Entertainment alle pijlers

Temptation 2019

04-02-2019 19:24 729 berichten
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar volgende week begint hier in België dé trash-tv van 't jaar weer.
Temptation Island.

En de koppels zijn nu ook bekend:

https://www.hln.be/showbizz/tv/deze-kop ... ~a185456c/


Nu zijn ze nog een koppel, maar hoeveel hebben het overleefd?

Bespreek hier de koppels, de verleiders en -sters én de afleveringen.
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
24-05-2019 22:51
Wat ik zo raar vond, dat stukje wat je bin hun thuis zag, bij Demi & Sidney...hij had een shake en zegt “ er is nog wel voor jouw hoor”. Zij reageerde daarop met “ ok lekker, schenk jij ff voor mij in dan”. Truus je staat naast het apparaat, mankeert je wat aan je handen!!!
Het was toch allang duidelijk dat zij de broek aan heeft? In haar bijzijn is hij echt onderdanig, zelfs enotioneel afhankelijk.
Alle reacties Link kopieren
Aan de Instagram stories van beiden te zien zijn Heikki en Milou ook weer bij elkaar.
AnAppleADay schreef:
25-05-2019 15:34
Aan de Instagram stories van beiden te zien zijn Heikki en Milou ook weer bij elkaar.
Wauw! Bijzonder..
Ik vind ze wel leuk samen. Milou en Jietse vond ik maar niks. Heiki is puurder en dat heeft ze wel nodig denk ik.
Chocosushi schreef:
21-05-2019 18:36
Het valt me op dat ik dit TV-programma inderdaad erg serieus neem :hihi:

Gelukkig is het seizoen bijna afgelopen. Voorlopig geen Temptation Island meer voor mij; niet gezond voor mijn bloeddruk haha.
Ik vind jouw manier van denken behoorlijk bizar. Ze had bij dat kampvuur meteen perfect uit haar woorden moeten komen over alles wat die gozer zei en anders liegt ze? Ze heeft niet al die filmpjes bij de hand he. :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven