Entertainment alle pijlers

The Voice Of Holland seizoen 9

30-11-2018 20:51 2469 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk je mee? Gezellig!
Post hier dan alles wat jij erover kwijt wil.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
De single van Patricia is wel wat voor het songfestival :biggrin:
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
felice71 schreef:
22-02-2019 22:03
De single van Patricia is wel wat voor het songfestival :biggrin:
Grappig, ik kreeg ook meteen een songfestivalgevoel.
Hahaha die cover van Anouk, briljant! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Navarone! :heart:
Goed zeg, dit nummer!
Alle reacties Link kopieren
Navarone ook heel goed. Ik zou niet weten wie dit moet winnen.
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
22-02-2019 22:21
Navarone ook heel goed. Ik zou niet weten wie dit moet winnen.
Niet Patricia. Verder maakt het me niet uit. Al vind ik het nummer van Navarone wel erg sterk.
vivapimpelmees schreef:
22-02-2019 22:23
Niet Patricia. Verder maakt het me niet uit. Al vind ik het nummer van Navarone wel erg sterk.
Eens.
Wie is dit nou weer?
Dit is toch echt heel vals hoor Ava Max
Yesss
Alle reacties Link kopieren
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Goede winnaar! Gefeliciteerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het opgenomen en ga het morgenmiddag bekijken, maar ik ben wel erg benieuwd wie gewonnen heeft. Ik hoop dat Dennis gewonnen heeft.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
22-02-2019 23:10
Ik heb het opgenomen en ga het morgenmiddag bekijken, maar ik ben wel erg benieuwd wie gewonnen heeft. Ik hoop dat Dennis gewonnen heeft.
Dat je nog in dit topic durfde te komen! Maar je hebt geluk idd, we hebben niet gezegd wie er heeft gewonnen. Veel kijkplezier!
Alle reacties Link kopieren
Sch0rpioen schreef:
22-02-2019 23:21
Dat je nog in dit topic durfde te komen! Maar je hebt geluk idd, we hebben niet gezegd wie er heeft gewonnen. Veel kijkplezier!
Dank je. Ik weet het nog steeds niet. Mijn vriendin wil het ook niet zeggen. Ik ga nu kijken.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Leuk begin met het lied Freedom gezongen door Dennis, Menno, Patricia en de zanger van Navarone.

Menno: zingt Make it rain. Heel mooi gezongen. Dit lied past het beste bij hem. Mooie woorden van Ali B. voor Menno.

Dennis in duet: '' You give me something', Zijn stem komt niet zo goed uit de verf zoals vorige keren. Lied past niet bij hem.

Navarone: lied van Led Zeppelin. Dit lied past bij hen. Dit lied past niet echt bij mij. Maar ze zijn heel goed. Die komen er wel. Of die zijn er al. Drummer weer in blote bast.

Patricia: Waylon zingt samen met Patricia. Mooi Patricia, echt heel mooi.

Breakie Break.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Dennis: zingt 'That's Live' van Frank Sinatra. Dit lied past bij hem. Whoooww wat mooi. Applaus. Mooie woorden van Lill Kleine, Waylon, en van Ali B.

Menno in duet: Heel mooi. Ook heel mooi dat achtergrondkoortje. Ik hoor ook mannengeluid op de achtergrond maar zie alleen twee dames in het achtergrondkoortje.

Patricia: Ik vind de kleur zwart haar minder mooi staan. Ik krijg wel kippenvel als ze zo hoog zingt. Maar ben dan ook bang dat ze te hoog gaat wat nadelig is voor haar stem. Mooie vrouw, mooie lach. Liever een minder diepe decollete, als ik dat mag zeggen.

Leuk de andere kandidaten die een liedje zingen. Leuk die families van de finalisten die zingen. :hyper:

Navarone: in duet met Shirma, wat leuk. Heel mooi. Ook het achtergrondkoor.

Breakie break.

LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
........Menno naar huis. Hij mag met een trots gevoel terug kijken.

LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
23-02-2019 17:59
........Menno naar huis. Hij mag met een trots gevoel terug kijken.

Ga je het hele programma nog eens dunnetjes voorzien van commentaar :proud:
(vind het oprecht aandoenlijk :))
Alle reacties Link kopieren
Patricia: zingt 'I Will Go'. Goed gezongen, maar het lied doet me niets. Waylon, wablief? Je vind dat Patricia de voice heeft, maar je vind Dennis toch ook geweldig. Dat Nederland klaar is voor Dennis.

Dennis: zingt Modern World. Leuk Dennis, heel leuk. Waylon geniet van Dennis zo te zien. Mooie woorden van Waylon, hij zegt dat Dennis de reincarnatie van Frank Sinatra is.

effe pauze nemen
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
23-02-2019 18:14


effe pauze nemen
Dit ook.. :HA:
Alle reacties Link kopieren
Misschien een domme vraag, maar waarom articuleren al die kandidaten hun Engels zo slecht en is de helft van de gezongen tekst ofwel onverstaanbaar, ofwel gruwelijk slecht uitgesproken?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
23-02-2019 18:17
Misschien een domme vraag, maar waarom articuleren al die kandidaten hun Engels zo slecht en is de helft van de gezongen tekst ofwel onverstaanbaar, ofwel gruwelijk slecht uitgesproken?
Je gehoorapparaat moet denk ik opnieuw ingesteld worden. Vraag er even naar bij je verzorger.
Alle reacties Link kopieren
............so, ben ik weer.

Navarone: ze zingen/spelen "Perfect designe". Ze bouwen de spanning op....yep, daar gaat het volume al omhoog. Sympathieke gasten. Niet echt mijn muziek, deze muziek klinkt meestal zo schel. Mooie lichtshow. Wacht ....effe terugspoelen...moet even de partners in het publiek bekijken...neeee'h alleen 'die tijgerlegging met blote buik'. Dat is vast de partner van de man met blote borst.

Jamai in gesprek met ene Eva. Ze krijgt dubbel platina? Heel fijn. Maar Eva? Wie is dat?

Ali zegt mooie woorden over de Voice Kids.

Alweer break. Doorspoelen.

Wendy en Martijn doen het wel leuk wil ik zeggen.

Eva gaat zingen. O dat liedje ken ik wel. De achtergronddanseressen zijn iets te hyper.

De lijnen zijn nu gesloten. Ik kan niet meer stemmen ( :mrgreen: )

Jamai voert weer in gesprek in de 'RedRoom'

Spannendddd. ...De Voice is DENNISSSSSSSSSSSSSSs Jiepiehieeeee





LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven