Entertainment alle pijlers

Temptation Island Spoilers!!!

16-03-2017 15:19 1102 berichten
Aangezien België een week vooruit loopt, heb ik een apart topic aangemaakt. Zo kunnen we blijven kletsen, zonder dat we spoileren.

Ik kijk zelf vooruit via Dailymotion. Sommige kijken vooruit via Videoland of RTL vooruitkijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:LieveMona schreef op 16 maart 2017 @ 23:00:

Merijn zag Lisa's ware aard (het stiekeme gedrag) en was daar verdrietig en kwaad over. En terecht. Afgang voor haar volgende week, met haar uitgestreken prinsessensmoel. Pommeline lijkt me een stuk sympathieker.

Herbert. Geen woorden voor. Wat een kneus. Zocht gewoon een reden om op Saartje te duiken, hoewel hij 2 seconden voor de daad inderdaad nog met Jolien bezig was.

Niels. Had ik bijna echt medelijden mee. Net als met Jefferson trouwens. In hun dommige naïviteit dachten ze echt goed bezig te zijn (Jeffie vanaf het begin en Niels na de uitglijder met Parastoo) en ze leken me echt gebroken na de beelden. Maar goed, meedoen aan zo'n manipulatief programma is natuurlijk vragen om problemen.

Ja, ik begrijp Merijn wel. Hij heeft zich de hele tijd netjes gedragen totdat hij zag hoe Lisa in werkelijkheid is... Ik vind Pommeline ook beter bij hem passen, sympathieker. Terwijl ik bij de eerste afleveringen Lisa één van de leukste vond.

Ik hoop dat Jolijn na TI een tijdje vrijgezel blijft en dan op zoek gaat naar een echte vent. Wat een zak zeg die Herbert, bah. En Saartje..... hoe laag kun je gaan..... Opwindend voorspel

Niels vind ik sws 3 x niks, maar Rosana ook niet echt.

Jefferson had ik een beetje medelijden mee. Lize is wel erg rancuneus en op zoek naar excuses om met Ken van bil te gaan. Hij heeft zich herpakt vanavond
quote:DorothyParker schreef op 16 maart 2017 @ 21:15:

[...]

Is dit nu een grap die ik niet begrijp of een serieuze post?Nee, ik hoef niks te weten ná afl 8. Ik heb vooruit gekeken, dus ben op de hoogte. Maar hoef niks te weten over ná TI. Dit is toch een spoiler topic voor wie een afl verder is? Niet een spoiler topic over welke relaties uit zijn en welke nog aan?
quote:Vikhui schreef op 16 maart 2017 @ 21:13:

Ja, kokhalzende Lisa en in elkaar gedoken huilende Jolien. Ze krijgen het dus echt wel te zien.. Volgens mij zag ik in het voorstukje dat ze binnen op een bank naar een tv keken, dus geen kampvuur. Zal wel zo zijn dat Lize daarna wraak neemt met Ken.Denk idd dat de vrouwen ook allemaal wraak gaan nemen. Wat de mannen hopelijk weer te zien krijgen
Het is blijkbaar een superspoiler topic met ook spoilers na TI. Ik vind het wel geinig dat gegis wie nog bij elkaar is en wie niet.
quote:appelientjex schreef op 16 maart 2017 @ 23:32:

[...]

Denk idd dat de vrouwen ook allemaal wraak gaan nemen. Wat de mannen hopelijk weer te zien krijgen Dat worden nog gezellige confrontatie kampvuren. Wat een rare mensen allemaal.
Ik bedenk me wel dat er nu nog geen roddels rondgaan van koppels die eigenlijk tijdens TI geen koppen waren. Bij Marvin en what's her name vorig jaar gingen die geruchten al vanaf het begin rond.
Marvin en Louise. Dat was een apart verhaal. Marvin had een relatie met iemand anders. Diegene was op reis en kwam er bij terugkomst achter dat hij had meegedaan met het programma met Louise. Zoiets, het was wazig.
Dat gekwijl van vooral Jefferson vond ik niet om aan te zien. Alsof 'ie de laatste 20 jaar nooit een vrouw gezien heeft. Zij is het! Blegh. Niels vond ik de engste in het begin, maar ga hem symphatieker vinden. Alsof hij eindelijk het licht gezien heeft. Ofzo.
Wat een aflevering, smullen geblazen is het
Die voorstukjes met Alex als hij zo lacht is hij net de Cheshire cat van Alice in Wonderland. Om te kotsen die vent.
quote:sakamanga schreef op 17 maart 2017 @ 00:27:

Dat gekwijl van vooral Jefferson vond ik niet om aan te zien. Alsof 'ie de laatste 20 jaar nooit een vrouw gezien heeft. Zij is het! Blegh. Niels vond ik de engste in het begin, maar ga hem symphatieker vinden. Alsof hij eindelijk het licht gezien heeft. Ofzo.hij gaat ondanks alles wat hij gezien (en gehoord) heeft niet zoals de andere mannen direct op de andere dames, maar "hoopt dat ze nog niet is vreemdgegaan, zodat ze er nog over kunnen praten". Hij zat echt stuk, ik vond het heel aandoenlijk.
Ik vind hem zo irritant. Heel de tijd dat gezeur hoe moeilijk hij het wel niet heeft om de verleiding te weerstaan. Het is zo zwaar, ik ben ook maar een man, zucht, kreun, steun blabla. Mijn vriendje zou het niet zijn. Zo'n prestatie is het nou ook weer niet om twee weekjes je rits omhoog te houden, toch?
Ja ik vind hem heel dubbel. Enerzijds 'ik heb haar verdorie aan mijn moeder voorgesteld, huilhuil'. Anderzijds 'ja die is echt wel mijn temptation, die is gevaarlijk. Ik ben ook maar een man met hormonen' (over elk vrouwelijk schepsel in de buurt).
quote:aspirientje schreef op 17 maart 2017 @ 09:05:

Ja ik vind hem heel dubbel. Enerzijds 'ik heb haar verdorie aan mijn moeder voorgesteld, huilhuil'. Anderzijds 'ja die is echt wel mijn temptation, die is gevaarlijk. Ik ben ook maar een man met hormonen' (over elk vrouwelijk schepsel in de buurt).Ja precies. En ook "zij is het". Uhm volgensmij was Lize toch echt "het" voor je? En toen Ashley zei "er zijn nog meer visjes in de zee" daar mee instemmend. Hij is dan wel nog niet echt vreemd gegaan, maar zijn woorden zijn denk ik nog vele malen pijnlijker dan een eenmalig slippertje. Dat zegt Lize ook, dat zijn woorden genoeg zeggen voor haar.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Ja dat had ik een paar weken terug. Geen idee meer wie het zei (ik denk Herbert) en het was ook niet zomaar die 'klik' maar nog iets dat een stap verder ging... Ik kom er niet meer op. Ik zei in elk geval tegen mijn vriend: die uitspraak zou ik dus drie keer erger vinden dan wanneer je met één van die vrouwen had gedoucht/gekust/geslapen/... Sommige uitspraken zijn gewoon echt niet ok.
quote:aspirientje schreef op 17 maart 2017 @ 09:16:

Ja dat had ik een paar weken terug. Geen idee meer wie het zei (ik denk Herbert) en het was ook niet zomaar die 'klik' maar nog iets dat een stap verder ging... Ik kom er niet meer op. Ik zei in elk geval tegen mijn vriend: die uitspraak zou ik dus drie keer erger vinden dan wanneer je met één van die vrouwen had gedoucht/gekust/geslapen/... Sommige uitspraken zijn gewoon echt niet ok.Ja ik kan me de uitspraak ook niet meer herrineren, maar ik weet waar je op doelt. Toch wel gek eigenlijk, er wordt altijd gezegd dat mannen vreemdgaan dmv slippertjes en vrouwen meer emotioneel vreemdgaan. Maar hier zie je dat toch meer andersom vind ik (relatie-achtige band opbouwen met verleidster, maar nog niet fysiek vreemdgaan).
Lize is anders al vanaf dag 1 mentaal aan het vreemdgaan vind ik.

En ik dacht nog dat ze moeite moest doen om hem niet uit te lachen toen hij daar de eerste keer zat te kwelen met zijn gitaar. Bleek ze nog net niet van de zetel te glijden.
quote:aspirientje schreef op 17 maart 2017 @ 09:27:

Lize is anders al vanaf dag 1 mentaal aan het vreemdgaan vind ik.

En ik dacht nog dat ze moeite moest doen om hem niet uit te lachen toen hij daar de eerste keer zat te kwelen met zijn gitaar. Bleek ze nog net niet van de zetel te glijden. ja Lize ging meteen voor de bijl inderdaad
quote:Lucifer1983 schreef op 17 maart 2017 @ 07:57:

Die voorstukjes met Alex als hij zo lacht is hij net de Cheshire cat van Alice in Wonderland. Om te kotsen die vent.

Neeeeheee, hij is lekker!!! .

Ik wil vieze dingen met Alex!

Nouja, zolang hij zijn mond houd dan.
Euhm....ben overstag gegaan en heb via link afl. 8 gekeken. Maareh.......uit de hand gelopen......ja......echter de reacties op het forum lieten me denken dat de wereld ten onder zou gaan en daarvan is geen sprake.
quote:MissMystique schreef op 17 maart 2017 @ 09:57:

[...]

Neeeeheee, hij is lekker!!! .

Ik wil vieze dingen met Alex!

Nouja, zolang hij zijn mond houd dan.Ik snap dat niet. Iemand met zo'n narcistisch overkomen is bij mij meteen onaantrekkelijk, hoe mooi de kop en het lijf ook is.
quote:TinPanAlley schreef op 17 maart 2017 @ 12:59:

[...]

Ik snap dat niet. Iemand met zo'n narcistisch overkomen is bij mij meteen onaantrekkelijk, hoe mooi de kop en het lijf ook is.

Ja na een nachtje mag hij weer naar huis hoor.

Het is geen relatiemateriaal, die praatjes trap ik niet in.

Maar een nachtje stoeien lijkt me prima!
Hoezo? Vind je hem geen boyfriend material zoals Roos?
Haha nou ik heb niet het idee dat hij het echt meent met de waarde van een "relasie" in het leven en autoramen krabben als het vriest enz enz.
Oh ja, dat was ik al vergeten

De mijne deed dat wel echt deze winter Al past hij vier keer in Alex denk ik.

Zou dat nu zacht liggen, zo een torso? Of is dat beenhard?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven