Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Pippin schreef op 25 maart 2012 @ 20:25:

'hij gaat met zijn knie naar het ziekenhuis'

Ik vind dat een grappige zin Hij kan 'm moeilijk thuis laten tochNee, hij neemt de knie mee en laat hem achter in het ziekenhuis maar verder danst hij normaal.
En dan laat ze zich ondertussen bepotelen door een 18 jarige.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Vervelend Pip! Bij m'n vriend ergens in het gebouw is ook wel eens een hond aan het janken, waarschijnlijk drie of zelfs vier verdiepingen lager, dus kan me vorstellen dat het érg veel overlast geeft als je er direct naast woont. Juist dat gejank nog wel meer dan geblaf misschien..
Haai Cool!
Waarom doet Raoul een Isabelle?
Ik vind Thom echt 'n lieverd.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Hoi!!!

Heu, is toch een heel bekend nummer? 'time after time'?
quote:Pippin schreef op 25 maart 2012 @ 20:29:

Waarom doet Raoul een Isabelle?Da's verplicht, ze worden deze week gesponsord door kleenex.. iedereen heeft opdracht een keer te janken.
quote:coolpack2 schreef op 25 maart 2012 @ 20:25:

Wat heb je daar toen aan gedaan, Sum? Lijkt me verdomd lastig om daar wat aan te doen aangezien je er niet bij bent?

Heel zielig, ik ben een antiblafband gekocht

Of zielig, het hielp als een gek, 2 dagen die band om en toen was het over.

Het was niet heel vreselijk hoor, ik heb de band op mezelf uitgetets

En Summerhond had gewoon de pest in dat hij uit zijn oude huis werd gehaald.

Ondertussen heeft hij het ook hier prima naar zijn zin, maar als ik hem bijvoorbeeld uit het pension haal als ik op vakantie ben geweest....blaft hij ook weer de hele dag.

Ook weer omdat hij het daar zo onwijs leuk heeft...

Dus ik heb een héle dure band (¤95) en ik gebruik hem max 2 dagen per jaar
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Pippin schreef op 25 maart 2012 @ 20:29:

Waarom doet Raoul een Isabelle? Een Isabelletje doen
quote:Gamayun schreef op 25 maart 2012 @ 20:29:

[...]

Da's verplicht, ze worden deze week gesponsord door kleenex.. iedereen heeft opdracht een keer te janken.Handig ook om bij nummer 25 de kwakjes op te ruimen!
ah zo hahaha! Als 't werkt...
Raoul krijgt de hoofdrol???? Dat is toch de slechtste danser juist? Ik snap Thom steeds niet...
quote:Summerdance schreef op 25 maart 2012 @ 20:31:

[...]

Handig ook om bij nummer 25 de kwakjes op te ruimen!
Naja, je doet er iig alles aan SD, en het werkt wat je doet dus dan zal het wel kloppen

Mijn schoonouders hebben bijvoorbeeld twee kleine onopgevoede hondjes en daar word ik ook gallisch van. Voed dan je honden op asjeblieft, doe wat je kan.. en dat doen ze niet. Een week of wat geleden is mijn schoonma in dr teen gebeten, nou ik heb gezegd dat het deze keer haar overkwam, maar de volgende keer is het mijn kind. Bah. Ik vind dat zo stom. Als je een hond wil, voed m dan ook op. Anders heeft zo'n beestje toch ook een rotleven
Oh dat stemmetje van Alana lijkt op die van Kim Feenstra.
Die flikkerde ik er meteen uit. Enkele uren!
quote:Summerdance schreef op 25 maart 2012 @ 20:31:

[...]

Handig ook om bij nummer 25 de kwakjes op te ruimen!
Aaaah, de stem gaat echt door merg en been,vreselijk!
quote:S0LEIL schreef op 25 maart 2012 @ 20:32:

Die flikkerde ik er meteen uit. Enkele uren! Dom mokkel!
quote:Pippin schreef op 25 maart 2012 @ 20:32:

Oh dat stemmetje van Alana lijkt op die van Kim Feenstra.Maar Kim heeft nog een goed excuus, Alana niet, dus die vind ik irritanter!
Nee het werkt ook niet en het gaat ook niet werken als je uren te laat komt. Domme doos.
En dan niet even erover praten, neeeee, gewoon wegblijven, dát helpt!
Wat zeurt dat mens.
raarrrrr ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven