Entertainment alle pijlers

Temptation Island USA

04-02-2019 12:30 375 berichten
Om verwarring te voorkomen met de Nederlandse varriant van Temptation Island, hierbij de USA versie!
Beschrijving
Amerikaanse realityshow waarin vier stellen de ultieme relatietest aangaan. Zij zullen, gescheiden van hun partner, omringd worden door bloedmooie vrijgezellen. Welke relaties houden stand en welke relaties sneuvelen?

Koppels
Maar niet alleen de singles zien er appetijtelijk uit, ook de koppels zijn meer dan fit. Het eerste stel dat de uitdaging aangaat is Nicole en Karl. Nicole hoopt door het programma er achter te komen of hun leeftijdsverschil van zes jaar in de toekomst voor problemen gaat zorgen. Karl maakt zich vooral zorgen of zijn vriendin in de villa geen kriebels krijgt voor een ander, want juicy detail: Nicole heeft haar vorige vriendje gedumpt voor Karl.

Evan en Kachi zijn al zes jaar samen. De tortelduifjes zijn elkaars soulmates en Kachi wil dolgraag hun liefde bezegelen met een huwelijk. Alleen is Evan daar nog niet zo zeker van. De relatietest dient dan ook als ultimatum. Net als bij Tim en Deborah vorig jaar bij ons. En we weten allemaal nog hoe dat afliep.

John en Kady zijn smoorverliefd op elkaar. Het enige waar Kady mee zit is dat haar lief geen 'echte man' is. Voor haar is Temptation Island dan ook de alles beslissende factor. Of ze gaan samen verder óf ze gaan voorgoed uit elkaar

Rosanna move over! Er is een nieuwe dramaqueen in town en haar naam is Shari. Al tijdens het eerste kampvuur is Shari compleet in tranen omdat haar Javen 'de grens is overgegaan'. De jongen heeft alleen niets gedaan, maar volgens zijn vriendin zit hij zwaar in de puree.

Link naar informatie https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... iet-missen
Alle reacties Link kopieren
IK heb ook alle afleveringen gebingd, zooo balen dan dat je nu weer n week moet wachten! Vind t veel leuker dan de Nederlandse. Idd minder ordinair, maar ondertussen gebeurd er veeeeeel meer :popcorn:
Weten jullie hoeveel afleveringen er nog komen nu? Heb als laatste 9 gekeken.
.
malty schreef:
13-03-2019 22:19
IK heb ook alle afleveringen gebingd, zooo balen dan dat je nu weer n week moet wachten! Vind t veel leuker dan de Nederlandse. Idd minder ordinair, maar ondertussen gebeurd er veeeeeel meer :popcorn:
Weten jullie hoeveel afleveringen er nog komen nu? Heb als laatste 9 gekeken.
Volgens mij nog 2!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk via Videoland dus aub geen spoilers!
Ik vind Nicole ook heel irritant met haar gezeur over groei en ontwikkeling. Ook beweren dat Karl geen “groei” heeft meegemaakt, terwijl ze 1 kort beeld van hem ziet, dus kan ze helemaal niet zeggen.
Ze noemen trouwens elke scheet die iemand daar laat nog persoonlijke ontwikkeling en groei. Ja, zo kan ik ook alles wel rechtlullen wat krom is.
Wát is dan precies haar groei? Heeft ze al iets concreets genoemd? Heb haar nog geen inhoudelijk diepgaand gesprek horen voeren (behalve alleen zéggen dat ze zo inhoudelijk bezig is). Ze mist Karl ook totaal niet, kan niks positiefs over hem zeggen... Waarom ben je dan met hem? Yogi vind ik maar een dom wijf. Hoe ze hem versiert, bleh. Ze is iemand die geen nee accepteert en gewend is iedereen te krijgen. Lijkt me iemand die er niet voor schroomt bovenop je man te duiken als ze daar zin in heeft.
Evan... tja ik weet het niet. Zou het geen echte liefde kunnen zijn? Ze zien er zo verliefd uit. Maar goed dan nog kan je ook gewoon kunnen wachten en ga je niet gelijk verkering vragen. Kaci vind ik maar raar. Ze denkt heel erg voor hem, neemt hem niet serieus.
Ben wel benieuwd of hun vakantieliefde overleefd. Ze lopen erg hard van stapel en willen gelijk trouwen, zo komt het over.
Dat kibbelende stel is toch wel erg leuk. Ze gaan geen grens over en waarderen elkaar echt weer. Zij overleven het als enige denk ik.
En John... tja. Degene met wie hij nu zoent is net zo nep (zowel qua innerlijk als uiterlijk) als zijn vriendin. Hij gaat er niet op vooruit.
Alle reacties Link kopieren
Asteraceae schreef:
13-03-2019 21:06
Ja, de spoilers hadden voor mij ook niet gehoeven 🙈
Sorry, had eerst niet door dat Videoland een aflevering achterloopt :-$

Ikkuz schreef:
13-03-2019 20:56
John vind ik een slap aftreksel. Als Kady ook maar even een traantje laat rollen, staat die weer paraat voor haar. En dit gaat hun hele relatie zo door. Ik vind ze ook erg saai.
Ja heb je denk ik gelijk in. Goede kans dat ze een huilgezicht optrekt bij de ontmoeting straks en hij als een elastiekje weer terugveert naar haar. Dan gaat ze die Johnnie in haar vrije tijd opzoeken en wacht net zoland tot John alles verbroken heeft met Katheryn om vervolgens alsnog met Johnnie aan te pappen. Zo'n type.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu ook begonnen met kijken... zit in aflevering 4.
Deze temptation is opgezet met niet alleen mooie mensen maar ook intelligente mensen. Kijkend naar de Nederlandse versie zijn dat allemaal ordianaire bimbo’s.

Nou heb je wel meer mensen te vinden in Amerika natuurlijk met het vele volk om een selectie te maken. Maar goed.

Ze zijn ook wat meer geïnteresseerd in elkaar, naar de vrijgezellen dan dat het alleen maar over de verkering gaat die word gemist. En in de serie worden de stellen als vrijgezel aangesproken.

Ik vind het wel leuk...
Alle reacties Link kopieren
De laatste aflevering gezien (op videoland). Ik ben ergggg benieuwd naar hun beslissingen. Vooral naar de beslissing van Evan
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat John weer naar Kady gaat. Hoop ik ergens ook. Katherin vind ik erg aanstellerig.
Evan heeft het moeilijk denk ik. Ben ook heel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Suikerwafel schreef:
21-03-2019 08:08
Ik denk dat John weer naar Kady gaat. Hoop ik ergens ook. Katherin vind ik erg aanstellerig.
Evan heeft het moeilijk denk ik. Ben ook heel benieuwd!
Ze kan wel wat aanstellerig zijn, maar ze neemt John wel zoals hij is. Ik vind dat Kady nogal respectloos over John praatte en hem in iemand wil veranderen die hij niet is. Maar ik ben ook heel benieuwd hoe het afloopt. Ik denk dat alleen Shari en Jaiven het eiland als stel verlaten.
Ik hoop toch echt niet voor John dat ie terug gaat. Denk dat de beste man beter even een tijdje alleen kan blijven, die moet nog wel wat verwerken met al dat gebitch van Kady wat ie gehad heeft.

Karl en Nicole blijf ik maar een raar stel vinden. Komt op me over alsof ze altijd een soort van genoegen hebben genomen met elkaar, er is zo weinig emotie.

Evan, tja. Die dude zou ook beter alleen kunnen blijven. Welke relatie ie ook kiest, die meiden zouden beter allebei een ander kunnen zoeken.

Shari en Jaiven blijven volgens mij ook bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, een USA topic! Ik klets graag mee. Kijk ook via Videoland.
Om te beginnen vind ik de insteek van USA veel beter: 2 weken single zijn en kijken of je partner inderdaad de persoon voor jou is, ipv kijken of je trouw kan zijn.

Shari & Jaiven: Shari vond ik eerst zo overdreven en dramatisch, maar ze lijken wel echt dingen geleerd te hebben op Temptation. Die overleven het denk ik wel.
Nicole & Karl: zijn gewoon helemaal niet verliefd genoeg. Daarnaast is Nicole echt bijzonder dom (hoe is het mogelijk om zoveel te praten en toch helemaal niets te zeggen) en ik denk dat ze dat allebei weten, en ze daarom soms 'niet zichzelf kan zijn' bij Karl.
John & Kady: John houdt denk ik veel meer van Kady dan andersom. Ze passen gewoon niet goed bij elkaar en zouden gelukkiger zijn met een ander. Wel denk ik dat Kady voor John kiest, wat krokodillentranen laat, en John dan ondanks zn grote mond heel hard komt teruggerend.
Evan & Kaci: pfff.. Die Evan vind ik al vanaf t begin zo'n misselijk mannetje. Hij weet echt precies wat hij doet. Ik betwijfel echter dat ie voor Morgan gaat. Straks als hij Kaci ziet zal hij denk ik zeggen 'dat hij nu pas inziet wat hij weggooit' en sorry sorry sorry en Kaci zal 'm vergeven want ze houdt superveel van hem. Heeft hij mooi z'n zin, 2 weken lang ongestraft kunnen rondn**ken en nu weer braaf t vriendje spelen.
-
Alle reacties Link kopieren
Ik heb afl 10 gezien en zal niet spoileren, maar zeg wel dat ik erg verbaasd was dat er maar twee van de vier koppels aan bod kwamen bij het eindkampvuur! Dus nog een aflevering 11 hier achteraan voor de resterende koppels. Bleh, had zo gehoopt ze alle 4 te zien. Desalniettemin.... kan niet wachten tot iedereen hier de afl heeft gezien en er gediscussieerd kan worden :-)
Alle reacties Link kopieren
Welke koppels zijn het eerst aan de beurt? Ik ga aflevering 10 nog niet kijken, maar ben wel benieuwd.
Phloxx schreef:
21-03-2019 13:32
Die Evan vind ik al vanaf t begin zo'n misselijk mannetje. Hij weet echt precies wat hij doet. Ik betwijfel echter dat ie voor Morgan gaat. Straks als hij Kaci ziet zal hij denk ik zeggen 'dat hij nu pas inziet wat hij weggooit' en sorry sorry sorry en Kaci zal 'm vergeven want ze houdt superveel van hem.
O, dikke kans! Hoeveel Kaci misschien ook wel gewoon houdt van het ideaalplaatje hoor, met d'r planning enzo. Zij moet gewoon een vriend hebben en omdat ze al zolang met Evan is, moet het ook Evan blijven, want het is not done om nu iemand te ontmoeten en wat op te bouwen ofzo...
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
21-03-2019 15:27
Welke koppels zijn het eerst aan de beurt? Ik ga aflevering 10 nog niet kijken, maar ben wel benieuwd.
John en Kady en Karl en Nicole. M'n mond viel wel een paar keer open. Maar op de grote uitsmijter, Evan en Kaci, moet dus nog een extra week gewacht worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Kaci er eng mager uitzien... ze lijkt wel ziek.
John vind ik wel schattig, zonde dat zijn vriendin hem probeerde te veranderen.
Nicole is maar 2 jaar jonger dan Brittany en word weggezet als een puber.
Alle reacties Link kopieren
MEFunny schreef:
22-03-2019 07:35

Nicole is maar 2 jaar jonger dan Brittany en word weggezet als een puber.
Ik vind Nicole ook wel een beetje een lege huls hoor.
Ze heeft maar 1 gezichtsuitdrukking.
Maar goed, ik vind Yogi dan weer een beetje TE opdringerig.
Stressed is just desserts spelled backwards
KimKardashi-Un schreef:
21-03-2019 15:14
Ik heb afl 10 gezien en zal niet spoileren, maar zeg wel dat ik erg verbaasd was dat er maar twee van de vier koppels aan bod kwamen bij het eindkampvuur! Dus nog een aflevering 11 hier achteraan voor de resterende koppels. Bleh, had zo gehoopt ze alle 4 te zien. Desalniettemin.... kan niet wachten tot iedereen hier de afl heeft gezien en er gediscussieerd kan worden :-)
Waar heb je afl 10 gezien? Op Videoland staat bij mij nl t/m afl 9.
KimKardashi-Un schreef:
21-03-2019 15:14
Ik heb afl 10 gezien en zal niet spoileren, maar zeg wel dat ik erg verbaasd was dat er maar twee van de vier koppels aan bod kwamen bij het eindkampvuur! Dus nog een aflevering 11 hier achteraan voor de resterende koppels. Bleh, had zo gehoopt ze alle 4 te zien. Desalniettemin.... kan niet wachten tot iedereen hier de afl heeft gezien en er gediscussieerd kan worden :-)
Verbaast? Haha dat is toch te verwachten :lol: ik heb hem ook al gezien, ben heeeeeeeeeeel benieuwd naar volgende week.
Vond de aflevering met de dreamdate errug saai ook.
loisnvt schreef:
22-03-2019 08:45
Waar heb je afl 10 gezien? Op Videoland staat bij mij nl t/m afl 9.
Online natuurlijk haha, gewoon rondje googlen, dan krijg je vanzelf een link :)
Leafs schreef:
22-03-2019 10:22
Online natuurlijk haha, gewoon rondje googlen, dan krijg je vanzelf een link :)
En ik maar denken dat we vooruit konden kijken op Videoland :-(
loisnvt schreef:
22-03-2019 10:24
En ik maar denken dat we vooruit konden kijken op Videoland :-(
Haha! We lopen 1 aflevering achter helaas. En ik heb geen geduld :p:
Alle reacties Link kopieren
Leafs schreef:
22-03-2019 10:21
Verbaast? Haha dat is toch te verwachten :lol: ik heb hem ook al gezien, ben heeeeeeeeeeel benieuwd naar volgende week.
Vond de aflevering met de dreamdate errug saai ook.
Ze wisten wel erg lang te rekken met flashbacks en terugblikken :-D
Maar ik had het kunnen verwachten inderdaad.

Ja ik download de afleveringen, dus zonder ondertiteling. Zie een van mn vorige berichten hier voor de link als je die eventueel wilt.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kon mijzelf ook niet inhouden en heb de laatste aflevering ook al gezien op het internet, ik kon in mijn digitale tv gids zien dat er nog 2 aflevering volgde maar hoopte op 1 kampvuur en 2 op een "6 maanden later" maar helaas.

Ik kan ook niet wachten tot de rest het heeft gezien.
Alle reacties Link kopieren
Naomir schreef:
23-03-2019 08:10
Ja ik kon mijzelf ook niet inhouden en heb de laatste aflevering ook al gezien op het internet, ik kon in mijn digitale tv gids zien dat er nog 2 aflevering volgde maar hoopte op 1 kampvuur en 2 op een "6 maanden later" maar helaas.

Ik kan ook niet wachten tot de rest het heeft gezien.
Oeh ben benieuwd!! Zag net een post van Michella Kox op Facebook en zij was echt woest op een van de dames zo te lezen, ik citeer: “wat een kutwijf” en dan met hoofdletters.

We zullen het morgen zien!
Alle reacties Link kopieren
Nou ze zegt iets over de haarkleur van de dame en we zien hierboven welke stellen aan bod komen dus het is niet heel moeilijk om te bepalen om wie het gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven