Entertainment alle pijlers

The voice of Holland 2022

04-01-2022 18:25 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag begint de voice weer :cheer:

Nieuw in de jury is Glennis,is niet mijn ding maar ik geef het een kans.

Nog meer mensen die gaan volgen ?
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
Babette2017 schreef:
15-01-2022 12:33
Jeroen Rietbergen heeft al erkend en is opgestapt. Dader is dus bekend.
Er staat dat het om meerdere personen gaat, dus hij is er idd al 1 van. Ik moet wel zeggen dat ik het “waardeer” (bij gebrek aan een beter woord) dat hij toegeeft grensoverschrijdend gedrag te hebben vertoond.
Laatste stukje van bericht :

Er volgden tal van reacties van mensen die zeggen slachtoffer of getuige te zijn van machtsmisbruik en seksueel overschrijdend gedrag bij The Voice. Het gaat daarbij niet alleen om aanklachten tegen Jeroen Rietbergen, maar om aanklachten tegen meerdere personen binnen het programma.


Er is nog veel meer aan de hand.
ruma1999 schreef:
15-01-2022 12:40
Er staat dat het om meerdere personen gaat, dus hij is er idd al 1 van. Ik moet wel zeggen dat ik het “waardeer” (bij gebrek aan een beter woord) dat hij toegeeft grensoverschrijdend gedrag te hebben vertoond.
Alsof hij andere keus heeft nu hij betrapt is. Hier valt echt niets positief op te zeggen.
smulrol schreef:
15-01-2022 12:40
Slik even je pilletjes lieverd.
Ach, zo voorspelbaar dit gedrag van typje zoals jij. :bye:
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
14-01-2022 22:09
Ja jammer ;-D
Nou je hebt je reuring heur :rofl:
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Ik*ben*ik schreef:
15-01-2022 13:02
Nou je hebt je reuring heur :rofl:
:-D :-D
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
15-01-2022 12:24
Je hebt je hooivork al weer opgepoest he?
Je bent dader als je veroordeeld bent voor een strafbaar feit. Na aangifte en voor het oordeel van de rechter ben je verdachte.
Er zijn nu alleen nog maar vage beschuldigingen.
Ik heb niks gezegd over liegen
Hou toch op: net alsof RTL besluit dat programma van de buis te halen alleen wegens 'vage beschuldigingen'.
Alle reacties Link kopieren
Babette2017 schreef:
15-01-2022 12:33
Jeroen Rietbergen heeft al erkend en is opgestapt. Dader is dus bekend.
Suggestieve reactie dit; Jeroen Rietbergen heeft erkend dat er achter de schermen ontoelaatbare dingen zijn gebeurd. Dit betekent niet dat hij een dader is. Hij stapt op omdat hij afstand wil nemen. Voor de duidelijkheid: vreemd gaan met een meerderjarige vrouw is geen seksueel overschrijdend gedrag hè.
Alle reacties Link kopieren
ruma1999 schreef:
15-01-2022 12:40
Er staat dat het om meerdere personen gaat, dus hij is er idd al 1 van. Ik moet wel zeggen dat ik het “waardeer” (bij gebrek aan een beter woord) dat hij toegeeft grensoverschrijdend gedrag te hebben vertoond.
Tsja, er is bewijs van (whatsappgesprekken). Hij kan niet anders
Alle reacties Link kopieren
Benieuwd wat er gebeurd is en wie daarbij betrokken zijn.

Vreemdgaan met een volwassen vrouw is kut voor je eigen vrouw, maar niet iets waar een programma om van de buis af gehaald moet worden. Er moet dus (veel) meer zijn.
Alle reacties Link kopieren
Jan Smit stopte vrije vlot…
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
15-01-2022 12:24
Je hebt je hooivork al weer opgepoest he?
Je bent dader als je veroordeeld bent voor een strafbaar feit. Na aangifte en voor het oordeel van de rechter ben je verdachte.
Er zijn nu alleen nog maar vage beschuldigingen.
Ik heb niks gezegd over liegen
Een van de daders heeft zelf al toegegeven een dader te zijn.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
15-01-2022 15:38
Suggestieve reactie dit; Jeroen Rietbergen heeft erkend dat er achter de schermen ontoelaatbare dingen zijn gebeurd. Dit betekent niet dat hij een dader is. Hij stapt op omdat hij afstand wil nemen. Voor de duidelijkheid: vreemd gaan met een meerderjarige vrouw is geen seksueel overschrijdend gedrag hè.
Hij heeft toegegeven zich schuldig gemaakt te hebben aan seksueel ontoelaatbaar gedrag en machtsmisbruik en zijn verweer is dat hij ten tijde van het seksuele contact en de seksueel getinte Whatsapp gesprekken de indruk had dat het wederzijds en gelijkwaardig was maar na therapie nu beseft dat de vrouwen dat anders beleefd hebben.

Vertaling: hij heeft seks gehad met kandidates en seks-appjes gestuurd naar kandidates en daar zijn positie als bandleider voor gebruikt.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
15-01-2022 15:38
Suggestieve reactie dit; Jeroen Rietbergen heeft erkend dat er achter de schermen ontoelaatbare dingen zijn gebeurd. Dit betekent niet dat hij een dader is. Hij stapt op omdat hij afstand wil nemen. Voor de duidelijkheid: vreemd gaan met een meerderjarige vrouw is geen seksueel overschrijdend gedrag hè.
Het gaat om machtsmisbruik
Daar heeft hij inmiddels zijn excuses voor aangeboden
Alle reacties Link kopieren
Het gaat om 3 personen:
Marco, Jeroen Rietbergen en Ali B.
Ook zullen er in het programma BOOS nog meer dingen ervaringen worden genoemd met andere medewerkers.
Er schijnt een approep tebestaan waarin 40 vrouwen zich hebben verenigd, dus het gaat niet om een paar beschuldigingen, maar veel meer.
lila01 schreef:
15-01-2022 23:59
Het gaat om machtsmisbruik
Daar heeft hij inmiddels zijn excuses voor aangeboden
Niet alleen.
Alle reacties Link kopieren
lila01 schreef:
15-01-2022 23:59
Het gaat om machtsmisbruik
Daar heeft hij inmiddels zijn excuses voor aangeboden
Oh ja? Was je erbij?
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
07-01-2022 20:09
Wat ziet Anouk er beeldschoon uit met dat korte haar.
Anouk is zelfs met een zak over haar kop nog beeldschoon..
Niet dat ik ooit kijk naar The Voice, maar wilde dit toch even gezegd hebben.. :-D
Alle reacties Link kopieren
Als Ali B er echt bij betrokken is zou ik dat mega jammer vinden. Hij voegt echt iets heel waardevols toe aan het programma qua sfeer. De combi van hem en Anouk doet het hem voor mij. Als die combi verdwijnt verliest het programma voor mij zijn sjeu.

Ik heb ook een leuk en positief beeld bij Ali, zou het oprecht jammer vinden als blijkt dat ook híj zo'n type is die zonder nadenken zijn pik achterna loopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik*ben*ik schreef:
15-01-2022 13:02
Nou je hebt je reuring heur :rofl:
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kubus2 schreef:
16-01-2022 07:09
Als Ali B er echt bij betrokken is zou ik dat mega jammer vinden. Hij voegt echt iets heel waardevols toe aan het programma qua sfeer. De combi van hem en Anouk doet het hem voor mij. Als die combi verdwijnt verliest het programma voor mij zijn sjeu.

Ik heb ook een leuk en positief beeld bij Ali, zou het oprecht jammer vinden als blijkt dat ook híj zo'n type is die zonder nadenken zijn pik achterna loopt.
Vreselijk natuurlijk. Die slachtoffers..boeien.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
15-01-2022 15:38
Suggestieve reactie dit; Jeroen Rietbergen heeft erkend dat er achter de schermen ontoelaatbare dingen zijn gebeurd. Dit betekent niet dat hij een dader is. Hij stapt op omdat hij afstand wil nemen. Voor de duidelijkheid: vreemd gaan met een meerderjarige vrouw is geen seksueel overschrijdend gedrag hè.
Ik denk dat je toch nog een keer de berichten moet lezen.
Kubus2 schreef:
16-01-2022 07:09
Als Ali B er echt bij betrokken is zou ik dat mega jammer vinden. Hij voegt echt iets heel waardevols toe aan het programma qua sfeer. De combi van hem en Anouk doet het hem voor mij. Als die combi verdwijnt verliest het programma voor mij zijn sjeu.

Ik heb ook een leuk en positief beeld bij Ali, zou het oprecht jammer vinden als blijkt dat ook híj zo'n type is die zonder nadenken zijn pik achterna loopt.
Nou, bereid je dan maar vast goed voor op een teleurstelling zou ik zeggen. En het programma komt waarschijnlijk toch niet meer terug. Kan niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
15-01-2022 15:38
Suggestieve reactie dit; Jeroen Rietbergen heeft erkend dat er achter de schermen ontoelaatbare dingen zijn gebeurd. Dit betekent niet dat hij een dader is. Hij stapt op omdat hij afstand wil nemen. Voor de duidelijkheid: vreemd gaan met een meerderjarige vrouw is geen seksueel overschrijdend gedrag hè.
Beter lezen. Het vreemdgaan is geen overschrijdend gedrag. Misbruik maken van je machtspositie wel. Daar is hij in het verleden al op aangesproken, toen de tvoh nog niet van RTL was. En het gaat om meerdere gevallen. Hij is opgestapt vanwege zijn eigen gedrag, niet vanwege het gedrag van anderen.
Alle reacties Link kopieren
Ook maar even in dit topic: Anouk is per direct opgestapt en heeft een statement gegeven op Instagram.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven