Entertainment alle pijlers

Temptation Island Spoilers!!!

16-03-2017 15:19 1102 berichten
Aangezien België een week vooruit loopt, heb ik een apart topic aangemaakt. Zo kunnen we blijven kletsen, zonder dat we spoileren.

Ik kijk zelf vooruit via Dailymotion. Sommige kijken vooruit via Videoland of RTL vooruitkijken.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Iemand schreef dat Jolien 19 was...?

Ze is 23:



http://www.vijf.be/tempta ... ation-island-2017/2457243
Alle reacties Link kopieren
quote:MissCheesecake schreef op 07 april 2017 @ 23:57:

Vandaag een column gelezen waarin iemand van de radio duidelijk uitlegt waarom heel Temptation-kijkend Nederland en België zich doodergeren aan dat gedoe van Herbert en Jolien: https://radio2.be/column-brief-aan-joli ... ion-island



Goed gesproken! Zeker goed gesproken. Ik hoop dat ze het leest.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dus dat beelden wel kunnen liegen en/of bedriegen zolang je niet de hele context kent.

In theorie zou het volgende 'de waarheid' kunnen zijn:

* zoenende meisjes: in de minuut voordat er gezoend werd, zouden de meisjes kunnen zijn uitgedaagd 'wedden dat je geen meisje durft te zoenen, wedden?' Waarop Jolien zegt: 'Echt wel hoor'. Het was immers ook niet meer dan een paar seconden.

* het 'sla op de kont' verhaal kan naar een ander incident verwijzen. Misschien is Lisa eerder in haar kont gegrepen of weet ik veel wat en kwam pas daarna/daarvoor het verf incident waarbij men elkaar ging besmeuren met verf. Niks mis mee als je dan handafdrukken op je billen wil lijkt me, zeker op die leeftijd en tijdens een feestje.



Ok, ok, ik zeg niet dat ik er zelf in geloof , maar...... ik heb in de film industrie gewerkt en weet dat beelden wel degelijk kunnen liegen. Ze plakken het op een dusdanige manier, dat er een totaal ander verhaal en dus andere realiteit, werkelijkheid, waarheid kan ontstaan.
Merijn dook ook wel erg snel op Pommetje. Voor de beelden van Lisa was Merijn al een band met haar aan het opbouwen. Op een gegeven moment zei hij tegen hij iets in de trant van 'rustig aan. Ik ga slapen', alsof ze al iets exclusiefs hadden. Hoe dan ook goed dat ze van elkaar af zijn want ook Lisa vind ik raar met haar gewelddadige praat.
Alle reacties Link kopieren
Bizar..alles kapot..en waarvoor? Die mensen zijn allemaal zo jaloers..nietnormaal
Hier nog wat meer napraat van de stellen in het busje wat we niet op tv zagen.

Linkje
Van Lisa vind ik het zo apart. Ze lijkt wel meer emotie te hebben maar je ziet geen inlevingsvermogen bij haar ten opzichte van wat Merijn heeft gezien.
Het zou je dochter maar zijn Jolien. Ze is al 23, dus dan kun je als ouder ook niet meer doen.

Ik denk dat ze alle honderden reacties niet is leest. Of wel leest, maar dat het toch niet binnenkomt.

Ik hoop echt zo dat mijn dochter (en mijn zoons ook) later ook voldoende zelfvertrouwen hebben/blijven houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 06 april 2017 @ 18:03:

Ik vind wel dat er heel gemakkelijk wordt gedaan over dat jolien maar weg moet gaan bij Herbert, dom dat ze blijft etc. Maar in zo'n situatie kan een addergebroed als Herbert haar echt laten geloven dat ze van hem houdt en dat zij niks beters kan krijgen. Zij is gewoon helemaal in zijn macht. Zij moet zelf tot inkeer komen dat zij meer is dan dat hij haar doet geloven.

Ik denk dat wij het topje van de ijsberg hebben gezien.

Hoop alleen wel dat ik er gruwelijk naast zit, maar aan die onderdanige houding van haar te zien...Precies dit! Is dat niet juist wat er gebeurt in heel ongezonde relaties, dat iemand geïsoleerd raakt en de grens wat zij (hij) normaal vindt steeds verder op gaat schuiven? Of het nou fysieke of psychische mishandeling (of een combi) is, ik vind het wat makkelijk om te zeggen: "dan had het slachtoffer maar weg moeten gaan". Denk ook niet dat iemand zich erg gesteund zou voelen door zo'n houding. Haar houding vind ik inderdaad erg onderdanig, ze pikt vreselijk veel, heeft geen vrienden meer over (geïsoleerd) en zíj voelt zich schuldig omdat híj is vreemdgegaan. Bij mij gaan best wat alarmbellen af en 'eigen schuld' vind ik dan toch net iets te makkelijk... Helemaal omdat ze vanaf haar 16e bij hem is en dus ook niet echt anders weet. Denk dat het ook tijd kost voor iemand om in te zien dat zo'n relatie echt niet gezond is én om genoeg moed te verzamelen er vandoor te gaan.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Vanavond mogen we weer hopelijk! Voor de allerlaatste keer
Alle reacties Link kopieren
quote:CDS94 schreef op 12 april 2017 @ 15:50:

Vanavond mogen we weer hopelijk! Voor de allerlaatste keer Je kunt volgend jaar meedoen als je wilt! Inschrijven kan hier.
^ Uh ik pas hahah. Pas sowieso ook niet in dat hele TI plaatje. Laat mij maar lekker tv kijken!
Alle reacties Link kopieren
Als het nou een leuke vakantie was zou ik het nog eens overwegen om als verleidster mee te gaan, dan zou ik gewoon de mannen met rust laten en genieten van mijn reisje. Maar nee, je zit gewoon opgesloten in een huis.
Gelukkig heb je dan wel gewoon een vet groot zwembad!
Ik ga me opgeven als verleider :p
quote:huurvrouwtje schreef op 12 april 2017 @ 19:30:

Ik ga me opgeven als verleider :p



Oh ik ook! Ik ook!



Oh nee... ik heb een vriend
Ik wil me wel opgeven als verleidster! Niemand van hun leeftijd wil een 35-jarige getrouwde moeder van 2 kids. Dus heb ik een gratis vakantie en hoeft man niet bang te zijn dat ik vreemdga!

Afl 12 staat op rtl premium!
Thankssss cds94
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 12 april 2017 @ 20:19:

Ik wil me wel opgeven als verleidster! Niiemand van hun leeftijd wil een 35-jarige getrouwde moeder van 2 kids.
quote:nadine_j schreef op 12 april 2017 @ 20:09:

[...]





Oh ik ook! Ik ook!



Oh nee... ik heb een vriend Als couple f gewoon niks zeggen! tof gaan we samen yeahhh
My god... denken de makers dat we geen lange termijn geheugen hebben... tot nu toe 80% herhaling uit de andere afleveringen.
quote:huurvrouwtje schreef op 12 april 2017 @ 20:35:

[...]





Als couple f gewoon niks zeggen! tof gaan we samen yeahhhGeef jij ons op? Kan mijn vriend zich inschrijven bij de mannelijke verleiders
Wat is die Jefferson een gentleman. Hij geeft Lize gewoon een kus op de wang en op haar hoofd als hij vertrekt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven