Entertainment alle pijlers

Temptation Island 2020 (Geen spoilers!)

06-02-2020 19:18 445 berichten
Let op: dit is het topic wat de afleveringen op tv volgt. Kijk je via Videoland (loopt 1 aflevering voor)? Dan kun je beter in dit topic posten: entertainment/temptation-island-2020/li ... p=31020480

Ja ja het is weer zover. Temptation Island 2020!

Afbeelding

Welke koppels weten dit seizoen de verleiding te weerstaan?

Christian (28) & Angela (26) uit Wilrijk
Afbeelding
Christian en Angela zijn al acht jaar samen, waarvan ze al zeven jaar samenwonen. Angela is momenteel aan het doctoreren en Christian werkt als development operations engineer. Ze doen mee aan Temptation Island omdat Angela trust issues heeft en erin gelooft dat elke man het ontrouw zijn in zich heeft. Temptation Island is dus een test voor Christian om te bewijzen of hij de verleiding kan weerstaan. Angela kan snel boos worden uit jaloezie en uit haar jaloersheid ontstaan vaak ruzies. Angela vraagt zich soms af of hij degene is waarmee ze oud zal worden. Zowel Christian als Angela gaan de verleiding aan met hun zwoele dansmoves.

Gianni (27) & Melissa (23) uit Weert
Afbeelding
Gianni en Melissa zijn ondertussen een jaar samen. Na drie maanden hebben ze meteen beslist om samen te gaan wonen. Beide werken ze als energie-adviseurs. Vanaf dag één is het vertrouwen bij Melissa in Gianni niet groot en speelt haar jaloezie een grote rol in hun relatie. Niet geheel onterecht aangezien hij in het begin van hun relatie vreemd is gegaan met zijn ex. Gianni gaat regelmatig met vrienden op stap en drinkt dan een glas te veel, natuurlijk verzekert hij Melissa dat er niets gebeurt, al is hij vaak de laatste vier uur van zo’n avond kwijt. Aan Gianni nu om het vertrouwen van Melissa terug te winnen.

Arda (26) & Elke (23) uit Hasselt
Arda en Elke hebben een relatie van één jaar en wonen al zeven maanden samen in Hasselt. Arda werkt elke dag als personal trainer, Elke is op zoek naar een nieuwe uitdaging. Elke was vroeger een losbol die vaak uitging en daarbij dan ook een glaasje te veel op had. Wanneer ze te veel gedronken had, werd Elke losser en speelser naar mannen toe. Nu ze Arda heeft gaat ze bewust minder uit, omdat ze weet dat Arda haar moeilijk kan vertrouwen. Arda hoopt dan ook te zien op Temptation Island dat Elke zich onder controle kan houden wat betreft alcohol en verleiding. Arda heeft Elke een beloftering gegeven. Maar hij wil eerst een goed inkomen hebben en zijn eigen sportschool opstarten. Daarna staan een huis kopen, trouwen en kinderen krijgen op de planning.

Karim (23) & Roshina (27) uit Someren
Karim en Roshina zijn gek op elkaar, maar het wil hen maar niet lukken om een stabiele relatie op te bouwen. Karim werkt als personal trainer en ook hier wordt Roshina haar vertrouwen vaak op de proef gesteld. Roshina zelf is commercieel ondersteuner. Ze zijn al tweeënhalfjaar samen, maar hun relatie liep niet altijd over rozen. Vanwege enkele misstappen van Karim in het verleden is het voor Roshina bijna onmogelijk geworden om hem nog te vertrouwen. In het begin van hun relatie at Karim namelijk van twee walletjes. Roshina heeft Karim daarenboven ook betrapt op een online datingprofiel en webcamseks. Karim wil Roshina laten zien dat ze echt wel de ware is voor hem. Ze zien Temptation Island dan ook als een kans om het vertrouwen in de relatie terug op te bouwen. Karim mag zelf bepalen hoe ver hij gaat, Roshina wil alleen maar dat hij respect toont naar haar toe.

Temptation Island is vanaf 26 februari elke woensdag om 20.30 uur bij RTL 5 te zien.
anoniem_387931 wijzigde dit bericht op 26-02-2020 18:44
96.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou dat, in haar gezicht de perfecte man spelen, dat ie zo volwassen is en klaar voor de next step itt Zach, en dan is hij bij die andere gasten en dan praat ie over dat hij haar keihard wil neuken enzo. Bah. Ik hou niet van dat soort mannen.

Zo'n gast als Bas zou als deelnemer net zo fout gaan als Arda en Zach.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oke.. Bas is inderdaad gewoon een Zach. Die mensen die gaan roepen dat zij echt niet zo zijn, zijn ook zo. Helaas vaak hun blinde vlek. Simone zal ook door Bas de grond worden ingetrapt zodra zij een relatie hebben.
Het feit alleen al dat hij het mannetje wilt zijn voor haar. Haar alle hoeken van de kamer wilt laten zien en gewoon even gaat neuken. En dat is dus precies de valkuil bij Simone. Ze wilt iets horen en dat krijgt ze te horen. Deze mannen doen of ze ECHT naar haar luisteren. Ze hebben allemaal hun trucjes.
Alle reacties Link kopieren
En het gekke is dat zach dat dan wel weer door heeft over bas , maar van zichzelf niet ziet :hihi:
Arda zei dat hij geen spijt had van zijn daden, maar dat als hij de tijd terug kon draaien, hij niet mee zou doen met Temptation. Is dat niet juist de definitie van ergens spijt van hebben, dacht ik bij mijzelf? Maar Elke wist het later goed te verwoorden: Arda heeft geen spijt om wat hij Elke heeft aangedaan, maar omdat hij nu met lege handen staat (aangezien Eline hem ook niet meer wil na Temptation).

Verder was dit eindelijk de aflevering waarin Arda die topless lapdance kreeg. Dat beeld hadden we al in de eerste afleveringen gezien, in de voorstukjes. Uiteindelijk kwam het nu niet meer als een verrassing, maar ik vond het destijds jammer dat RTL zo'n spoiler had laten zien. Overigens vond ik dat Arda zich wat sneu gedroeg door bij elke vrouw zo raar te gaan dansen.
Alle reacties Link kopieren
Chocosushi schreef:
17-05-2020 01:49
Overigens vond ik dat Arda zich wat sneu gedroeg door bij elke vrouw zo raar te gaan dansen.
Droogneuken was het
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Nou, de liefde zat echt diep bij Zach..
Alle reacties Link kopieren
Zach denkt met zijn lul!!! En het is een lul!

Leeghoofd.
Alle reacties Link kopieren
:hello:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
20-05-2020 20:38
Zach denkt met zijn lul!!! En het is een lul!

Leeghoofd.
Weet je dat ik nog geloof dat hij een redelijk hoog IQ heeft ook? Hij is alleen een klootzak die al zijn fouten in de schoenen van een ander schuift.
Alle reacties Link kopieren
Die Karim lijkt op Andre Hazes jr denk ik steeds.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
EvyBlissy schreef:
20-05-2020 20:58
Die Karim lijkt op Andre Hazes jr denk ik steeds.
Ja, dat zie ik ook wel een beetje.

Bas is zo'n glibber.. Vind hem eigenlijk enger dan Zach. Zo'n kille psycho lijkt hij. Zach is een lul, maar die heeft ergens nog iets kwetsbaars. Die Bas is zo met zichzelf ingenomen.. denkt dat hij een hele vent is.
Alle reacties Link kopieren
Waarom praten die mensen steeds Engels.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Echt ik vind het zo,n naar mannetje, die Zach .Hij heeft het maar over respect!! Hij is immers een en al disrespect naar Simone toe!!
Maar hij heeft wel bewezen dat hij een mán was
Wie denken jullie dat er vreemd gaat op de dreamdate?

Ik sluit karim, Simone, Roshina, Chris en Angela uit.
Arda gaat wel seks hebben met Eline.
Over Zack en Elke twijfel ik. Zack denk ik eerder van wel en bij Elke denk ik van niet.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
22-05-2020 19:12
Wie denken jullie dat er vreemd gaat op de dreamdate?

Ik sluit karim, Simone, Roshina, Chris en Angela uit.
Arda gaat wel seks hebben met Eline.
Over Zack en Elke twijfel ik. Zack denk ik eerder van wel en bij Elke denk ik van niet.
Arda en Zach hoeven niets meer op te houden, die staan toch al als duracellkonijntjes op beeld. Dus als Eline en Romée nog willen, denk ik die twee stellen.
EvyBlissy schreef:
20-05-2020 21:20
Waarom praten die mensen steeds Engels.

Dit vroeg ik mij ook af. Ik had alleen de indruk dat het vooral de Belgische deelnemers zijn die dit doen; misschien is dat iets typisch voor hun cultuur?

Verder vond ik het opvallend hoe verschillend sommige koppels omgaan met het bed. Je hebt koppels die zeggen: "ik wil niet met een verleider in één bed slapen, dus ik ga wel ergens anders liggen (zoals Christian, Karim en Roshina), en je hebt Angela die zegt: "Ik wil niet met een verleider in één bed slapen, dus de verleider moet maar op een bankje of op de grond slapen." Als Angela zelf in dat bed gaat slapen en Sam er echt niet bij laat liggen, zou ik dat erg onsympathiek van haar vinden. Zij is ten slotte degene die er een probleem mee heeft, dan is het logisch dat zij ook ergens anders gaat slapen. Ook vond ik dat Christian zichzelf wel erg liet kennen in de manier waarop hij met Amber omging (vooral toen hij zei dat hij haar alleen had gekozezn om de tijd te doden of zoiets... zo onbeschoft.).
Het is hier erg stil; afgelopen woensdag 27 mei is er weer een nieuwe aflevering uitgekomen, maar sindsdien geen nieuwe berichtjes. Misschien zijn mensen aan het afhaken. Ik merkte zelf in ieder geval wel dat TempTation Island mij steeds minder kon boeien; waarschijnlijk omdat we toch al min of meer weten wie de relatietest gefaald hebben en wie niet.


Verder nog wat anders: het viel me op dat zowel Karim, Zach als Chris vaak van die overhemden droegen met een soort panterprintje. Soms zijn de blousjes ook erg wijd en slobberig. Ook Arda had zo'n soort shirt aan bij het laatste kampvuur (alleen bij hem zat het panterprintje alleen bij de kraag). Hieronder een foto van wat ik bedoel:

Afbeelding

Is dit tegenwoordig mode? Ik had het nooit eerder gezien. Ik begin duidelijk oud te worden.

Ik vraag me ook af hoe we daar over 15 jaar op terugkijken. Als ik nu dat seizoen van Temptation Isand terugkijk van ca. 15 jaar geleden (toen het nog op Veronica was; "darkest secrets", met Gringo), dan zien die kleren & kapsels er ook zo jaren 2000 uit :-D
Alle reacties Link kopieren
Aaarghhhh en iedereen mag zich zomaar voortplanten helaas, zelfs Arda en Amber. Waar moet dat heen met de wereld als zulke oerstomme mensen ook nog een kinderwens voor 3 kinderen hebben (dus er nog meer achterlaten dan ze zelf zijn) en al zwanger zijn van eentje....
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
patsy--stone schreef:
13-07-2020 13:36
Aaarghhhh en iedereen mag zich zomaar voortplanten helaas, zelfs Arda en Amber. Waar moet dat heen met de wereld als zulke oerstomme mensen ook nog een kinderwens voor 3 kinderen hebben (dus er nog meer achterlaten dan ze zelf zijn) en al zwanger zijn van eentje....
Zo hè! Dat hebben ze snel gedaan. Ben benieuwd hoe lang dit stand gaat houden als de baby is geboren en de slapeloze nachten beginnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven