Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Het is alweer zo ver, nog 23 minuutjes en we gaan weer verder met the battle!
Ik duim voor team Thom
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Anoniem_6491926aadf04
zondag 25 maart 2012 om 19:48
Ah deze week wordt de aflevering gesponsord door Kleenex lees ik? Ik hol waggel even naar boven en ga me op ons bed installeren.. Lief heeft de tv geconfisqueerd en is met zijn broertje aan het wii-en
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Anoniem_6491926aadf04
zondag 25 maart 2012 om 20:10
Ik zit nu boven Steph en Lief heeft eea ingewikkeld systeem aangelegd waarbij een draadloos kastje het signaal van beneden naar boven doorgeeft. En dat werkt wel maar dan moet ik wel stroom hebben en die stekkers lagen in de studeerkamer omdat naja. Die lagen daar. Vanwege het netwerk. *zucht*
Maar goed, ik ben er, tv doet het, geluid is wat crappy maar what the hell.. it works
Gek genoeg denk ik dat Jaakko goed is in iets balletterigs maken.
Op de een of andere manier lijkt het bij hem te passen.
Anoniem_6491926aadf04
zondag 25 maart 2012 om 20:11
Ik heb op de verre achtergrond een jankende buurhond (wij noemen hem Dolfje Weerwolfje.. een prachtig beest hoor.. zo'n stafford volgens mij) en juichende Wii-ende mannen
Anoniem_6491926aadf04
zondag 25 maart 2012 om 20:12
quote:S0LEIL schreef op 25 maart 2012 @ 20:10:
Gek genoeg denk ik dat Jaakko goed is in iets balletterigs maken.
Op de een of andere manier lijkt het bij hem te passen.
Jaakko is natuurlijk wel van de homeau, dus het kan best dat hij daar wel gevoel voor heeft, voor die eh maniertjes en zo