Entertainment alle pijlers

The Face

27-02-2012 20:34 1215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vernieuwende modellenprogramma The Face gaat vanavond 20:30 uur van start bij RTL 5. In deze modellenwedstrijd doen mooie meisjes en jongens er alles aan om de top van de fashion industry te bereiken. Vanaf de eerste castingdag tot aan de finale worden ze daarin begeleid door vier coaches. Presentatie is in handen van Sylvie van der Vaart.

Wie trasht er mee??
quote:c_estelle schreef op 12 maart 2012 @ 20:40:

Je gaat toch niet lopen flirten met je opdrachtgever Dat is echt een nono, afknapper. Maar ze vond het wel geinig..
quote:Summerdance schreef op 12 maart 2012 @ 20:39:

Ligt het nu aan mij of praat Ojee heel geaffecteerd?Ik vind Ojee al vanaf de eerste keer dat ik haar zag heel nep en gemaakt overkomen,en haar geaffecteerde toontje viel me toen ook gelijk al op. Alsof ze haar brabantse accent probeert te verbloemen.
quote:c_estelle schreef op 12 maart 2012 @ 20:42:

[...]

Ik vind Ojee al vanaf de eerste keer dat ik haar zag heel nep en gemaakt overkomen,en haar geaffecteerde toontje viel me toen ook gelijk al op. Alsof ze haar brabantse accent probeert te verbloemen.

Ik vind haar ook oprecht lilluk!

Ze hangt aan elkaar van de nep!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op maandag 12 maart 2012 20:39 Ligt het nu aan mij of praat Ojee heel geaffecteerd?Ligt niet aan jou allemaal
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Mmmm Mark Tuiterd in beeld, yummie.
Ik krijg bij Ojay de neiging om als een Teletubbie te antwoorden als ze wat zegt...brrrr
quote:steph schreef op 12 maart 2012 @ 20:44:

Mmmm Mark Tuiterd in beeld, yummie.Ik dacht dat jij van die andere schaatsterT was.... die Sven nogwattes?
quote:steph schreef op maandag 12 maart 2012 20:44 Mmmm Mark Tuiterd in beeld, yummie.Jammer dat die reclame ontzettend dom is. Mark is leuk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:S0LEIL schreef op 12 maart 2012 @ 20:41:

[...]

Hmmm, jij hebt mijn achterkant zeker nog nooit gezien? Lieverd, elke vrouw is prachtig. Zeker in zo'n pakje
Niet helemaal on topic: Ik vind het zo goed dat Ananda die rechtszaak gewonnen heeft van dat modellenbureau. Ik hoop dat Rosalinde ook gaat procederen en wint.
Ik vind hier dingen van.
quote:Summerdance schreef op 12 maart 2012 @ 20:43:

[...]

Ik vind haar ook oprecht lilluk!

Ze hangt aan elkaar van de nep!weet je wanneer je dat het best ziet? Als ze een staart inheeft, dan valt pas op hoe een botox-hoofd ze heeft.
En ze is nog maar 31. Door al die meuk ziet ze er ouder uit
quote:Sabeltandcavia schreef op 12 maart 2012 @ 20:47:

Niet helemaal on topic: Ik vind het zo goed dat Ananda die rechtszaak gewonnen heeft van dat modellenbureau. Ik hoop dat Rosalinde ook gaat procederen en wint.Inderdaad!

Niet helemaal on topic: Ik vind het zo goed dat Ananda die rechtszaak gewonnen heeft van dat modellenbureau. Ik hoop dat Rosalinde ook gaat procederen en wint.

Zo met je eens.

Trouwens off-topic, heb je nog paaseitjes???
Zon, ik heb je vandaag veelvuldig horen bejubelen hoor. De hele winter is er reikhalzend naar je uitgekeken
Ik vind hier dingen van.
Die jongen die flirtte met de opdrachtgever heeft een raar lijf.
quote:steph schreef op 12 maart 2012 @ 20:49:

[...]

Zo met je eens.

Trouwens off-topic, heb je nog paaseitjes???Ja, wat dacht je. Het was een kilo! Ik zou zeggen: tast toe.
Ik vind hier dingen van.
Inderdaad Caaf
quote:S0LEIL schreef op 12 maart 2012 @ 20:50:

Die jongen die flirtte met de opdrachtgever heeft een raar lijf.Echt hé, dat viel mij ook al op.
quote:Sabeltandcavia schreef op 12 maart 2012 @ 20:49:

Zon, ik heb je vandaag veelvuldig horen bejubelen hoor. De hele winter is er reikhalzend naar je uitgekeken Goed hè! Dan blijkt het nut weer van me een paar maandjes verstoppen. Eindelijk wat waardering
Getverdemme, wat zien al die meiden in Dumbo??!!
quote:Sabeltandcavia schreef op 12 maart 2012 @ 20:49:

Zon, ik heb je vandaag veelvuldig horen bejubelen hoor. De hele winter is er reikhalzend naar je uitgekeken Gelukkig het ik de zon en de zomer laatst nog gezien
quote:Sabeltandcavia schreef op 12 maart 2012 @ 20:50:

[...]

Ja, wat dacht je. Het was een kilo! Ik zou zeggen: tast toe.Ik heb zo chocolade nodig, dank je. Met caramel had je oa?
Is Silvie d'r haar zo snel gegroeid of zijn het extensions?

Niet helemaal on topic: Ik vind het zo goed dat Ananda die rechtszaak gewonnen heeft van dat modellenbureau. Ik hoop dat Rosalinde ook gaat procederen en wint.Wie wat waar? Waren dat die "te dikke" HNTM winaressen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven