-2019 11:50
Volgensmij de lelijke versie van Tamara uit Hollands next top model (winnares van een oud seizoen).
OMG!! Nu je het zegt! Daar lijkt ze echt op, haha
Alle reacties Link kopieren
En ze komt arrogant over en stelt wel rare eisen aan haar vent... hij ademt te gard als ie slaapt? Dan heb je echt last van first world problems.. .
kopjechino schreef:
17-02-2019 10:16
Ja ik ook... Normaal hou ik wel van 'unieke' mensen maar ik vind haar niks. Maar die Syndey ook niet hoor.
Ben ik gelukkig niet de enige. Wat een kwalletje zeg.
Ik weet al op wie ze lijkt. Ze lijkt op die ruziemaker uit Oh oh daar gaan we weer.
Alle reacties Link kopieren
Allemaal weer van die lelijke tattoos
Alle reacties Link kopieren
Allemaal lelijke, nare, domme en veel te jonge mensen.
Maar toch kijken we er weer met zijn allen naar. :proud:
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
15-02-2019 14:21


Dat geloof ik niet hoor.
Angela de Jong van het AD kwam hier ook al mee
Als je op haar naam googeld met temptation kun je het artikel lezen
Nou lijkt me 10.000 wel erg veel.
superhuisvrouw wijzigde dit bericht op 18-02-2019 11:08
6.94% gewijzigd
Wilhetnietweten schreef:
18-02-2019 08:41
Allemaal lelijke, nare, domme en veel te jonge mensen.
Maar toch kijken we er weer met zijn allen naar. :proud:
Hahaha yep helemaal waar, alles !
Superhuisvrouw schreef:
18-02-2019 09:51
Angela de Jong van het AD kwam hier ook al mee
Als je op haar naam googeld met temptation kun je het artikel lezen
Nou lijkt me 10.000 wel erg veel.
Ik denk dat het jagen dan extreem zou zijn en ze niet onderling zouden zeggen, ach zolang iemand haar maar over de scheef krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het helemaal niet op ordinaire vrouwen. En zeker niet op vrouwen met plastic lippen of borsten.

Maar dit jaar zit er één verleidster bij waar ik helemaal wild van word.

Die met dat rode haar is echt goddelijk aantrekkelijk o_o :twisted:
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik al eerder zei: de 'waarde' van het verleiden kan wel heel hoog liggen. Je bent veel meer in beeld dan de andere verleiders en hebt dus meer kans op schnabbels na afloop. Ik geloof best dat de waarde rond de 10.000 ligt maar niet dat die van RTL komt.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
15-02-2019 15:21
Ik zou m'n man zo bij die dames durven zetten. Ik vind die dames absoluut niet mooi, hij ook niet, en daarnaast valt ie niet op van die oppervlakkige leeghoofden.
De personen die eraan mee doen lijken me allemaal ook niet al te intelligent, maar het lijkt wel alsof ze daar allemaal op uit worden gezocht. Alleen maar jonge stelletjes met een korte relatie, waarvan er ook niet één een echte opleiding gedaan lijkt te hebben.
Idem. Hij mag er zo een maand tussen bivakkeren. Wrs wil hij na 24 uur weg, gezien zijn lage tolerantie voor zoveel nep en domheid. Zat mannen die dit type niet aantrekkelijk vinden. Net zoals ik ook heel hard zou gaan lachen als zo'n "verleidelijke" kan een move naar mij zou maken.

Een TI voor sociaal gehandicapte boekennerds, daar zouden we ons voor kunnen opgeven. Ik vind dit een prachtformat voor RTL 🤣. Dat je bij het kampvuur zit te briesen want "hij quote oneliners uit High Fidelity tegen haar!!!"
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren
Heb TI USA gezien. Knappere mensen en minder domheid. Natuurlijk ook wat plastic lippen en tieten, maar de mensen zijn ouder, serieuzer en minder ordinair. Het kan dus ook anders!
Alle reacties Link kopieren
NoPepsiPlease schreef:
18-02-2019 18:17
Idem. Hij mag er zo een maand tussen bivakkeren. Wrs wil hij na 24 uur weg, gezien zijn lage tolerantie voor zoveel nep en domheid. Zat mannen die dit type niet aantrekkelijk vinden. Net zoals ik ook heel hard zou gaan lachen als zo'n "verleidelijke" kan een move naar mij zou maken.

Een TI voor sociaal gehandicapte boekennerds, daar zouden we ons voor kunnen opgeven. Ik vind dit een prachtformat voor RTL 🤣. Dat je bij het kampvuur zit te briesen want "hij quote oneliners uit High Fidelity tegen haar!!!"
:lol: Dat zou leuk zijn.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Gaby Blaaser date Jaimy van TI. Snap er geen hol van. Zij is 32 en hij 21. Hoe kun je zo’n baby bekkie nou aantrekkelijk vinden.
Gatekeeper* schreef:
18-02-2019 20:35
Gaby Blaaser date Jaimy van TI. Snap er geen hol van. Zij is 32 en hij 21. Hoe kun je zo’n baby bekkie nou aantrekkelijk vinden.
Heb je haar meest recente foto gezien? Ze is zelf ook niet meer zo aantrekkelijk na alle plastische chirurgie. Echt heel erg lelijk en het was zo'n mooie vrouw, zonde.
Alle reacties Link kopieren
Dolberg schreef:
18-02-2019 14:16
Ik heb het helemaal niet op ordinaire vrouwen. En zeker niet op vrouwen met plastic lippen of borsten.

Maar dit jaar zit er één verleidster bij waar ik helemaal wild van word.

Die met dat rode haar is echt goddelijk aantrekkelijk o_o :twisted:
Ze is knap ja, alleen is ze zich zelf daar wel iets te bewust van, op het arrogante af:
https://www.instagram.com/p/BtLfrQqH4pt/

https://www.instagram.com/lyziqa/
.
Suzan_1991 schreef:
18-02-2019 20:49
Heb je haar meest recente foto gezien? Ze is zelf ook niet meer zo aantrekkelijk na alle plastische chirurgie. Echt heel erg lelijk en het was zo'n mooie vrouw, zonde.
En die reacties er onder. De ene helft ‘een hele geile goede morgen’ en de andere helft ‘bah je ziet er niet uit’.

Nog maar een keer WAAROM zou je jezelf zo tentoonstellen? :-(
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
18-02-2019 20:49
Heb je haar meest recente foto gezien? Ze is zelf ook niet meer zo aantrekkelijk na alle plastische chirurgie. Echt heel erg lelijk en het was zo'n mooie vrouw, zonde.
Helemaal eens. Echt zonde. En onbegrijpelijk.
Die mannelijke verleiders zijn anders niet onaardig hoor. Ik denk dat veel mensen hier ze onderschatten. Die Danicio & Gaetan zien er goed uit en werken niet voor niets als model. Timone is de spierbundel, en komt sympathiek over. Jaimy ziet er ook goed uit, en is heel relaxt & zelfverzekerd maar niet op een arrogante manier. Jietse juist geen spierbundel; hij is de rustige jongen en ziet er vlot en vriendelijk uit. Alleen die Ricardo is super arrogant, maarja sommige vrouwen houden nou eenmaal van dat soort badboys dus die moet er ook tussen zitten. Giorgio heeft een prachtig lichaam maar komt soms wat creepy over. En tot slot Maxime. Hij is ook niet lelijk, maar toen hij bij Laura was, viel mij op dat hij een gek lachje heeft. Hij deed wel heel aardig en rustig tegen haar.
Dolberg schreef:
18-02-2019 14:16
Ik heb het helemaal niet op ordinaire vrouwen. En zeker niet op vrouwen met plastic lippen of borsten.

Maar dit jaar zit er één verleidster bij waar ik helemaal wild van word.

Die met dat rode haar is echt goddelijk aantrekkelijk o_o :twisted:
Zeker de mooiste. Dat gekwijl over verleidsters Demi en Kimberly begrijp ik echt niets van.
Alle reacties Link kopieren
Chocosushi schreef:
18-02-2019 21:36
Die mannelijke verleiders zijn anders niet onaardig hoor. Ik denk dat veel mensen hier ze onderschatten. Die Danicio & Gaetan zien er goed uit en werken niet voor niets als model. Timone is de spierbundel, en komt sympathiek over. Jaimy ziet er ook goed uit, en is heel relaxt & zelfverzekerd maar niet op een arrogante manier. Jietse juist geen spierbundel; hij is de rustige jongen en ziet er vlot en vriendelijk uit. Alleen die Ricardo is super arrogant, maarja sommige vrouwen houden nou eenmaal van dat soort badboys dus die moet er ook tussen zitten. Giorgio heeft een prachtig lichaam maar komt soms wat creepy over. En tot slot Maxime. Hij is ook niet lelijk, maar toen hij bij Laura was, viel mij op dat hij een gek lachje heeft. Hij deed wel heel aardig en rustig tegen haar.

Ik vind eigenlijk dat de mannelijke verleiders juist niet zo indrukwekkend knap zijn. Ook was er een klein groepje vrijgezellen erg arrogant over de vrouwen aan het spreken: "Geef mij één week en ik heb haar al!", zulke puberale stoerdoenerij vind ik een afknapper. Weinig inhoud. Natuurlijk is het uitlachtelevisie, dus gaan ze de mannen niet selecteren op basis van intelligentie - maar bij sommigen kan je het speelgoedaapje in hun hoofd à la Homer Simpson gewoon zien en dat vind ik echt onaantrekkelijk.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
Alle reacties Link kopieren
...
liliane13 wijzigde dit bericht op 22-02-2019 09:22
97.33% gewijzigd
.
Liliane13 schreef:
18-02-2019 21:18
Ze is knap ja, alleen is ze zich zelf daar wel iets te bewust van, op het arrogante af:
https://www.instagram.com/p/BtLfrQqH4pt/

https://www.instagram.com/lyziqa/
Ieder z'n ding, ik vind haar echt heel erg onaantrekkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven