Entertainment alle pijlers

Temptation Island USA

04-02-2019 12:30 375 berichten
Om verwarring te voorkomen met de Nederlandse varriant van Temptation Island, hierbij de USA versie!
Beschrijving
Amerikaanse realityshow waarin vier stellen de ultieme relatietest aangaan. Zij zullen, gescheiden van hun partner, omringd worden door bloedmooie vrijgezellen. Welke relaties houden stand en welke relaties sneuvelen?

Koppels
Maar niet alleen de singles zien er appetijtelijk uit, ook de koppels zijn meer dan fit. Het eerste stel dat de uitdaging aangaat is Nicole en Karl. Nicole hoopt door het programma er achter te komen of hun leeftijdsverschil van zes jaar in de toekomst voor problemen gaat zorgen. Karl maakt zich vooral zorgen of zijn vriendin in de villa geen kriebels krijgt voor een ander, want juicy detail: Nicole heeft haar vorige vriendje gedumpt voor Karl.

Evan en Kachi zijn al zes jaar samen. De tortelduifjes zijn elkaars soulmates en Kachi wil dolgraag hun liefde bezegelen met een huwelijk. Alleen is Evan daar nog niet zo zeker van. De relatietest dient dan ook als ultimatum. Net als bij Tim en Deborah vorig jaar bij ons. En we weten allemaal nog hoe dat afliep.

John en Kady zijn smoorverliefd op elkaar. Het enige waar Kady mee zit is dat haar lief geen 'echte man' is. Voor haar is Temptation Island dan ook de alles beslissende factor. Of ze gaan samen verder óf ze gaan voorgoed uit elkaar

Rosanna move over! Er is een nieuwe dramaqueen in town en haar naam is Shari. Al tijdens het eerste kampvuur is Shari compleet in tranen omdat haar Javen 'de grens is overgegaan'. De jongen heeft alleen niets gedaan, maar volgens zijn vriendin zit hij zwaar in de puree.

Link naar informatie https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... iet-missen
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Ashley super verliefd is op Ben, naar mijn gevoel is ze heel Casey al vergeten. Hoe ze het ook zegt in de boodschap, ik heb nergens spijt van.

Ik hoorde ook iemand zeggen, dat er zulk verschil zitten tussen die 2. Casey is nog van het studentenleven, feesten enzo en Ben komt uit het leger, die heeft een heel ander leven achter de rug.
Alle reacties Link kopieren
Wat een engerd is KB trouwens met dat agressieve gedrag. Volgens mij zei Ashley helemaal niks verkeerds toen ze aangaf dat Deac teleurgesteld was toen de andere Ashley met Ben verder ging? Wat een kort lontje en wat een enge manier van ontploffen. Terecht dat ze die gast weg stemden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Siska001 schreef:
24-11-2019 07:04
Die videoboodschap van Asley was inderdaad haar kans om tegen Rick te zeggen dat ze spijt had maar dat zou natuurlijk niet goed zijn voor het verloop van de verdere serie dan is al de spanning eruit. Dus weer beetje gemaakt idee kreeg ik er van.
Ja dat dacht ik ook al, er zullen wel mensen van het programma bij zitten die aanwijzingen geven wat ze wel en niet mogen zeggen in de videoboodschap. Casey mocht het natuurlijk wel zeggen omdat Ashley dan misschien weer zou gaan huilen en twijfelen. Ze sturen de koppels dit seizoen wel echt een bepaalde kant op..

Ik vond de boodschap van Kate ook sterk, vooral hoe ze eindigde. Laat hem maar lekker spijt hebben, te laat!

Ik vind die verleidster van Rick echt vervelend worden, ik hoop dat hij er niet op ingaat en toch voor Ashley gaat.
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
24-11-2019 18:42
Ja dat dacht ik ook al, er zullen wel mensen van het programma bij zitten die aanwijzingen geven wat ze wel en niet mogen zeggen in de videoboodschap. Casey mocht het natuurlijk wel zeggen omdat Ashley dan misschien weer zou gaan huilen en twijfelen. Ze sturen de koppels dit seizoen wel echt een bepaalde kant op..

Ik vond de boodschap van Kate ook sterk, vooral hoe ze eindigde. Laat hem maar lekker spijt hebben, te laat!

Ik vind die verleidster van Rick echt vervelend worden, ik hoop dat hij er niet op ingaat en toch voor Ashley gaat.
Eens. Dat idee kreeg ik ook. Daardoor kwam het van Ashley heel gemaakt en niet natuurlijk over, omdat ze niet mocht zeggen wat ze eigenlijk wilde. Wel jammer, vind ik. Ik kreeg het idee dat ze het alleen maar mochten hebben over hun persoonlijke groei en ontwikkeling in de video boodschappen (behalve Casey).
Dat geblaat over persoonlijke groei vind ik dus ook wat teveel worden. Het komt inmiddels wat te gescript over. Niet alles is persoonlijke groei. Verder vraag ik me af wat ze nou echt hebben geleerd hebben?

Ashley die nu met Ben is heb ik ook mijn twijfels over. Natuurlijk staan ze leuk bij elkaar, maar het probleem van Ashley is nu juist dat ze niet alleen kan zijn en heel afhankelijk is van mannen. Nu wisselt ze de een gewoon in voor de ander. Vraag me af hoe gezond dat is. Ze denkt ook super zwart wit. Eerst wat Casey geweldig/perfect, en nu is hij helemaal niets meer in haar ogen en is Ben geweldig/perfect.
Alle reacties Link kopieren
Naomir schreef:
24-11-2019 10:18


Dat stukje wat ze hadden gemonteerd van David en Tonneta, was echt grappig. Dat die meiden zeiden, ze zullen het wel over het weer hebben. En toen zei David "lekker die zon" (ofzoiets)
Hahaha ja eerst over het eten en daarna over het weer.

KB is echt een engerd, maar dat vond ik in een eerdere aflevering al toen ze aan tafel zaten te praten over iets, zonder hem. Hij werd piswoest, want hij was het hoofd van het huis en zonder hem werd er niet gediscussieerd. Einde verhaal.
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
25-11-2019 07:57

Ashley die nu met Ben is heb ik ook mijn twijfels over. Natuurlijk staan ze leuk bij elkaar, maar het probleem van Ashley is nu juist dat ze niet alleen kan zijn en heel afhankelijk is van mannen. Nu wisselt ze de een gewoon in voor de ander. Vraag me af hoe gezond dat is. Ze denkt ook super zwart wit. Eerst wat Casey geweldig/perfect, en nu is hij helemaal niets meer in haar ogen en is Ben geweldig/perfect.
Precies. En ze kan nu wel zeggen dat ze zo gegroeid is en niet meer jaloers etc.
Maar dit is net het echte leven. Ze zijn er aan mee gaan doen omdat Ashley heel onzeker was en Casey steeds ging checken als ze niet samen waren, omdat ze bang was bedrogen te worden. Natuurlijk heeft ze daar nu geen last van omdat Ben de hele dag bij haar is en geen interesse heeft in de andere 3 vrouwen, maar hoe gaat dat als ze weer buiten staan?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
24-11-2019 16:16
Wat een engerd is KB trouwens met dat agressieve gedrag. Volgens mij zei Ashley helemaal niks verkeerds toen ze aangaf dat Deac teleurgesteld was toen de andere Ashley met Ben verder ging? Wat een kort lontje en wat een enge manier van ontploffen. Terecht dat ze die gast weg stemden.
Nou idd. Brrr echt een engerd. Een narcistische man is het.
En die verleidster van Rick is ook irritant. Heel claimend en egocentrisch. Als hij Casey wil steunen is ze al pissig omdat hij haar geen aandacht geeft. En dan biedt Rick haar ook nog zijn excuses aan? Vaag...
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
25-11-2019 11:24

En die verleidster van Rick is ook irritant. Heel claimend en egocentrisch. Als hij Casey wil steunen is ze al pissig omdat hij haar geen aandacht geeft. En dan biedt Rick haar ook nog zijn excuses aan? Vaag...
Als zij in die confession kamer zit, dan praat ze alleen maar over zichzelf en wat zij wil en wat zij voelt.
IK heb veel behoefte aan aanrakingen, IK ben gewend dat ik veel aandacht krijg, IK wil een relatie waarin veel gepraat wordt, enzovoorts.

lijkt me echt heel gezellig om daar een relatie mee te hebben :facepalm:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
25-11-2019 11:39
Als zij in die confession kamer zit, dan praat ze alleen maar over zichzelf en wat zij wil en wat zij voelt.
IK heb veel behoefte aan aanrakingen, IK ben gewend dat ik veel aandacht krijg, IK wil een relatie waarin veel gepraat wordt, enzovoorts.

lijkt me echt heel gezellig om daar een relatie mee te hebben :facepalm:
Wat een gekkie is dat. In de eerste aflevering waar ze iedereen introduceren, laten ze ook haar introductie film zien. Ik weet niet meer precies wat ze zei, maar het was. Ik wil een rijke man, ik wil kinderen, 2 meisjes. IK IK IK.

Goed dat Rick haar vorige aflevering op haar plek zette omdat hij er wilde zijn voor Casey.

Casey, wat is dat voor jankebalk. Hij had eerder altijd (denk ik) de macht in de relatie. Volgens mij zei hij ook dat hij had verwacht dat Ashley veel zou huilen maar dat ze trouw aan hem zou blijven. Maar nu is het andersom. Heerlijk.
Ik zie echt narcistische trekjes bij hem. (ex narcist en een familielid). Gedraagt zich heel egocentrisch en moet op een pilaar staan en aanbeden worden. Duikt slachtofferrol in als hij idd de macht kwijtraakt en niet meer wordt aanbeden. Voelt zich echt machteloos en probeert zich te herpakken door te roepen dat hij haar wel weer voor zich wint. Mijn ex raakte ook in paniek als ik krachtiger werd. Zo ontzettend herkenbaar. Ik hoop dat zij volhoudt. Mij lukte het toen niet. Het is heel moeilijk om bij zo iemand echt maar dan echt weg te gaan.

Ben lijkt mij erg leuk. Beter is hij in het echt ook zo.

Rick en Ashley zie ik nog wel eens samen komen.

Echt wat een held die Micheal! Zo scherp bij de kampvuren. Benoemde precies wat ze nodig hadden. Chapeau!!

David die praat maar er niet naar handelt en wss nooit heeft gehouden van haar.
Ashley die een kind kant heeft en een volwassene kant.

Super mooi om te zien.

Deze temptation zorgt altijd voor een groei. Is veel minder gericht op leedvermaak en zo ontstaat het vanzelf en veel realistischer.
Alle reacties Link kopieren
Heel raar mannetje die Casey. Hij wilde denk ik meedoen zodat zij minder jaloers zou worden al ze zou merken dat hij weinig interesse heeft in andere vrouwen? Maar ze wordt juist onzeker vanwege zijn vreemde kijk op hoe een relatie hoort te zijn. Apart dat hij zegt dat hij haar nog zo terug kan krijgen als hij alleen is met haar. Overigens vind ik Peyton ook een irritant wicht. Het wordt toch niks met Casey en dat wil je ook niet meer dus laat hem gewoon links liggen.

David is een sneu mannetje en Tomato is veel te jong en naïef voor hem. Dat ze zegt dat wat zij hebben beter is dan hij en Kate. Tuurlijk meid. Een week geleden was hij ook al bezig met je, maar toen dook hij tussendoor met 2 andere meiden in bed.

Rick en Ashley zie ik toch wel weer samen komen.

Esonica en Gavin krijg ik echt geen hoogte van.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het laatste kampvuur ook echt goed met die presentator! Hij legt precies de juiste verbanden en zegt waar het op staat.

Wat jij zegt Ikkuz over Casey, daar dacht ik ook al aan. Hij doet zulke rare uitspraken soms.
En dat aantrekken en afstoten bij de singles. Hij wist kennelijk altijd al wat Ashley wilde van hem, maar is pas bereid dat te geven als ze bijna weg is. Ik vraag me af hoe lang dat zou duren als ze toch terug komt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja ik ben wel heuverig dat zij terug gaat. Ik denk dat Casey goed kan praten en weet natuurlijk precies haar zwaktes. Maar anderen hebben hem ook gezien op tv en kunnen haar wakker maken.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
01-12-2019 10:16
Heel raar mannetje die Casey. Hij wilde denk ik meedoen zodat zij minder jaloers zou worden al ze zou merken dat hij weinig interesse heeft in andere vrouwen?
Klopt, hij wilde dat zij minder jaloers werd want hij was nog vrienden met een oud studiegenoot waar hij ooit sex mee had gehad. Maar hij had nooit verwacht dat zij een andere man zou tegen komen. Dat constante zielige gedoe. Op instagram heeft ie ook hele stories dat hij erin is geluist door de productie en dat hij kennelijk niet naar de reunie is gekomen.

Hij plaatst ook constant filmpjes dat hij aan het zingen (playbacken) is in de auto maar dan overdramatisch. Super awkward.
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat was de presentator weer goed. Op het toppen van zijn kunnen. Heel mooi hoe hij Ashley een spiegel voorhield en haar leerde dat ze een klein, kwetsbaar meisje in zich heeft wat vaak gekwetst is. Ook bij anderen deed hij dat en was hij confronterend, spiegelend, en gaf hij uitleg hoe hij dingen zag. Dat geeft zoveel meer diepgang aan dit programma. Please laat de Nederlandse temptation island ook zo worden! Ipv die hoerenkeet die het nu is.
appelientjex wijzigde dit bericht op 01-12-2019 16:31
31.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Esonica en haar vriend allebei wat oppervlakkig. Ik vind dat koppel het minst interessant. Ze gaat nu ook ineens vreemd.
Alle reacties Link kopieren
David wilt alle opties open houden, Zijn vriendin komt wel helder over en houd haar hoofd omhoog, erboven staan. Dat is klasse.
casey is zeer manipulerend.... pas handelen als het al te laat is. Nooit verwacht dat zijn onzekere Asleigh ballen zou krijgen. Dat dult hij niet.
Wel vind ik het overstappen van de 1 naar de ander ook wat voor te zeggen.

Rick vind ik wel een oprecht persoon, hij is eerlijk en heeft groot gelijk geïrriteerd te raken van de verleidster. Zijn vriendin gedraagt zich al slachtoffer en dat vind ik triest.

Dat andere stel (namen ontschieten mij) zijn niet zo spannend. Dat ze het bed deelt met Kareem (ook echt niet liefdevol, pure geilheid gezien de positie) is van haar uit een rare actie.
Alle reacties Link kopieren
Zodra Casey begint te huilen trekken mijn tenen echt krom. Wat een aanstellerige kleuter, hij doet echt zijn best er wat tranen uit te persen. Een eng mannetje en of Ashley nu wel of niet bij Ben blijft, ze moet in ieder geval zover mogelijk weg blijven bij die griezel van een Casey.

Ik denk ook wel dat Rick en Ashley weer bij elkaar komen. Ergens houden ze volgens mij best veel van elkaar. Die verleidster van hem is echt te erg. Wat een claimend figuur, dat vindt toch niemand aantrekkelijk?

De presentator zette David bij het kampvuur toch even mooi op zijn nummer. Wat een acteertalent die gast. Hij is gewoon bang zijn veilige leventje bij zijn vriendin te verliezen en daarom jankt hij zo, maar ondertussen loopt hij vreselijk zijn pik achterna.

Esonica en Gavin lijken alleen mee te doen voor de lol ofzo, raar stel, kan er ook geen hoogte van krijgen.

En dat over die persoonlijke groei is ook wel erg overdreven inderdaad. Hoe lang zitten ze daar nou? Sommigen menen dat ze een compleet ander mens zijn geworden. Tuurlijk, in nog geen vier weken. Eerst nog maar eens zien of ze in het echte leven sterk genoeg zijn om die ontwikkeling vol te gaan houden. Ik hoop het voor sommigen van harte.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een boeiend seizoen en verrassend dat er zoveel in korte tijd daar gebeurt. Ook de presentator vind ik goed. Zou leuk zijn als de Nederlandse versie ook een beetje zo zou worden. Ben benieuwd of esonica en gavin samen blijven. Kan niet wachten tot de volgende aflevering.
Die bekende van mij die doet precies hetzelfde. Keihard huilen en de tranen inderdaad eruit persen en letterlijk een uur later de ander naar beneden trappen en manipuleren. Vreselijke figuren zijn dat.
Alle reacties Link kopieren
Heeft er al iemand gekeken naar de laatste aflevering? (Dreamdates)
Er gaan mensen veel pijn en verdriet krijgen volgend aflevering bij de herenigingen.
Casey heeft een plaat voor zijn hoofd, dat hij echt gelooft dat Ashley met hem wil trouwen nu nog. Ashley ziet er erg gelukkig uit met Ben. Ik hoop echt dat ze het kunnen doortrekken naar het echte leven.
Gavin krijgt waarschijnlijk een enorme dreun te verwerken. Kan me niet voorstellen, dat dit nog goed gaat komen.
Kate gun ik haar pleziertje wel, ik denk dat David dat nooit had verwacht. Ben echt benieuwd hoe hij daarop gaat reageren. Maar die relatie is wel ten einde.
Ik denk dat alleen Rick en Ashley het gaan redden, al is daar wel heel veel werk aan de winkel.
Alle reacties Link kopieren
Casey lijkt wel manisch 'ik kan niet geloven dat ik binnenkort ga trouwen!'
Uhm ze moet nog wel ja zeggen he! Klein detail. Ahsley had denk ik een stomende nacht gehad met Ben. Zo zag ze er in ieder geval wel uit :P

Ik begrijp Esonica wel trouwens, want ik vind Kareem veel volwassener overkomen dan Gavin. Die was de hele tijd bezig met alle opties open te houden.

David is echt :facepalm: tegen Tomata uitspreken dat ze officieel een stel zijn, maar toch nog steeds twijfelen of hij na het kampvuur er met Kate uitkomt. Nou, ik denk van niet? Ik begrijp wel dat Kate zich heel veel onzeker heeft gevoeld in hun relatie. Wat een draaikont is hij. Het zou mij enorm verbazen als ze verder gaat met Dom, want dat lijkt (van haar kant) meer alleen aantrekking.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het gewoon pijnlijk om naar Casey te kijken. Gelooft ie nu echt dat ze ja gaat zeggen?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo de vibe voel tussen Estonia en haar verleider.

David en Kate, ik vraag mij af hoe ze uberhaupt als koppel waren. Ik hoop voor Toneta dat hij voor haar kiest, al denk ik voor hoe lang. Ik vind David niet de meest stabiele persoon.

Ik denk inderdaad ook dat alleen Rick en Ashley het redden, (wie had dat verwacht).

Casey is op zijn instagram constant het programma aan het afkraken en geeft aan dat de presentator tijdens het kampvuur een oortje in heeft en ingefluisterd wordt door psychologen. Slechte verliezer is dat
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd naar volgende week.... dat word een spannend einde.

Casey is echt raaaarrrrrrr... doet me denken aan mijn nare ex... brrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Naomir schreef:
08-12-2019 12:32
Ik vind het gewoon pijnlijk om naar Casey te kijken. Gelooft ie nu echt dat ze ja gaat zeggen?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo de vibe voel tussen Estonia en haar verleider.

David en Kate, ik vraag mij af hoe ze uberhaupt als koppel waren. Ik hoop voor Toneta dat hij voor haar kiest, al denk ik voor hoe lang. Ik vind David niet de meest stabiele persoon.

Ik denk inderdaad ook dat alleen Rick en Ashley het redden, (wie had dat verwacht).

Casey is op zijn instagram constant het programma aan het afkraken en geeft aan dat de presentator tijdens het kampvuur een oortje in heeft en ingefluisterd wordt door psychologen. Slechte verliezer is dat
Tja dan weten we al dat Ashley niet met hem mee naar huis gaat hè? (Spoiler dus). Maar dat had ik ook niet verwacht. Hij is zo met zichzelf bezig dat hij niet snapt dat je iemand niet ten huwelijk gaat vragen als je relatie aan het wankelen is. Je wilt toch eerst het vreemdgaan bespreken? Ik denk dat als ze hem wel had teruggenomen, dat vreemdgaan van haar nog een akelig staartje had gekregen. Denk niet dat Casey dat zomaar vergeeft en vergeet.

Ik zie ook geen vibe tussen essonica en haar playmate. Ik vind haar maar een beetje vaag.
Alshley en Rick zijn leuk samen. Ik hoop dat ze het redden. En dat ze dan niet weer in dezelfde valkuilen trappen.
Ik vind die gast waarmee Kate is een beetje een freak. Zou er nooit op vallen. Hij lijkt me dominant en jaloers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven