Entertainment alle pijlers

Temptation Island Spoilers!!!

16-03-2017 15:19 1102 berichten
Aangezien België een week vooruit loopt, heb ik een apart topic aangemaakt. Zo kunnen we blijven kletsen, zonder dat we spoileren.

Ik kijk zelf vooruit via Dailymotion. Sommige kijken vooruit via Videoland of RTL vooruitkijken.
quote:Novembervakantie schreef op 12 april 2017 @ 23:14:

https://vlaamse.tv/episode.php?id=217Dankjewel!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zowel Merijn als Lisa niet leuk.



Lize vind ik het ergst. Ze was van dag 1 verliefd en zocht enkel uitvluchten om zichzelf goed te praten.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Brrr merijn, wat een freak-o. Het spijt me maar Lisa is (vind ik) best sneaky overal gemonteerd, terwijl ze in principe uiteindelijk niets écht fout heeft gedaan. Merijn zag een klap op haar kont en een zoen met een vrouw en het was neuken met pommeline.

Jeffy ... awwwwww volgens mij was hij echt heel verliefd op Lize en was hij gewoon en sukkeltje met zijn uitspraken, Lize zegt wel 'ja ik kan er niets aan doen op wie ik verliefd word': Nee, maar je kunt wel twee weken wachten met neuken toch!? "respect, respect" .. weinig respect daar!

Dan Jolien en Herbert.. ja.. nouja.. laten we het hopen dat hij nu weet hoe het is. Gelukkig wachten ze nog even met een kindje.

En Roos en Niels ja, wisten we natuurlijk ook wel dat die nog samen waren, maar zoals ze zelf ook zeggen moet de tijd het leren of het gaat werken. Ik vind ze toch wel lief samen op 1 of andere manier..kweetniet!
Home sweet home
Precies wat Novembervakantie zegt. Niets meer aan toe te voegen.
Jefferson zo respectvol met dat kusje op haar hoofd

Niels en Rosanna hoop ik dat ze eruit komen samen. Ze passen bij elkaar.

Merijn bah. Pommeline kan leuker krijgen.

Herbert nog altijd een arrogante zak en jolien nog altijd te naïef (wat ze zelf gelukkig beseft).



Nu ga ik slapen trusten temptations

Niet meer 'tot volgende week'
Alle reacties Link kopieren
quote:Novembervakantie schreef op 13 april 2017 @ 00:00:

Brrr merijn, wat een freak-o. Het spijt me maar Lisa is (vind ik) best sneaky overal gemonteerd, terwijl ze in principe uiteindelijk niets écht fout heeft gedaan. Merijn zag een klap op haar kont en een zoen met een vrouw en het was neuken met pommeline.Waarom vergeet iedereen die badkameropname? Ze had (volgens Karim) seks toen Merijn nog "braaf" was. Die twee verdienden elkaar.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 13 april 2017 @ 00:10:

[...]



Waarom vergeet iedereen die badkameropname? Ze had (volgens Karim) seks toen Merijn nog "braaf" was. Die twee verdienden elkaar.Merijn en Lisa zijn beide ijskoud. Als die 2 nog samen waren geweest, baarde ze geen kindjes, maar koelelementen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 13 april 2017 @ 00:12:

[...]



Merijn en Lisa zijn beide ijskoud. Als die 2 nog samen waren geweest, baarde ze geen kindjes, maar koelelementen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 13 april 2017 @ 00:10:

[...]



Waarom vergeet iedereen die badkameropname? Ze had (volgens Karim) seks toen Merijn nog "braaf" was. Die twee verdienden elkaar.



Omdat ze daar niets gedaan heeft?

In de douche zijn ook microfoons (zoals andere stelletjes hebben laten blijken) plús Karim is gewoon een ongelooflijke zak die naderhand stoer liep te doen over de vrouwen, dus for sure dat hij direct opgeschept had over zoenen met Lisa wanneer zoiets gebeurd was. 100 procent zekerweten doen we het niet natuurlijk, maar het laatste beeld dat zij de douche uit loopt de slaapkamer in, staat hij nog onder de douche met broek aan.





EDIT: heeft Karim toegegeven dat ze seks hebben gehad? For real? Dat heb ik HE-LE-MAAL gemist!!
Home sweet home
Wat gaan we volgende week eigenlijk doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:fientje1982 schreef op 13 april 2017 @ 00:57:

Wat gaan we volgende week eigenlijk doen? :( geen idee
Home sweet home
Alle reacties Link kopieren
quote:Novembervakantie schreef op 13 april 2017 @ 00:17:

[...]

EDIT: heeft Karim toegegeven dat ze seks hebben gehad? For real? Dat heb ik HE-LE-MAAL gemist!!Ja. Toen die aflevering in België uitgezonden werd was er een artikel over in Het Laatste Nieuws. Ik vind het niet meteen (google 'temptation karim seks douche' gaf veel te veel hits)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 13 april 2017 @ 01:49:

[...]



Ja. Toen die aflevering in België uitgezonden werd was er een artikel over in Het Laatste Nieuws. Ik vind het niet meteen (google 'temptation karim seks douche' gaf veel te veel hits)



Hmm heb ik écht gemist. Maar waarom is daar niet verder op ingegaan of is het niet meer herhaald? Ik ging er eigenlijk gewoon vanuit dat omdat het niet meer naar voren kwam, er écht niks gebeurd was!

Heeft Karim dus gewoon 2x gebatst op dat eiland? Halloooo hoe dan! Zo knap is-ie niet toch?!
Home sweet home
Alle reacties Link kopieren
Misschien liegt Karim wel. Zou me niks verbazen. En om nou als verleider op het eiland aan te komen, en vervolgens niks echt te verleiden, zou toch een beetje een afgang zijn voor zo'n type. Volgens mij hebben ze alleen hun kleding afgespoeld. Lisa had ook haar broek nog aan toen ze uit de badkamer kwam. In geval van seks zou ze die wel uitgedaan hebben en daarna een badlaken omgeslagen hebben. Je gaat niet je natte korte broek weer aandoen. Lijkt mij dan hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk als ze sex hadden gehad dat je die geluiden wel had gehoord, net als bij Jolien en Karim.
Alle reacties Link kopieren
Niels en Rosanna vind ik wel bij elkaar passen. Hopelijk komen ze er samen uit en blijft dit goed gaan.



Herbert en Jolien: ik geloof hem niet zo, maar dat kan ook door de blik in zijn ogen komen.



Merijn en Pommelien: haar vind ik een heel ander type dan Lisa. Ik vraag me af hoe je op zo'n uitersten kunt vallen.

Verder wel een leuk stel denk ik.



Jefferson vind ik zielig. Volgens mij bedoelde hij het echt niet slecht in het begin. Toch wel een sympathiek type denl ik.



Ken en Lisa vind ik ook een leuk stel.
Vinden jullie die nepwimpers van Lize ook zo lelijk? In Thailand zag het er nog natuurlijk uit maar op de laatste beelden, net zulke ogen als een babypop.
Alle reacties Link kopieren
quote:TinPanAlley schreef op 13 april 2017 @ 08:51:

Vinden jullie die nepwimpers van Lize ook zo lelijk? In Thailand zag het er nog natuurlijk uit maar op de laatste beelden, net zulke ogen als een babypop.Viel mij ook op! Ogen leken veel kleiner en het zag er niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een leuke aflevering. Wel jammer dat Temptation nu voorbij is. Jefferson vond ik echt een heer, die bitch Lize zelfs nog een kus op haar voorhoofd en op haar wang geven. Hopelijk vindt Jefferson in de toekomst als hij wat ouder is een lieve vriendin die echt respect voor hem heeft. Lize vind ik echt een gemeen kreng, de hele tijd praten over respect en dan zo omgaan met jouw partner je kunt toch altijd wachten met neuken tot na het programma. Wel vind ik Lize en Ken leuk koppeltje.

Merijn en Pommeline vind ik heel leuk koppel, passen veel beter bij elkaar. Lisa is niet helemaal eerlijk en ze had zeker gezoend met een ander meisje, maar vraag me toch echt af wat er in de douche met Karim is gebeurd. Ik denk geen seks maar toch wel iets, jammer dat dat niet aan bod kwam. Toch vraag ik me af of haar imago wel werkelijk klopt. Ik ben nieuwsgierig haha.



Jolien en Herbert en Rosanna en Niels nog samen, hopelijk komen ze er goed uit uiteindelijk. Ik vond dat wel beetje triest om te zien dat het programma zoveel impact heeft gehad op de deelnemers en niet altijd positief. Al met al: geweldig seizoen en jammer dat het nu voorbij is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Novembervakantie schreef op 13 april 2017 @ 00:17:

[...]





Omdat ze daar niets gedaan heeft?

In de douche zijn ook microfoons (zoals andere stelletjes hebben laten blijken) plús Karim is gewoon een ongelooflijke zak die naderhand stoer liep te doen over de vrouwen, dus for sure dat hij direct opgeschept had over zoenen met Lisa wanneer zoiets gebeurd was. 100 procent zekerweten doen we het niet natuurlijk, maar het laatste beeld dat zij de douche uit loopt de slaapkamer in, staat hij nog onder de douche met broek aan.





EDIT: heeft Karim toegegeven dat ze seks hebben gehad? For real? Dat heb ik HE-LE-MAAL gemist!!Ja klopt, ik denk wel dat ze beetje aan elkaar hebben gezeten, maar seks nee geloof ik niet. Anders was dat nog wel verder aangedikt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Novembervakantie schreef op 13 april 2017 @ 02:55:

[...]





Hmm heb ik écht gemist. Maar waarom is daar niet verder op ingegaan of is het niet meer herhaald? Ik ging er eigenlijk gewoon vanuit dat omdat het niet meer naar voren kwam, er écht niks gebeurd was!

Heeft Karim dus gewoon 2x gebatst op dat eiland? Halloooo hoe dan! Zo knap is-ie niet toch?!Karim is best lekker. Alleen jammer van dat kut karakter.
Nou.... wat een herhaling van andere afleveringen.... maar goed.



Niels & Roos zijn nog samen



Jeffie vind ik schattig!! Ik had al wat medelijden met hem tijdens de afleveringen, maar nu nog meer. Vond hem echt lief tegen Lize. En Lize is echt een (*&(*. Ze praat de hele tijd over respect enzo, maar volgens mij is ze vanaf dag 1 nooit serieus van plan geweest het te proberen met Jeffie. Kan inderdaad zijn doordat er tussen die twee al zoveel gebeurd was, dat een klein dingetje genoeg was om de druppel te zijn. Maar dan nog... wacht inderdaad twee weken met sexen als je telkens over respect praat.



Lisa & Merijn: ik had Merijn hoog zitten, maar nu ik weet dat hij sex met Pommetje heeft gehad en daar niet eerlijk over was tijdens het kampvuur, is hij ook een beetje in mijn ranking gedaald. Denk dat ze allebei (lisa & merijn) niet helemaal eerlijk waren en denk dat het goed is dat ze uit elkaar zijn.



Herbert & Jolien: wat zal ik eens zeggen
quote:Yasinaa schreef op 13 april 2017 @ 09:58:

[...]





Ja klopt, ik denk wel dat ze beetje aan elkaar hebben gezeten, maar seks nee geloof ik niet. Anders was dat nog wel verder aangedikt.



Ik dacht uit Joliens woorden op te maken dat er wel meer dan kussen gebeurd was en dat ze sex hadden gehad.



Dat aandikken ben ik het niet mee eens, want ze hebben de beelden van Saartje & Herbert ook niet aan Jolien getoond. Dus mogelijk hebben ze dit ook bij kussen gelaten om het huwelijk te sparen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Maar in de laatste aflevering kwam dat wel aan bod en die douche scene van Lisa niet dat is wat ik ermee bedoel.
Even een recap van afgelopen aflevering

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven