Entertainment alle pijlers

Temptation Island Spoilers!!!

16-03-2017 15:19 1102 berichten
Aangezien België een week vooruit loopt, heb ik een apart topic aangemaakt. Zo kunnen we blijven kletsen, zonder dat we spoileren.

Ik kijk zelf vooruit via Dailymotion. Sommige kijken vooruit via Videoland of RTL vooruitkijken.
Alle reacties Link kopieren
^ Jolien zoende met zowel Lize als Lisa die avond. Zoals Herbert zei was ze een hondje dat van de een naar de ander ging.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 16 maart 2017 @ 15:34:

Ik vond t trouwens wel apart dat ze dat laatste beeld van Jolien en Karim niet hebben laten zien bij de kampvuurbeelden.

Dat was mij ook opgevallen dat ze dat beeld niet hebben getoond, maar misschien zullen ze dat gedaan hebben om toch het leed wat te beperken voor Jolien, voor het geval Herbert wraak zou nemen, en Jolien emotioneel niet echt stabiel is en een zenuwinzinking nabij is.

Maar ja als hij vindt dat hij meteen op Saartje moet duiken nadat ze kust met de andere meisjes tja .. Ze ging hem sowieso toch vergeven als hij iets verkeerd deed, zei ze al in een interview
Zo, dan heeft Jolien ook wel onderdrukte verlangens seg.



Shady is weer daar:



http://www.metronieuws.nl ... nd-met-elkaar-op-de-vuist
Alle reacties Link kopieren
Ben ik trouwens heel modern of juist heel ouderwets als ik dat hele zoenen met een ander meisje niet zo'n punt vind? Ik weet dat het voor deze jongens vreemdgaan is, dus dat hadden die meisjes dan niet moeten doen.. Maar ik ken veel mannen die het wel oké of zelfs leuk vinden als hun vriendin een keer met een meisje zoent. Zelf zou ik het ook veel minder erg vinden als mijn vriend een keer iets met een man zou willen dan met een andere vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:aspirientje schreef op 16 maart 2017 @ 17:28:

Trouwens, zij van die sukkel verlost vind ik relatief. Als ik er aan denk dat hij geen voet meer buiten mocht zetten zonder haar en zij al haar vrienden laat vallen en uitspraken doet als 'als hij een neusring mooi vindt, dan neem ik er ook wel één'... dan krijg ik het al benauwd van gewoon naar die beelden te kijken. Laat staan als het je partner is. Ik was al lang gillend gek geworden.

Half eens. Hij heeft haar al bedrogen en (doe ik even uit het hoofd, misschien ergens een fout) ze is 21 jaar oud en 6 jaar samen.



Ze heeft haar hele leven op een veel te jonge leeftijd rond hem opgebouwd en ze lijkt nu een angstig kuikentje.



Een tijdje vrijgezel zijn zou haar goed doen
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Vikhui schreef op 16 maart 2017 @ 17:46:

Ben ik trouwens heel modern of juist heel ouderwets als ik dat hele zoenen met een ander meisje niet zo'n punt vind? Ik weet dat het voor deze jongens vreemdgaan is, dus dat hadden die meisjes dan niet moeten doen.. Maar ik ken veel mannen die het wel oké of zelfs leuk vinden als hun vriendin een keer met een meisje zoent. Zelf zou ik het ook veel minder erg vinden als mijn vriend een keer iets met een man zou willen dan met een andere vrouw.Goh, hangt er een beetje vanaf denk ik. Als hij in de relatie al langer merkt dat ze een zwak heeft voor vrouwen dan snap ik het. Ik ben bi en mijn huidige vriend zou ook niet echt vuurwerk afsteken van blijdschap als hij me een vrouw ziet zoenen geloof ik.
Weet niet of dat modern of ouderwets is. Het gaat erom dat je je tong in de mond van iemand anders hangt, of dat nu met een man of vrouw is.

Sommige mannen vinden dat alleen maar spannend en ok als hun vriendin voor een keertje even met een andere vrouw zoent. Niet als hun vriendin all the way wil, of gevoelens voor een andere vrouw krijgt.
quote:DorothyParker schreef op 16 maart 2017 @ 17:47:

[...]



Half eens. Hij heeft haar al bedrogen en (doe ik even uit het hoofd, misschien ergens een fout) ze is 21 jaar oud en 6 jaar samen.



Ze heeft haar hele leven op een veel te jonge leeftijd rond hem opgebouwd en ze lijkt nu een angstig kuikentje.



Een tijdje vrijgezel zijn zou haar goed doen Dat is de nagel op de kop.
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 16 maart 2017 @ 17:38:

[...]



Lisa zoende/ging vreemd toch met Rosanna... (was Rosanna toch?)Nee Jolien
Alle reacties Link kopieren
quote:aspirientje schreef op 16 maart 2017 @ 17:31:

Ja dat dacht ik gisteren ook: je moet het als vrijgezel toch ook maar kunnen. Vindt zo een man je zijn 'temptation', moet je hem in bed praten terwijl je hem drie keer niks vindt. Leuk leuk.

Geen enkel bewijs voor maar ik heb al verschillende keren gelezen dat je geld krijgt wanneer je iemand in je bed krijgt.

Geen idee of dat waar is. Is zo'n roddel op het internet.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Volgens Shady niet en het zou me niet eens verbazen dat het klopt. Maar anders vind ik het toch echt pure prostitutie.
Alle reacties Link kopieren
Aspirientje, je hebt gelijk. Stom van me maar had nog niet gedacht aan biseksualiteit. Ik kan een vrouw wel aantrekkelijk vinden, maar zou er niet verliefd op worden dus zo'n zoen zegt dan in mijn geval niets. Als jij en bijvoorbeeld Jolien ook bi is, dan kan zo'n zoen wel iets betekenen natuurlijk.
Ik wil dit eigenlijk allemaal niet weten en toch kan ik het niet laten om te lezen .
Alle reacties Link kopieren
quote:aspirientje schreef op 16 maart 2017 @ 17:44:

Zo, dan heeft Jolien ook wel onderdrukte verlangens seg.



Shady is weer daar:



http://www.metronieuws.nl ... nd-met-elkaar-op-de-vuist"Als we de verleiders van het huidige seizoen onder de loep nemen, springt hij bij de naam Parastoo (onderstaande foto) bijna uit zijn vel. „Waar hebben ze haar in hemelsnaam vandaan gehaald? Ze heeft geen kont, ze heeft geen borsten en het lijkt er sterk op dat ze vroeger met een grindtegel in haar gezicht hebben geslagen! Wat een vies wijf, gadverdamme. Dan kun je nog beter tegen een kokosnoot aanrijden. Ik snap echt niet wat Niels in haar ziet.”



Subtiel
quote:aspirientje schreef op 16 maart 2017 @ 17:51:

Volgens Shady niet en het zou me niet eens verbazen dat het klopt. Maar anders vind ik het toch echt pure prostitutie.Het heeft denk ik sowieso prostitutie-achtige kanten want het concept is: een gratis vakantie maar je moet hoeren, snoeren, geil dansen, verplicht meedoen aan 'activiteiten' die de productie verzint, lopen in hoerige lingerie, en als het even tegenzit neuken met iemand die je in het gewone leven nooit zou doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:aspirientje schreef op 16 maart 2017 @ 17:49:

[...]





Goh, hangt er een beetje vanaf denk ik. Als hij in de relatie al langer merkt dat ze een zwak heeft voor vrouwen dan snap ik het. Ik ben bi en mijn huidige vriend zou ook niet echt vuurwerk afsteken van blijdschap als hij me een vrouw ziet zoenen geloof ik.

Ik heb vroeger ook wel met andere vrouwen gezoend, gewoon om te zoenen. (en dat wisten die vrouwen ook).

Ik ben 100% hetero. De laatste keer dat ik een vrouw zoende, is zo'n 10 jaar geleden denk ik. Mijn partner weet dat ik het gedaan heb, we hebben daar ook over gesproken (vreemdgaan of niet). Wij hebben daar afspraken over gemaakt.



En ik vond die uitspraken van Jolien en Herbert wel raar. Volgens mij mag ze dat wel doen, maar wil hij dat niet op internationale tv toegeven.

Jolien wou al een neusring laten steken omdat hij met iemand met een neusring op date ging. Denk niet dat Jolien iets zou doen wat Herbert niet leuk vindt.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 16 maart 2017 @ 17:58:

[...]





Subtiel

Wat een kutopmerking!



Alsof hij zo fantastisch is..
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 16 maart 2017 @ 17:46:

Ben ik trouwens heel modern of juist heel ouderwets als ik dat hele zoenen met een ander meisje niet zo'n punt vind? Ik weet dat het voor deze jongens vreemdgaan is, dus dat hadden die meisjes dan niet moeten doen.. Maar ik ken veel mannen die het wel oké of zelfs leuk vinden als hun vriendin een keer met een meisje zoent. Zelf zou ik het ook veel minder erg vinden als mijn vriend een keer iets met een man zou willen dan met een andere vrouw.



Ik heb zo'n vriendin waar ik soms mee uitga en zij heeft al 4 jaar een relatie, maar ze gaat heel af en toe nog uit zonder haar vriend en zo is het een keer gebeurd dat ze nogal veel gedronken had en er daar een vriendin van haar was die biseksueel is en die 2 hebben zich dan teruggetrokken in het toilet en er is toen wel wat meer gebeurd dan alleen zoenen ha ha .. Van hen was het dus niet echt om andere mannen op te geilen, maar ze heeft het nooit aan haar vriend verteld omdat ze wist dat hij daar kwaad om zou zijn, maar de relatie gedaan maken, zolang ze hem niet 'bedriegt' met een man, zou hij niet doen.

Het is maar hoe 'open' je bent van mind zeker.
Alle reacties Link kopieren
Shit wil geen spoilers lezen!! Heb alleen gezien tm afl 8 maar verder hoef ik niet te horen wie er nog met wie is, dat is juist leuk om over te speculeren en wil ik niet van tevoren lezen. Heb dus eea snel doorgescrold hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 16 maart 2017 @ 16:11:

Ow en trouwens...die mannen zochten echt gewoon een excuus om zo los te gaan. Al vond ik dat de dames niet hadden moeten zoenen, maar prima... de mannen kaan er gelijk op los ketsen. Die zijn gewoon al 2 weken lang zo opgegeild, dat ze een excuus zochten om van bil te kunnen gaanEn dit vind ik ook. Die vrouwen moeten niet zoenen met elkaar, maar echt, die mannen wisten niet hoe snel ze moesten uithuilen bij een andere vrouw. Eerst allemaal ordinair droogneuken waar iedereen bij is, pfff echt schaamteloos. Herbert was maar wat blij om Saartje direct te pakken, van Merijn viel het me vies tegen dat hij schaamteloos met pommelien ging, en jeffie heeft ook gesekst toch? Zo bout heb ik het nog niet eerder meegemaakt.
Rossana en Niels zijn nog bij elkaar. Zijn afgelopen weekend samen gezien bij De Pussy lounge. Schijnbaar had Niels ook enorme doppen..duidelijk een pilletje genomen....
Als je op hun Instagram account kijkt staan ze allemaal bij elkaar..inclusief met de verleiders..dussssss..
Alle reacties Link kopieren
Gisteren ben ik temptation gaan kijken in een café. Niels, Rosanna en Saartje waren er ook. Heel de avond was Niels meisjes aan het optillen & heeft een vriendin van mij gezoend, toen zag ik hem en Rosanna hand in hand naar buiten gaan dus ik ben een beetje in de war hahah
Alle reacties Link kopieren
Huh?
Open relatie of gewoon dikke nep en gelegenheidsstel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven