Entertainment alle pijlers

Temptation 2019

04-02-2019 19:24 729 berichten
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar volgende week begint hier in België dé trash-tv van 't jaar weer.
Temptation Island.

En de koppels zijn nu ook bekend:

https://www.hln.be/showbizz/tv/deze-kop ... ~a185456c/

Nu zijn ze nog een koppel, maar hoeveel hebben het overleefd?

Bespreek hier de koppels, de verleiders en -sters én de afleveringen.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
19-05-2019 14:18
Ik heb het net zo geïnterpreteerd als Demi het uitlegde eigenlijk. En al op het moment dat wij het voor het eerst te zien kregen. Dus als Demi het zo heeft begrepen is dat omdat het zo in beeld is gebracht. Volgens mij zat ze niet bewust te liegen.
Nee volgens mij ook niet. Hij zei toch ook dat zij het geld wat hij verdiende aan kleding uitgaf? Dat hij kostwinner is enz.?
Chocosushi schreef:
19-05-2019 13:32
Dat is gewoon niet waar. Jij bent blijkbaar ook gevallen voor Demi's leugens. Kijk de laatste aflevering maar terug. Vlak voordat Sidney en Demi herenigd worden, wordt dat stukje herhaald, en kanje duidelijk zien dat Sidney niet gezegd heeft wat Demi beweert.
Hij heeft idd nooit gezegd dat ze niet werkt. Alleen dat ze minder werkt dan hij. Wat waarschijnlijk ook gewoon een feit is. Demi stelt zich aan.
Nou, ik heb even snel screenshots gemaakt van de gesprekjes. Aangezien bijna alles wordt ondertiteld, kan dat mooi.

Hier eerst wat Sidney heeft gezegd, en waar Demi een probleem mee heeft:

https://imgur.com/4ife3LP
https://imgur.com/9tOLjvJ
https://imgur.com/Rd1HPqA

Nu wat Demi ervan maakte:

https://imgur.com/utpnZdi

Het grappige is dat ze hem vervolgens ook geen ongelijk geeft (door bijv. te zeggen: "ben je soms vergeten dat ik full-time bij die-en-die organisatie werk?"), maar min of meer juist toegeeft dat Sidney gelijk heeft, door een verklaring te geven van waarom ze niets/minder betaalt:

https://imgur.com/s84boQm

LieveMona schreef:
19-05-2019 14:18
Ik heb het net zo geïnterpreteerd als Demi het uitlegde eigenlijk. En al op het moment dat wij het voor het eerst te zien kregen. Dus als Demi het zo heeft begrepen is dat omdat het zo in beeld is gebracht. Volgens mij zat ze niet bewust te liegen.
Misschien heb je hier wel gelijk in, ja. Ik moet denken aan het Scheermes van Hanlon: "Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity" ("Schrijf nooit aan kwade opzet toe wat afdoende verklaard kan worden door domheid.")
(https://nl.wikipedia.org/wiki/Scheermes_van_Hanlon)

Mogelijk verdraaid ze Sidney's woorden doordat ze enorm dom is, i.p.v. vals & gemeen.
Ik begreep het meer als dat zij gewoon met z'n tweeen de afspraak hebben gemaakt dat hij meer werkt omdat zij nog naar school gaat en dat hij dat nu met anderen bespreekt alsof zij op zijn zak teert.
Het gaat er niet om of ze nou wel of niet werkt en of dat een probleem is. Het gaat er om dat Sidney dingen die zij met elkaar hebben afgesproken met anderen bespreekt alsof het een probleem is.
Als je in een open relatie zit ga je toch ook niet zeuren dat je partner met een ander naar bed is gegaan?
AnAppleADay schreef:
20-05-2019 10:16
Ik begreep het meer als dat zij gewoon met z'n tweeen de afspraak hebben gemaakt dat hij meer werkt omdat zij nog naar school gaat en dat hij dat nu met anderen bespreekt alsof zij op zijn zak teert.
Het gaat er niet om of ze nou wel of niet werkt en of dat een probleem is. Het gaat er om dat Sidney dingen die zij met elkaar hebben afgesproken met anderen bespreekt alsof het een probleem is.
Als je in een open relatie zit ga je toch ook niet zeuren dat je partner met een ander naar bed is gegaan?
Ik ben het met je eens.
Sidney zegt het op een hele denigrerende toon. Hij voelt zich echt het mannetje als hij het zegt. Ik vind dit zeker zo erg als vreemdgaan. Het is zo kleinerend. Zo praat hij ook over Gaetan. Misselijk mannetje die Sidney.
Chocosushi schreef:
19-05-2019 21:19

Mogelijk verdraaid ze Sidney's woorden doordat ze enorm dom is, i.p.v. vals & gemeen.
Waarom ben je zo fel op Demi? Je leest hier dat meerdere het zo interpreteren als Demi. Als mijn man op zo'n toontje over mij praat zou ik ook not amused zijn.
anoniem_270703 wijzigde dit bericht op 20-05-2019 12:44
0.46% gewijzigd
watdachtjehiervan schreef:
20-05-2019 10:29
Ik ben het met je eens.
Sidney zegt het op een hele denigrerende toon. Hij voelt zich echt het mannetje als hij het zegt. Ik vind dit zeker zo erg als vreemdgaan. Het is zo kleinerend. Zo praat hij ook over Gaetan. Misselijk mannetje die Sidney.
Dit dus.
Chocosushi schreef:
19-05-2019 13:32
Dat is gewoon niet waar. Jij bent blijkbaar ook gevallen voor Demi's leugens. Kijk de laatste aflevering maar terug. Vlak voordat Sidney en Demi herenigd worden, wordt dat stukje herhaald, en kanje duidelijk zien dat Sidney niet gezegd heeft wat Demi beweert.
Op de manier waarop ie het zegt kun je zelf ook uitmaken dat hij dat wel bedoeld. Hij zegt op tv dat zij minder verdiend als hem en wekt op de manier waarop ie het zegt de indruk dat hij daar moeite mee heeft.
Ook heeft hij op een later moment nog tegen de andere jongens gezegd dat zij ZIJN geld uitgeeft aan kleding voor haar.
Ook heeft hij een paar afleveringen later commentaar op het make up gebruik van Demi.
Hoe hij over haar praat is gewoon niet oke. Ook hoe hij doet over die verleider ook niet.
Kerel spoort gewoon niet. En hij mag best weten en voelen dat Demi dat niet pikte.
Kun je hem wel gaan verdedigen, maar het beeld wat de meeste mensen hebben van Sidney verander je daar heus niet mee.
AnAppleADay schreef:
20-05-2019 10:16

Ze teert ook op zijn zak, zover is al duidelijk. Ze heeft immers al toegegeven dat ze naar school gaat i.p.v. werkt. Alleen op basis van de manier waarop Sidney dat gesprek met nieuwe Demi voerde, kan je niet met zekerheid concluderen dat hij dit een probleem vindt, of dat hij erover aan het zeuren was. Dat is een aanname.
Bovendien was dat ook niet het probleem dat Demi had met Sidney's woorden. Anders had ze iets moeten zeggen als: "Waarom loop je opeens te zeuren over dat je meer werkt dan ik? Je bent er toch zelf mee akkoord gegaan dat jij werkt en ik studeer?" Zoals je in de screenshots kan zien, is het probleem dat ze maakt van die beelden, dat Sidney gezegd zou hebben dat ze helemaal niet werkt en helemaal niets betaald. Maar dat heeft hij niet letterlijk zo gezegd. Integendeel, hij benadrukte zelfs dat Demi niet helemaal niets betaald.

20-05-2019 10:29
Ik moet zeggen dat ik die hele denigrerende toon zelf niet terug hoor (hoewel het op mij wel wat snoeverig overkomt). Overigens kan ik mij wel voorstellen dat Demi niet blij is met wat Sidney staat te vertellen. Doordat hij er niet bij vertelt dat Demi studeert, kan de indruk ontstaan dat ze de hele dag niets doet. Maar als dat het probleem was voor Demi, dan had ze dat eerlijk moeten zeggen. Mijn probleem met Demi in de laatste aflevering is dat ze Sidney's woorden verdraaid en dus zit te liegen (al dan niet bewust) om hem in een extra kwaad daglicht te stellen.

20-05-2019 10:32
Waarom ben je zo fel op Demi? Je leest hier dat meerdere het zo interpreteren als Demi. Als mijn man op zo'n toontje over mij praat zou ik ook not amused zijn.
Waarom ben jij niet feller op Demi? Je ziet toch dat ze zit te liegen of oliedom zit te doen? Hoe kan je daar nu je schouders over ophalen, in plaats van zulk gedrag te veroordelen?
Als jouw man jouw woorden zo negatief zou verdraaien; zou beweren dat jij iets gezegd hebt wat je niet letterlijk zo hebt gezegd; jou vals zou beschuldigen, en dat vervolgens zou gebruiken om jou aan te vallen en om heel gekwetst te doen, zou je dat dan maar gewoon accepteren? Of zou je ook tegen hem zeggen dat hij niet eerlijk is? En als hij dan reageert met: "oh nee, dat heb je weliswaar niet gezegd, maar zo heb ik heb geïnterpreteerd, en daar gaat het om. Mijn interpretatie is het enige wat telt." Zo kan je toch geen relatie onderhouden? Bij de feiten blijven is toch wel het minste wat je kan doen als één persoon de ander heeft gekwetst?

En ik zie inderdaad dat meerdere mensen hun eigen draai geven aan Sidney's woorden, maar dat verandert natuurlijk niets aan het feit dat Demi niet eerlijk was. Of iets een feit is of niet, hangt niet af van hoeveel mensen het al dan niet beweren.

GOSSIPGIRL93 schreef:
20-05-2019 18:00
Op de manier waarop ie het zegt kun je zelf ook uitmaken dat hij dat wel bedoeld. Hij zegt op tv dat zij minder verdiend als hem en wekt op de manier waarop ie het zegt de indruk dat hij daar moeite mee heeft.
Nee, dat kan ik daar niet uit opmaken, en dat kan jij niet en Demi niet en niemand niet. Dat zijn allemaal aannames. Je kan niet zomaar op basis van aannames iemand veroordelen. En als dat inderdaad haar indruk was, dan had ze er gewoon bij moeten zeggen dat dat is hoe zijn woorden op haar overkwamen, en niet moeten zeggen: "Je zegt letterlijk dat ik niet werk en dat je alles voor mij betaalt."

GOSSIPGIRL93 schreef:
Ook heeft hij op een later moment nog tegen de andere jongens gezegd dat zij ZIJN geld uitgeeft aan kleding voor haar.
Ook heeft hij een paar afleveringen later commentaar op het make up gebruik van Demi.
Hoe hij over haar praat is gewoon niet oke. Ook hoe hij doet over die verleider ook niet.
Kerel spoort gewoon niet. En hij mag best weten en voelen dat Demi dat niet pikte.
Dit zijn allemaal drogredenen (rode haring). We hebben het hier niet over wat Sidney op een later moment allemaal heeft gezegd over Demi's kledingaankopen, haar make-up gebruik of over Gaetan. We hebben het ook niet over of Sidney wel of niet spoort. En ik zeg ook nergens dat Demi niet voor zichzelf mag opkomen.

Het is heel simpel. Demi beweert dat Sidney dingen gezegd heeft die hij nooit heeft gezegd, en gebruikt dit om hem aan te vallen en om in de slachtofferol te kruipen. Ze is niet eerlijk. De screenshots bewijzen onomstotelijk dat Demi niet de waarheid spreekt (en ik heb al aangegeven dat het niet gemeenheid hoeft te zijn maar dat het ook aan haar domheid kan liggen). Je zou mij niet hebben gehoord als Demi had aangegeven zich gekwetst te voelen door Sidney's feitelijke opmerking, of als ze had benadrukt dat dit is hoe ze zijn woorden heeft geïnterpreteerd, maar dat ze dit doet op basis van iets dat niet waar is, kan ik niet tegen en is voor mij opvallend genoeg om hier te benoemen.
GOSSIPGIRL93 schreef:
Kun je hem wel gaan verdedigen, maar het beeld wat de meeste mensen hebben van Sidney verander je daar heus niet mee.
Ik probeer Sidney niet te verdedigen, maar Demi aan te vallen (in mijn eerste post over dit onderwerp viel ik Sidney zelfs ook aan, bijv. door te zeggen dat hij super onzeker is en dat hij Demi als een prinses behandeld etc.)

Dat je desondanks ook nog eens denkt dat mijn doel is om het beeld dat mensen van Sidney hebben te veranderden, slaat al helemaal nergens op. Zou wel verklaren waarom je het voor Demi zit op te nemen, ondanks dat je heus wel weet dat Demi de woorden van Sidney heeft verdraaid bij het laatste kampvuur.
Dussss.....
koekie1980 schreef:
21-05-2019 06:53
Dussss.....
Nou, inderdaad..
Sch0rpioen schreef:
21-05-2019 08:36
Nou, inderdaad..
Kraist.. het kind legt de woorden van haar vriend verkeerd uit. Zoals vaker gebeurt (en ook de bedoeling is in dit programma). Neem het niet zo persoonlijk, Chocosushi. Is Demi de beste vriendin die jou ooit heeft laten stikken ofzo?
LieveMona schreef:
21-05-2019 08:47
Kraist.. het kind legt de woorden van haar vriend verkeerd uit. Zoals vaker gebeurt (en ook de bedoeling is in dit programma). Neem het niet zo persoonlijk, Chocosushi. Is Demi de beste vriendin die jou ooit heeft laten stikken ofzo?

Het valt me op dat ik dit TV-programma inderdaad erg serieus neem :hihi:

Gelukkig is het seizoen bijna afgelopen. Voorlopig geen Temptation Island meer voor mij; niet gezond voor mijn bloeddruk haha.
Denk om je hart lieverd... 😉

Ik ga die Goedele on top met Rodanya dan maar eens zoeken 😂
Toch bijzonder dat ondanks dat dit in rete saai seizoen was, er toch 3 van de 4 relaties uiteindelijk gesneuveld zijn.
Alhoewel ik laatst hoorde dat Roger en Laura alweer bij elkaar waren, weet niet of dit waar is.

Edit: Ik lees net dat Roger en Laura beiden op intagram hebben laten weten dat ze weer bij elkaar zijn.
Wat sterk van Morgan dat hij zó rustig en beheerst blijft, en haar ook makkelijk klem lult. En zij gedroeg zich echt als een kat in het nauw. Maar waarom was Danicio niet in de bios samen met de andere vrijgezellen?

Dat gedrag van Milou is natuurlijk ronduit belachelijk. Laat haar Heikki z’n ballen terug geven zeg.

Wat een bijzonder raar stel zijn Demi en Dinges. Alsof ze allebei uit een andere dimensie komen ofzo. Maar goed, het werkt voor hen blijkbaar. Demi haar voorkomen oogde wel sneu toen ze het had over haar wens voor meer bekendheid.

Grappig dat Laura nu zoveel begrip en empathie kreeg van de vrijgezellen. Ze was misschien saai maar heeft in ieder geval een flink portie zelfreflectie.
Goddank had Roger een normaler kapsel, hij zag er meteen 10x beter uit.
Die Laura. :roll:
Ben ik nou de enige die het niet zielig vindt?
Ik snap echt niet hoe iemand zo kan liegen als rodanya. Gewoon keihard liegen.
Ja je weet toch dat het gaat uitkomen? En dan toch gewoon volhouden.
Daveotion schreef:
24-05-2019 11:45
Die Laura. :roll:
Ben ik nou de enige die het niet zielig vindt?
Ze zijn weer bij elkaar.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Vond wel heel goed dat Morgan zo rustig bleef.
Wat kan Rodanya liegen zeg.
Zou iemand daar nog een relatie mee willen?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Wat Rodanya doet daar staat toch een hele relatie pijler vol mee? Vreemd gaan en gewoon blijven volhouden dat de ander het verkeerd ziet.
Frizz schreef:
23-05-2019 23:59
Wat sterk van Morgan dat hij zó rustig en beheerst blijft, en haar ook makkelijk klem lult. En zij gedroeg zich echt als een kat in het nauw. Maar waarom was Danicio niet in de bios samen met de andere vrijgezellen?

Dat gedrag van Milou is natuurlijk ronduit belachelijk. Laat haar Heikki z’n ballen terug geven zeg.

Wat een bijzonder raar stel zijn Demi en Dinges. Alsof ze allebei uit een andere dimensie komen ofzo. Maar goed, het werkt voor hen blijkbaar. Demi haar voorkomen oogde wel sneu toen ze het had over haar wens voor meer bekendheid.

Grappig dat Laura nu zoveel begrip en empathie kreeg van de vrijgezellen. Ze was misschien saai maar heeft in ieder geval een flink portie zelfreflectie.
Goddank had Roger een normaler kapsel, hij zag er meteen 10x beter uit.
Gelijk boycotten die hap.
Misschien is Laura saai of komt ze saai over maar ze lijkt me een lieve meid en ik vond het best sneu dat ze uit elkaar zijn dus vind het leuk dat ze nu weer bij elkaar zijn.
Wat ik zo raar vond, dat stukje wat je bij hun thuis zag in de laatste aflevering, bij Demi & Sidney...hij had een shake en zegt “ er is nog wel voor jouw hoor”. Zij reageerde daarop met “ ok lekker, schenk jij ff voor mij in dan”. Truus je staat naast het apparaat, mankeert je wat aan je handen!!! Ik vind haar zo koud over komen, ik weet niet.
dwarrel75 wijzigde dit bericht op 24-05-2019 22:53
11.46% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven