The Face
maandag 27 februari 2012 om 20:34
Het vernieuwende modellenprogramma The Face gaat vanavond 20:30 uur van start bij RTL 5. In deze modellenwedstrijd doen mooie meisjes en jongens er alles aan om de top van de fashion industry te bereiken. Vanaf de eerste castingdag tot aan de finale worden ze daarin begeleid door vier coaches. Presentatie is in handen van Sylvie van der Vaart.
Wie trasht er mee??
Wie trasht er mee??
maandag 12 maart 2012 om 20:42
quote:Summerdance schreef op 12 maart 2012 @ 20:39:
Ligt het nu aan mij of praat Ojee heel geaffecteerd?Ik vind Ojee al vanaf de eerste keer dat ik haar zag heel nep en gemaakt overkomen,en haar geaffecteerde toontje viel me toen ook gelijk al op. Alsof ze haar brabantse accent probeert te verbloemen.
Ligt het nu aan mij of praat Ojee heel geaffecteerd?Ik vind Ojee al vanaf de eerste keer dat ik haar zag heel nep en gemaakt overkomen,en haar geaffecteerde toontje viel me toen ook gelijk al op. Alsof ze haar brabantse accent probeert te verbloemen.
maandag 12 maart 2012 om 20:43
quote:c_estelle schreef op 12 maart 2012 @ 20:42:
[...]
Ik vind Ojee al vanaf de eerste keer dat ik haar zag heel nep en gemaakt overkomen,en haar geaffecteerde toontje viel me toen ook gelijk al op. Alsof ze haar brabantse accent probeert te verbloemen.
Ik vind haar ook oprecht lilluk!
Ze hangt aan elkaar van de nep!
[...]
Ik vind Ojee al vanaf de eerste keer dat ik haar zag heel nep en gemaakt overkomen,en haar geaffecteerde toontje viel me toen ook gelijk al op. Alsof ze haar brabantse accent probeert te verbloemen.
Ik vind haar ook oprecht lilluk!
Ze hangt aan elkaar van de nep!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 12 maart 2012 om 20:43
quote:Summerdance schreef op maandag 12 maart 2012 20:39 Ligt het nu aan mij of praat Ojee heel geaffecteerd?Ligt niet aan jou allemaal
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 12 maart 2012 om 20:46
quote:steph schreef op maandag 12 maart 2012 20:44 Mmmm Mark Tuiterd in beeld, yummie.Jammer dat die reclame ontzettend dom is. Mark is leuk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 12 maart 2012 om 20:49
maandag 12 maart 2012 om 20:51
maandag 12 maart 2012 om 20:52