Entertainment alle pijlers

Temptation Island USA

04-02-2019 12:30 375 berichten
Om verwarring te voorkomen met de Nederlandse varriant van Temptation Island, hierbij de USA versie!
Beschrijving
Amerikaanse realityshow waarin vier stellen de ultieme relatietest aangaan. Zij zullen, gescheiden van hun partner, omringd worden door bloedmooie vrijgezellen. Welke relaties houden stand en welke relaties sneuvelen?

Koppels
Maar niet alleen de singles zien er appetijtelijk uit, ook de koppels zijn meer dan fit. Het eerste stel dat de uitdaging aangaat is Nicole en Karl. Nicole hoopt door het programma er achter te komen of hun leeftijdsverschil van zes jaar in de toekomst voor problemen gaat zorgen. Karl maakt zich vooral zorgen of zijn vriendin in de villa geen kriebels krijgt voor een ander, want juicy detail: Nicole heeft haar vorige vriendje gedumpt voor Karl.

Evan en Kachi zijn al zes jaar samen. De tortelduifjes zijn elkaars soulmates en Kachi wil dolgraag hun liefde bezegelen met een huwelijk. Alleen is Evan daar nog niet zo zeker van. De relatietest dient dan ook als ultimatum. Net als bij Tim en Deborah vorig jaar bij ons. En we weten allemaal nog hoe dat afliep.

John en Kady zijn smoorverliefd op elkaar. Het enige waar Kady mee zit is dat haar lief geen 'echte man' is. Voor haar is Temptation Island dan ook de alles beslissende factor. Of ze gaan samen verder óf ze gaan voorgoed uit elkaar

Rosanna move over! Er is een nieuwe dramaqueen in town en haar naam is Shari. Al tijdens het eerste kampvuur is Shari compleet in tranen omdat haar Javen 'de grens is overgegaan'. De jongen heeft alleen niets gedaan, maar volgens zijn vriendin zit hij zwaar in de puree.

Link naar informatie https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... iet-missen
Alle reacties Link kopieren
Naomir schreef:
18-12-2019 10:18
Ik heb gezien dat de volgende aflevering 2 u duurt, het zijn 2 kampvuren en de reunie.

Heerlijk 2u vermaak.
Kijk er nu al naar uit!
Alle reacties Link kopieren
Ik zat helemaal te hopen op 2 uur :cry:
Was wel verbaasd over Esonica!
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
21-12-2019 11:09
Ik zat helemaal te hopen op 2 uur :cry:
Was wel verbaasd over Esonica!
Ik ook, die zag ik niet (zo) aankomen. :sigh:
Alle reacties Link kopieren
Ieuw, die David liet al zijn snot over Kate haar schouders lopen :-[

Afbeelding

Esonica had ik wel verwacht, omdat Kareem haar in alles bevestigde en dat voelde denk ik wel lekker. Maar ze vergeet dat het niet het echte leven is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Wat een aflevering! Ik kon het niet laten om ook de reünie te kijken. Heb het online gevonden. Maar die aflevering :-o :-o :-o :-o kan niet wachten tot iedereen hem hier heeft gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Naomir schreef:
21-12-2019 13:36
Wat een aflevering! Ik kon het niet laten om ook de reünie te kijken. Heb het online gevonden. Maar die aflevering :-o :-o :-o :-o kan niet wachten tot iedereen hem hier heeft gekeken.
Heb je een link???
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
21-12-2019 11:09
Ik zat helemaal te hopen op 2 uur :cry:
Was wel verbaasd over Esonica!
Ik vind esonica en Gavin echt stom. Geen leuke reünie. Zo oppervlakkig allebei. Esonica en Kareem is ook absoluut geen echte liefde.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
hahaha
Stressed is just desserts spelled backwards
appelientjex schreef:
21-12-2019 13:37
Heb je een link???
Nou idd!!! Haha ik wil dat ook zien dan kunnen we erover kletsen.
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=0wOSxVdcyBQ
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ohh thanks! Ik ga NU kijken!
Alle reacties Link kopieren
Wat een ellende! Iedereen heeft ruzie :O
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
sappig zeg de reunie... kreeg ook gelijk een pop-up met een heel slecht verteld verhaal van Ashley over haar en Ben...
Alle reacties Link kopieren
Wat een teleurstelling die reunie :-(
Alle reacties Link kopieren
Nou ik had niet verwacht dat dit de uitkomst was van iedereen. Maar vooral KATE!!! WHY!
Alle reacties Link kopieren
Ieuwww dat snot van david idd gatver!!!

Maar ik moet zefgen sat ik dit de munst leuke ti ever vond.
Ik kwam er maar niet in. Ik denk dat ik devpersonages niets vind ofzo, kon me niet inleven. Ik snap gewoon niet dat je zo snel verluefd kan worden op een ander terwijl je weet dat die ander niet zichzelf is en er alles aan doet jou in te pakken. En dan de zogenaamde relaties die dan al ontstaan. Heel vaag.
Nee vond het niers, en aan jullie reacties te lezen mis ik dus ook de hele tijd van alles haga.
Alle reacties Link kopieren
Elena_ schreef:
22-12-2019 02:38
Wat een teleurstelling die reunie :-(
Vond het ook jammer dat het zo moest. Vorig seizoen was het beter.
Dit was meer een soort Jerry Springer show met al dat gescheld.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Naomir schreef:
22-12-2019 09:53
Nou ik had niet verwacht dat dit de uitkomst was van iedereen. Maar vooral KATE!!! WHY!
Nou echt.. Wat een dom wijf :"-(
Alle reacties Link kopieren
MEFunny schreef:
21-12-2019 15:30
sappig zeg de reunie... kreeg ook gelijk een pop-up met een heel slecht verteld verhaal van Ashley over haar en Ben...
Wat bedoel je precies?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat David gewoon heel erg goed kan manipuleren.
Vond het eigenlijk wel sneu voor haar...
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
22-12-2019 10:46
Ik denk dat David gewoon heel erg goed kan manipuleren.
Vond het eigenlijk wel sneu voor haar...
Ik vond Kate vooral heel dom. Het spreekt toch voor zich dat David heeft gezoend en seks heeft gehad met die 2 domme wijven? Wat deed hij anders met ze in bed?
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
22-12-2019 10:41
Wat bedoel je precies?
Ik kreeg als vervolg een blog te zien van Ashley waarin ze verteld wat er is gebeurd na TI met haar en Ben. Ze verteld het heel verwarrend maar het komt erop neer dat ze zich heeft laten inpalmen door hem in een knipperlicht relatie en hij ook niet te vertrouwen was en relaties had met meerdere vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
MEFunny schreef:
22-12-2019 11:22
Ik kreeg als vervolg een blog te zien van Ashley waarin ze verteld wat er is gebeurd na TI met haar en Ben. Ze verteld het heel verwarrend maar het komt erop neer dat ze zich heeft laten inpalmen door hem in een knipperlicht relatie en hij ook niet te vertrouwen was en relaties had met meerdere vrouwen.
Het verbaas me eigenlijk niets. Ashley moet eerst aan zichzelf werken ipv te trappen in die praatjes van al die mannen. Ze valt op de verkeerde type’s en Ben was dus duidelijk ook niet op zoek naar een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik had dan weer ergens gelezen dat het pas over was nadat Ashley gezoend had met Casey, want ze hebben dezelfde vriendengroep en waren als groep samen wezen stappen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh alles geskipt. Ik wil de facts van de reünie pas weten als ik het gezien heb.

Maar waaaaah plaatsvervangende schaamte voor zowel Casey als David. Man man man wat een figuren zijn dat. David heeft echt zelfinzicht van 0,0. Die ziet echt maar dan ook echt zijn bijdrage niet in. Tomato past hierdoor perfect bij hem. Kate was veel te slim.

Mijn ex had een gigantische hoge IQ. Maar zijn EQ was zeer laag. Bij David verwacht ik hetzelfde. Het is dan ook zo verwarrend omdat die mensen vaak wel kunnen praten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven