Temptation 2019
maandag 4 februari 2019 om 19:24
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar volgende week begint hier in België dé trash-tv van 't jaar weer.
Temptation Island.
En de koppels zijn nu ook bekend:
https://www.hln.be/showbizz/tv/deze-kop ... ~a185456c/
Nu zijn ze nog een koppel, maar hoeveel hebben het overleefd?
Bespreek hier de koppels, de verleiders en -sters én de afleveringen.
Temptation Island.
En de koppels zijn nu ook bekend:
https://www.hln.be/showbizz/tv/deze-kop ... ~a185456c/
Nu zijn ze nog een koppel, maar hoeveel hebben het overleefd?
Bespreek hier de koppels, de verleiders en -sters én de afleveringen.
zondag 5 mei 2019 om 20:49
Ik hoorde eens dat zelfs weermannen en -vrouwen wel eens bedreigd worden als er een slechte zomer is. Bizar hoor. Ik vind Laura ook helemaal niks maar vraag me af hoe mensen daar verder zo'n last van hebben in hun persoonlijke leven dat ze zulke acties voor zichzelf rechtvaardigen.appelientjex schreef: ↑03-05-2019 23:33Mensen zijn compleet gestoord.
Maarja sommige debielen geloven alles wat ze op tv zien. Sommige acteurs uit soap-series worden ook uitgescholden omdat oerdomme kijkers geloven dat hun rol echt is.
dinsdag 7 mei 2019 om 08:00
Zouden dan nou allemaal zwakbegaafde of verstandelijk gehandicapte mensen zijn? Je moet toch wel heel dom zijn?vivautrecht85 schreef: ↑05-05-2019 20:49Ik hoorde eens dat zelfs weermannen en -vrouwen wel eens bedreigd worden als er een slechte zomer is. Bizar hoor. Ik vind Laura ook helemaal niks maar vraag me af hoe mensen daar verder zo'n last van hebben in hun persoonlijke leven dat ze zulke acties voor zichzelf rechtvaardigen.
En dat van die weermannen ook! OMG wat erg.
dinsdag 7 mei 2019 om 08:44
Nou echt he?appelientjex schreef: ↑07-05-2019 08:00Zouden dan nou allemaal zwakbegaafde of verstandelijk gehandicapte mensen zijn? Je moet toch wel heel dom zijn?
En dat van die weermannen ook! OMG wat erg.
Welk contact in je hoofd zit er dan niet aangesloten....
vrijdag 10 mei 2019 om 09:57
Nou inderdaad dit is vooral het praat-seizoen zelfs op de dreamdates.
Ik zeg heel eerlijk, ik kijk het seizoen uit maar zal blij zijn als deze slopende maandenlange saaiheid voorbij is over 2 weken. Man man man....
vrijdag 10 mei 2019 om 13:20
Ondanks dat het saai is ben ik toch heel benieuwd wie er bij elkaar gaan blijven. Er is toch veel negatiefs gezegd door de stellen over hun partners.
De enige die ik leuk vindt samen zijn Heikki en Milou. Sowieso ben ik fan van Heikki. Ik vind het een leuke jongen. Hij is niet in Ayleen haar armen gevlucht toen hij die nare beelden van Milou zag.
Rodanya en Sidney ben je liever kwijt dan rijk.
Ik kan niet wachten tot het donderdag is!
De enige die ik leuk vindt samen zijn Heikki en Milou. Sowieso ben ik fan van Heikki. Ik vind het een leuke jongen. Hij is niet in Ayleen haar armen gevlucht toen hij die nare beelden van Milou zag.
Rodanya en Sidney ben je liever kwijt dan rijk.
Ik kan niet wachten tot het donderdag is!
zaterdag 11 mei 2019 om 02:04
Mooi dat Gaetan zo eerlijk was om Laura's uitnodiging voor de dream date te weigeren. Maxime's mening over de dream date vond ik maar vreemd (over hoe hij vond dat Laura had moeten zeggen dat hij haar Temptation was). Kwam erg onzeker en kinderachtig over.
Ik was erg verbaasd dat Rodanya haar vriend heeft bedrogen op de dream date. Ik ben benieuwd hoe haar hereniging met Morgan zal verlopen. Hopelijk krijgen de deelnemers toch nog een soort van kampvuurbeelden te zien, zodat Morgan ook weet wat er gebeurd is. Maar op de date van Rodanya na, waren alle dates erg saai. Enige hoogtepuntje was dat Jaimy nog een soort van move probeerde te maken bij ons Milou, maar toen hij ook maar zijn hand op haar krukje legde, beet ons Milou meteen van zich af, dus dat werd 'm ook niet. In ieder geval probeerde hij nog wat, dat kan je van bijv. Ayleen of Gaetan niet zeggen.
Ook Roger's keuze voor Armanda verbaasde mij. Als hij Hong of Lizzy had gekozen, was de date misschien iets interessanter geworden. En uiteraard ging hij weer supervroeg slapen.
Ik was erg verbaasd dat Rodanya haar vriend heeft bedrogen op de dream date. Ik ben benieuwd hoe haar hereniging met Morgan zal verlopen. Hopelijk krijgen de deelnemers toch nog een soort van kampvuurbeelden te zien, zodat Morgan ook weet wat er gebeurd is. Maar op de date van Rodanya na, waren alle dates erg saai. Enige hoogtepuntje was dat Jaimy nog een soort van move probeerde te maken bij ons Milou, maar toen hij ook maar zijn hand op haar krukje legde, beet ons Milou meteen van zich af, dus dat werd 'm ook niet. In ieder geval probeerde hij nog wat, dat kan je van bijv. Ayleen of Gaetan niet zeggen.
Ook Roger's keuze voor Armanda verbaasde mij. Als hij Hong of Lizzy had gekozen, was de date misschien iets interessanter geworden. En uiteraard ging hij weer supervroeg slapen.
donderdag 16 mei 2019 om 00:05
In de Volkskrant stond een artikeltje over waarom dit seizoen van Temptation Island wat tegenvalt. Gaat ook in op het contrast met de Amerikaanse versie.
https://www.volkskrant.nl/cultuur-media ... ~b552c513/
donderdag 16 mei 2019 om 22:12
Ja heel goed stuk, helemaal waar!Chocosushi schreef: ↑16-05-2019 00:05In de Volkskrant stond een artikeltje over waarom dit seizoen van Temptation Island wat tegenvalt. Gaat ook in op het contrast met de Amerikaanse versie.
donderdag 16 mei 2019 om 22:52
Lijkt mij ook een veel beter concept!
zaterdag 18 mei 2019 om 18:13
Wat is die Demi een vals kreng!! Ze zat gewoon keihard te liegen over hoe Sidney gezegd zou hebben dat ze nooit werkt en niets betaald. En die arme Sidney geloofde haar uiteindelijk ook nog. Vervolgens ging ze een zielig potje zitten huilen, waarop Sidney diep door het stof ging ('het spijt me het spijt me" etc.).
Ik had al eerder de indruk dat die relatie niet helemaal gezond is. Zo vertelde Sidney dat Demi boos wordt of zich stoort aan de manier waarop hij eet en ademhaalt. En ook dat hij zijn auto aan haar afstaat, en dat Demi zijn rekening geplunderd zou hebben om nieuwe kleding te kopen voor haar deelname aan Temptation Island. We weten natuurlijk niet zeker in hoeverre dat allemaal waar is, maar het zou goed passen bij hoe hun persoonlijkheden in beeld zijn gebracht dit seizoen. Sidney is super onzeker (wat misschien weer te maken heeft met zijn problematische jeugd waar hij nieuwe Demi over vertelde tijdens een date), dus het zou me niet verbazen als hij Demis als een soort verwende prinses behandeld.
(en hoewel ik hier nu alleen Demi aanval, betekent dat niet dat ik Sidney wel een toffe peer vind. Integendeel, ik vind hem ook een nare vent, bijv. hoe hij de naam van Gaetan niet eens wilde uitspreken maar steeds naar hem verwees als 'die Congolees', of zoals hij door het lint ging nadat Demi aangaf hem niet te missen.)
Ik had al eerder de indruk dat die relatie niet helemaal gezond is. Zo vertelde Sidney dat Demi boos wordt of zich stoort aan de manier waarop hij eet en ademhaalt. En ook dat hij zijn auto aan haar afstaat, en dat Demi zijn rekening geplunderd zou hebben om nieuwe kleding te kopen voor haar deelname aan Temptation Island. We weten natuurlijk niet zeker in hoeverre dat allemaal waar is, maar het zou goed passen bij hoe hun persoonlijkheden in beeld zijn gebracht dit seizoen. Sidney is super onzeker (wat misschien weer te maken heeft met zijn problematische jeugd waar hij nieuwe Demi over vertelde tijdens een date), dus het zou me niet verbazen als hij Demis als een soort verwende prinses behandeld.
(en hoewel ik hier nu alleen Demi aanval, betekent dat niet dat ik Sidney wel een toffe peer vind. Integendeel, ik vind hem ook een nare vent, bijv. hoe hij de naam van Gaetan niet eens wilde uitspreken maar steeds naar hem verwees als 'die Congolees', of zoals hij door het lint ging nadat Demi aangaf hem niet te missen.)
zaterdag 18 mei 2019 om 23:43
Klopt idd. Vooral dat de personages plat en eendimensionaal zijn. En geen goede reden hebben om mee te doen, behalve bekend willen worden. Als kijker trap je daar gewoon niet in. Ze zijn te berekenend, en dat is gewoon niet leuk.Chocosushi schreef: ↑16-05-2019 00:05In de Volkskrant stond een artikeltje over waarom dit seizoen van Temptation Island wat tegenvalt. Gaat ook in op het contrast met de Amerikaanse versie.
zondag 19 mei 2019 om 13:11
Sidney heeft wel degelijk gezegd dat Demi niet werkt en op zijn zak teert, en als ZIJN geld uitgeeft aan kleding. Volgens mij in aflevering 2 of 3 al, op het moment dat de mannen allemaal bij elkaar op de kamer zaten en dachten dat ze niet gefilmd werden. Dus is niks van gelogen. Evenals dat hij haar belachelijk maakte omdat ze zoveel make up droeg.Chocosushi schreef: ↑18-05-2019 18:13Wat is die Demi een vals kreng!! Ze zat gewoon keihard te liegen over hoe Sidney gezegd zou hebben dat ze nooit werkt en niets betaald. En die arme Sidney geloofde haar uiteindelijk ook nog. Vervolgens ging ze een zielig potje zitten huilen, waarop Sidney diep door het stof ging ('het spijt me het spijt me" etc.).
Wat dat betreft passen ze prima bij elkaar. Allebei zo verknipt als de pest.
zondag 19 mei 2019 om 13:32
Dat is gewoon niet waar. Jij bent blijkbaar ook gevallen voor Demi's leugens. Kijk de laatste aflevering maar terug. Vlak voordat Sidney en Demi herenigd worden, wordt dat stukje herhaald, en kanje duidelijk zien dat Sidney niet gezegd heeft wat Demi beweert.GOSSIPGIRL93 schreef: ↑19-05-2019 13:11Sidney heeft wel degelijk gezegd dat Demi niet werkt en op zijn zak teert, en als ZIJN geld uitgeeft aan kleding. Volgens mij in aflevering 2 of 3 al, op het moment dat de mannen allemaal bij elkaar op de kamer zaten en dachten dat ze niet gefilmd werden. Dus is niks van gelogen. Evenals dat hij haar belachelijk maakte omdat ze zoveel make up droeg.
Wat dat betreft passen ze prima bij elkaar. Allebei zo verknipt als de pest.
zondag 19 mei 2019 om 14:18
Ik heb het net zo geïnterpreteerd als Demi het uitlegde eigenlijk. En al op het moment dat wij het voor het eerst te zien kregen. Dus als Demi het zo heeft begrepen is dat omdat het zo in beeld is gebracht. Volgens mij zat ze niet bewust te liegen.Chocosushi schreef: ↑19-05-2019 13:32Dat is gewoon niet waar. Jij bent blijkbaar ook gevallen voor Demi's leugens. Kijk de laatste aflevering maar terug. Vlak voordat Sidney en Demi herenigd worden, wordt dat stukje herhaald, en kanje duidelijk zien dat Sidney niet gezegd heeft wat Demi beweert.