Entertainment alle pijlers

Temptation 2019

04-02-2019 19:24 729 berichten
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar volgende week begint hier in België dé trash-tv van 't jaar weer.
Temptation Island.

En de koppels zijn nu ook bekend:

https://www.hln.be/showbizz/tv/deze-kop ... ~a185456c/

Nu zijn ze nog een koppel, maar hoeveel hebben het overleefd?

Bespreek hier de koppels, de verleiders en -sters én de afleveringen.
EvyBlissy schreef:
14-02-2019 21:07
Inderdaad. Mijn man en ik zijn echt gelukkig en ben niet jaloers aangelegd. Maar ik zou hem toch niet graag afstaan aan acht bloedmooie meisjes wier enige doel het is hem het bed in sleuren.
Ik zou m'n man zo bij die dames durven zetten. Ik vind die dames absoluut niet mooi, hij ook niet, en daarnaast valt ie niet op van die oppervlakkige leeghoofden.
De personen die eraan mee doen lijken me allemaal ook niet al te intelligent, maar het lijkt wel alsof ze daar allemaal op uit worden gezocht. Alleen maar jonge stelletjes met een korte relatie, waarvan er ook niet één een echte opleiding gedaan lijkt te hebben.
appelientjex schreef:
14-02-2019 22:31
Van de 4 vrouwen is alleen Milou wel knap, maar ook heel dom. Die andere 2 hebben lelijke neuzen zeg (Demi en die donkere). Ze hebben beiden ook echt wat mannelijks. Brrr. Vooral Demi heeft een onsympathieke uitstraling. Die donkere heeft een heel kinderlijk gezicht alsof ze 15 is. Maar is van innerlijk wel leuk. Lekker spontaan. Vind haar dus wel leuk.
Die witharige heeft geen enkele uitstraling, zit niks in. Vreselijk saai van innerlijk en uiterlijk.

Van de verleidsters is alleen Kimberley wel OK. Iedereen lijkt ook wel verbouwd te zijn, lelijk.

Haha lekker mensen afkraken 🤣
Ik ben gelukkig niet de enige. Zowel de mannelijke als vrouwelijke verleiders vind ik er niet uitzien. Daarnaast komen ze op mij ook over als oppervlakkige leeghoofden. Ik snap echt niet hoe iemand hier zijn eigen relatie voor op zou geven. Van die Maxime krijg ik gewoon de kriebels, bahbah.
EvyBlissy schreef:
14-02-2019 21:24
Oh die Maxime daar krijg ik kromme tenen van.
Alleen kromme tenen? Ik droog er spontaan van op :rofl:
AnAppleADay schreef:
15-02-2019 09:47
Dan moet je TI USA kijken. Dat zijn allemaal stellen tussen de 25 en 35 en ze zijn tussen de 3(?) en 10 jaar samen.
Wel een heel andere sfeer, minder drank, drama en geslet.
Waar kan je deze kijken?
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
15-02-2019 15:50
Waar kan je deze kijken?
In ieder geval via Videoland.
Morgan vind ik echt een Mezdi 2.0. Precies hetzelfde type, hij praat zelfs bijna hetzelfde. Die gaat dus sowieso de mist in.
Thanks! Gevonden. Deze lijkt mij nu al leuker dan de Nederlandse. Zo ook met first dates en alle andere programma's.
Gaaf! Die meiden zijn veel intelligenter en het verschil is dat zij zoeken voor een liefde ipv een spel te spelen om te verleiden.
koekie1980 schreef:
15-02-2019 13:02
Ik vind dat die dames (dit en vorig seizoen) zowiezo veel bezig zijn met borstimplantaten, fillers en toestanden. Ook bij Ex on the beach bijvoorbeeld. Er zit geen een echt tiet of bovenlip meer in, terwijl die dames nog geen 30 zijn. Echt zonde dat je zoveel aan jezelf moet laten verbouwen om jezelf mooi te vinden... dat zegt wat over je zelfvertrouwen, niet over je uiterlijk.
'Studente' Ayleen is zelfs pas 18! En dan al zo opgespoten. Ik begrijp het niet.
Ikkuz schreef:
15-02-2019 18:27
Thanks! Gevonden. Deze lijkt mij nu al leuker dan de Nederlandse. Zo ook met first dates en alle andere programma's.
We hebben apart topic over TI USA! entertainment/temptation-island-usa/lis ... ges/436708
Ik vind die versie ook inderdaad heel leuk, heel anders. Volwassener en serieuzer.

Morgan en Rodanya doen mij een beetje denken aan Vanessa en Jeremy (2018): Ik zie veel liefde, veel regels en 'vrouw heeft de broek aan', beide mannen hebben zich ingehouden en niet volledig aan de temptation overgegeven (voor zo ver dan). Als Morgan zich inhoudt komt het wel goed.

Milou en Heikki doen me dan weer denken aan Kirsten en Regilio (2016): Heel open en sociaal. Ik denk dat er wel fouten worden gemaakt maar dat ze als stel het eind verlaten.

Demi en Sydney gaan uit elkaar denk ik. Ik vind ze ook helemaal niet bij elkaar passen en ook niet echt chemie hebben. Er zit elk jaar wel een stel bij die dat hebben vind ik. Ik denk dat hij haar veel leuker vindt dan andersom.

Laura en Roger, ik denk dat hij zich of (redelijk) inhoudt of de fout ingaat maar dat zij hem wel vergeet. Ik snap wel dat zij zo kil doet, ik zou er ook helemaal geen zin in hebben om met die inhoudloze verleiders te praten.

De enige verleider die ik leuk vindt is Jietse en eventueel Jaimy nog, de rest word ik oprecht een beetje bang van. Vooral die Ricardo, Maxim en Giorgio (Brody 2.0).

Qua verleidsters vind ik ze op zich allemaal wel mooi, maar ze dragen wel erg veel make-up en veel plastische chirurgie helaas. Vooral die Ayleen schrik ik van, ze kan bijna niet meer praten met die lippen.
Collision schreef:
15-02-2019 17:02
Morgan vind ik echt een Mezdi 2.0. Precies hetzelfde type, hij praat zelfs bijna hetzelfde. Die gaat dus sowieso de mist in.
Ja die gaat ook net zo hard ontkennen als Mezdi.
Amai die Laura wat een vervelend mens, je kan toch gewoon een beetje spontaan doen ipv alles awkward te maken?
Suzan_1991 schreef:
15-02-2019 15:21
De personen die eraan mee doen lijken me allemaal ook niet al te intelligent, maar het lijkt wel alsof ze daar allemaal op uit worden gezocht. Alleen maar jonge stelletjes met een korte relatie, waarvan er ook niet één een echte opleiding gedaan lijkt te hebben.
Geloof dat ook zowat bij de helft stond 'werkzoekend'. Tja,,,,,,,
En 'goed' voor hun CV's ook dit......
Suzan_1991 schreef:
Ik zou m'n man zo bij die dames durven zetten. Ik vind die dames absoluut niet mooi, hij ook niet, en daarnaast valt ie niet op van die oppervlakkige leeghoofden.
Eens. Jammer dat ze allemaal zo dom zijn. Maar misschien willen alleen de mensen uit die milieu’s meedoen aan zo’n programma.
appelientjex schreef:
16-02-2019 10:33
Eens. Jammer dat ze allemaal zo dom zijn. Maar misschien willen alleen de mensen uit die milieu’s meedoen aan zo’n programma.
Vorig jaar is er iemand ontslagen nadat ze mee had gedaan. Ik snap wel waarom slimme mensen niet mee doen, je maakt direct je carrière kapot.
Suzan_1991 schreef:
15-02-2019 15:28
Ik ben gelukkig niet de enige. Zowel de mannelijke als vrouwelijke verleiders vind ik er niet uitzien. Daarnaast komen ze op mij ook over als oppervlakkige leeghoofden. Ik snap echt niet hoe iemand hier zijn eigen relatie voor op zou geven. Van die Maxime krijg ik gewoon de kriebels, bahbah.
Maxime vind ik oprecht eng.
En dat ie werkzoekend is op zijn 24e vind ik ook heel raar.
Tvp
Frizz schreef:
15-02-2019 21:36
Ja die gaat ook net zo hard ontkennen als Mezdi.
Ja precies, hij is echt zo'n ontkenner. En hij vindt helemaal niemand knap, niets leuk.. etc. Jaja :facepalm:
Suzan_1991 schreef:
Hoe naïef. Nee hoor jouw man wil ze niet neuken. Dream on.
beetjegek schreef:
16-02-2019 14:00
Hoe naïef. Nee hoor jouw man wil ze niet neuken. Dream on.
Hm als ie heeeel dronken is misschien... Dan zou ik niet voor hem instaan.
Maar hij vindt dit soort types niet aantrekkelijk. En houdt niet van plastische chirurgie en teveel make up. Plus hun gedrag. Dat zegt ie zelf uit zichzelf. Waarom zou hij liegen? Hij zegt het ook gerust als ie wel iemand knap vindt.
Ik val ook niet op die domme spierbundels.
Smaken verschillen.
appelientjex wijzigde dit bericht op 16-02-2019 15:31
39.75% gewijzigd
Suzan_1991 schreef:
Ook mee eens inderdaad, ik weet waar ie op valt en dat zijn zeker niet zulke types. "Wat een smerige wijven, waarom kijk je dit?" Gelijk heeft ie :proud:

Van de mannen krijg ik ook kriebels, allemaal van die vieze neppe glimmende spierbundels, bah. Van de vrouwelijke verleidsters trouwens ook, al die botox en siliconen en implantaten en (wimper)extensions.. hell no. Ik zit precies in de leeftijdscategorie van de meeste mensen op dat eiland, maar ik ben blij dat ik er niet zo bij loop.
Het lijkt een hele andere format dan voorgaande jaren. Wel weer van die typetjes. Dat hele lichtblonde/rozehuidtypje (hoe heet ze ook alweer) die doet me erg denken aan een van die onzekere typjes van voorgaand jaar. Die is hier helemaal niet tegenop gewassen.
Rodanya vind ik leuk.

Ik heb alles al gekeken op videoland. Heerlijk genieten
TI amerika vind ik ook echt veel leuker. Hele andere opzet. Normalere mensen. Minder schreeuwerig.
Sorry zit blijkbaar verschil tussen hoever Videoland is en tv.
anoniem_291865 wijzigde dit bericht op 16-02-2019 16:38
78.33% gewijzigd
YellowLemon schreef:
16-02-2019 16:01
Het was wel een beetje een domper om 3 afleveringen te zien en dan
Ja ze smeren het erg uit (is dat een goede uitdrukking lol). 3 dagen in 3 afleveringen? Normaal gaat het veel sneller voor mijn gevoel.
anoniem_367263 wijzigde dit bericht op 16-02-2019 16:43
11.64% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven