The Passion 2013
donderdag 28 maart 2013 om 21:28
quote:kroketje88 schreef op 28 maart 2013 @ 21:26:
Ben niet zo geboeid als vorig jaar... Vorig jaar zat ik met een brok in de keel en stil voor de TV.. Nu zit ik honderden andere dingen te doen omdat het me niet echt blijft boeien...
klopt, vorig jaar zat ik bijna ademloos voor de tv....nu veel minder.
Maar Jim maakt wel veel goed, en Anita ook. Maar Judas is qua zang niet zo goed gecast. qua acteertalent/gevoel dan weer wel
Ben niet zo geboeid als vorig jaar... Vorig jaar zat ik met een brok in de keel en stil voor de TV.. Nu zit ik honderden andere dingen te doen omdat het me niet echt blijft boeien...
Maar Jim maakt wel veel goed, en Anita ook. Maar Judas is qua zang niet zo goed gecast. qua acteertalent/gevoel dan weer wel
donderdag 28 maart 2013 om 21:28
quote:kroketje88 schreef op 28 maart 2013 @ 21:26:
Dat ja.
Vorig jaar was ik echt niet aan het forummen.
(geloof ik tenminste)
Gelukkig is de zandtovenaar dezelfde als vorig jaar dus die kan niet tegenvallen
Dat ja.
Vorig jaar was ik echt niet aan het forummen.
(geloof ik tenminste)
Gelukkig is de zandtovenaar dezelfde als vorig jaar dus die kan niet tegenvallen
donderdag 28 maart 2013 om 21:30
donderdag 28 maart 2013 om 21:32
quote:llgirlll schreef op 28 maart 2013 @ 21:28:
[...]
Maar Jim maakt wel veel goed, en Anita ook. Maar Judas is qua zang niet zo goed gecast. qua acteertalent/gevoel dan weer welIdd Jim en Anita vind ik een positieve verrassing! Maar juist het mooie stuk tussen Judas en Jezus, viel me gewoon zwaar tegen... Terwijl idd vorig jaar ik zat te janken..
[...]
Maar Jim maakt wel veel goed, en Anita ook. Maar Judas is qua zang niet zo goed gecast. qua acteertalent/gevoel dan weer welIdd Jim en Anita vind ik een positieve verrassing! Maar juist het mooie stuk tussen Judas en Jezus, viel me gewoon zwaar tegen... Terwijl idd vorig jaar ik zat te janken..
donderdag 28 maart 2013 om 21:34
quote:a_nick_is_crini schreef op 28 maart 2013 @ 21:27:
Duet vorig jaar:
http://www.youtube.com/watch?v=q_p-PxcmEH0 wat mooi
Duet vorig jaar:
http://www.youtube.com/watch?v=q_p-PxcmEH0 wat mooi
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best