Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.

Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.

Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.

Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary

Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

quote:daj schreef op 16 januari 2016 @ 23:35:

Als je wil, maak ik morgen wel ff een nw. Topic....Heb net gemaakt! klik

Kom er ook achter dat de serie afgelopen is *huilende smiley van het lachen*

Ach ja, ik ben nog aan het kijken en over series, gebeurtenissen en de karakters is altijd leuk praten
Geen true blood kijker hier. Gaat dat over vampieren?
Alle reacties Link kopieren
Ja idd o.a.
Hier weer op 1 lijn met starshine. Ken het niet.
quote:mama_lin schreef op 16 januari 2016 @ 21:31:

damn! spoiler gelezen... ff in t wit voor de nieuwsgierigen.

Het gaat over de persoon die Negan neerknuppelt, wil je het niet weten, niet verder lezen. Het is bevestigd dat dit niet zoals in de comic om Glenn gaat, maar om Daryl!!!Waarom zou AMC het einde van het seizoen bevestigen? Onzin..

Schoot mij net te binnen dat jullie ook een lijstje gepost hadden met welke series je nog meer kijkt.

Grey's anatomy

Masters of sex

True blood

The fear of twd

Orange is the new black

Glee (vind het niet zo leuk meer....)

Op kijklijst:

Sense 8

Into the badlands

American horrorstory

Gekeken:

Lost

Hart of Dixie

Breaking Bad

Heroes (ben ergens blijven hangen, omdat het verhaallijn te langdradig werd en vaag)

Being human

Ongetwijfeld dat ik wat vergeten ben
Hannibal?
quote:Dragisa schreef op 17 januari 2016 @ 13:23:

[...]

Waarom zou AMC het einde van het seizoen bevestigen? Onzin..

Dat vroeg ik me ook af. Amc zou dat nooit bevestigen. Bevestiging van de acteurs krijg je ook niet. Kan dus alleen van een spoilersite komen en die kunnen veel gissen maar nooit zeker weten.

Kortom: ik blijf hopen en wachten.
Oooooe. Nog een paar weken ,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Hoi Lovestar, leuk dat je weer mee schrijft. Fijn dat jij Andrea bent, we konden wel wat variatie gebruiken.

Ik volgde True Blood ook, maar ik ben ook al klaar met kijken sinds dat gestopt is. Vanaf Billith vond ik het ook een beetje vaag worden, maar toch doorgaan, he? True Blood gaat inderdaad over vampiers en andere bovennatuurlijke poppetjes (weerwolven, feeën), maar vooral vampiers.

Glee volgde ik ook maar had ik hetzelfde bij als True Blood, ik vond de laatste 2 seizoenen ook minder, daarvoor was het echt wel een beetje mijn guilty pleasure.

Grey's Anatomy keek ik ook bij vlagen, maar ben ik mee gestopt (om plaats te maken voor andere series en na het tigste seizoen vond ik het wel mooi geweest). Orange is the New Black loop ik mee achter, ik moet de laatste aflevering van seizoen 2 en heel seizoen 3 nog.

Into The Badlands staat bij mij ook op mijn watchlist, net als American Horror Story. Sense 8 zegt mij werkelijk helemaal niks. En ik ga het maar niet opzoeken, mijn watchlist loopt nu al uit de klauwen.

Ik ben nu bezig aan Once Upon A Time. Zit inmiddels in seizoen 5 en ben dus bijna weer bij. Ze zitten nu ook in de midseason break daar, gaat ook in februari weer verder.
Aan het horloge te zien, gaan we denk ik inderdaad Deanna nog 1 maal tegenkomen

quote:Liadan schreef op 17 januari 2016 @ 19:23:

Hoi Lovestar, leuk dat je weer mee schrijft. Fijn dat jij Andrea bent, we konden wel wat variatie gebruiken.

Ik volgde True Blood ook, maar ik ben ook al klaar met kijken sinds dat gestopt is. Vanaf Billith vond ik het ook een beetje vaag worden, maar toch doorgaan, he? True Blood gaat inderdaad over vampiers en andere bovennatuurlijke poppetjes (weerwolven, feeën), maar vooral vampiers.

Glee volgde ik ook maar had ik hetzelfde bij als True Blood, ik vond de laatste 2 seizoenen ook minder, daarvoor was het echt wel een beetje mijn guilty pleasure.

Grey's Anatomy keek ik ook bij vlagen, maar ben ik mee gestopt (om plaats te maken voor andere series en na het tigste seizoen vond ik het wel mooi geweest). Orange is the New Black loop ik mee achter, ik moet de laatste aflevering van seizoen 2 en heel seizoen 3 nog.

Into The Badlands staat bij mij ook op mijn watchlist, net als American Horror Story. Sense 8 zegt mij werkelijk helemaal niks. En ik ga het maar niet opzoeken, mijn watchlist loopt nu al uit de klauwen.

Ik ben nu bezig aan Once Upon A Time. Zit inmiddels in seizoen 5 en ben dus bijna weer bij. Ze zitten nu ook in de midseason break daar, gaat ook in februari weer verder.

Wat is jouw lijstje van series?

Ja, ik zag een paar keer een Rick, Glenn, een T-dog en zelfs een Dale ( Dragisa ). Ben benieuwd naar de omschrijving van waarom je een bepaalde karakter ben. Zal zo even zoeken.

Ga ben ik bij seizoen 11.....En ik vond het na seizoen 10 eigenlijk best geweest. Ik ga wel verder kijken, maar meer vanuit een plichtmatig gevoel.
Kijken jullie trouwens weleens op de AMC website van Twd? Beste leuke dingetjes hebben ze daar om te lezen en te kijken
quote:mama_lin schreef op 17 januari 2016 @ 22:15:

Aan het horloge te zien, gaan we denk ik inderdaad Deanna nog 1 maal tegenkomen

[afbeelding]

[afbeelding]Scherp!
De scoringspercentage van de karakters door alle mensen ingevuld

1. Dale – 21.81 percent

2. Rick – 20.65 percent

3. T-Dog – 19.19 percent

4. Andrea – 12.54 percent

5. Glenn – 11.89 percent

6. Shane – 4.49 percent

7. Lori – 3.71 percent

8. Daryl – 3.22 percent

9. Carl – 1.00 percent

10. Carol – 0.85 percent

11. Walker – 0.64 percent

Pffff, ik kan alleen deze vinden van T-dog
quote:Lovestar schreef op 17 januari 2016 @ 23:18:

De scoringspercentage van de karakters door alle mensen ingevuld

1. Dale – 21.81 percent

2. Rick – 20.65 percent

3. T-Dog – 19.19 percent

4. Andrea – 12.54 percent

5. Glenn – 11.89 percent

6. Shane – 4.49 percent

7. Lori – 3.71 percent

8. Daryl – 3.22 percent

9. Carl – 1.00 percent

10. Carol – 0.85 percent

11. Walker – 0.64 percent

[afbeelding]

Pffff, ik kan alleen deze vinden van T-dog Ik had van de week ook even de omschrijving van daryl en een Walker overgeschreven hier.
https://www.facebook.com/ ... 0153819330953119/?theater

Lief toch weer?
quote:Lovestar schreef op 17 januari 2016 @ 14:25:

Schoot mij net te binnen dat jullie ook een lijstje gepost hadden met welke series je nog meer kijkt.

Grey's anatomy

Masters of sex

True blood

The fear of twd

Orange is the new black

Glee (vind het niet zo leuk meer....)

Op kijklijst:

Sense 8

Into the badlands

American horrorstory

Gekeken:

Lost

Hart of Dixie

Breaking Bad

Heroes (ben ergens blijven hangen, omdat het verhaallijn te langdradig werd en vaag)

Being human

Ongetwijfeld dat ik wat vergeten ben 'True blood' kijk ik niet, dat kan ik niet serieus nemen. Het mist imo alle diepgang.... Ik kijk 'True Detective' met Woody Harrelson en Matthew Mc Conaughey, topserie! Net begonnen met 'Zoo', maar dat begon spannend en werd daarna al gauw rommelig en ongeloofwaardig. Dan liever 'James Harriot'!
quote:Starshine schreef op 18 januari 2016 @ 09:03:

Lief toch weer?
quote:Starshine schreef op 18 januari 2016 @ 09:03:

Lief toch weer? Ahw
Hoi Lovestar!

Over American Horror Story; het ene seizoen heeft inderdaad niets met het andere seizoen te maken, je kan alles los van elkaar zien.

De personages en verhaallijnen hebben niets met elkaar van doen en de setting en sfeer zijn geheel anders. Het is wel zo dat de acteurs regelmatig mee verhuizen. Nu heeft AMS wel een heel herkenbare stijl, je pikt het er zo uit.

Het huidige seizoen, Hotel, vind ik persoonlijk tot op heden veruit het best. Het voorgaande, Freakshow, vond ik 3 keer niks. De 'horror factor' verschilt ook duidelijk per seizoen. In Hotel en Asylum is dat veel meer aanwezig dan in Coven en Freakshow.
quote:Lovestar schreef op 17 januari 2016 @ 22:51:

[...]

Wat is jouw lijstje van series?

Ga ben ik bij seizoen 11.....En ik vond het na seizoen 10 eigenlijk best geweest. Ik ga wel verder kijken, maar meer vanuit een plichtmatig gevoel.

Als ik de eerste seizoenen met plezier heb gekeken blijf ik toch hangen. Ik ben dan ook gehecht geraakt aan de serie, de personages.

Mijn serielijstje is een beetje onderverdeeld in categorieën. Series die ik volgens het uitzendschema kijk, series waarbij ik wacht tot het seizoen afgelopen is en dan pas ga kijken, series waarbij ik vet achterloop maar nog wel kijk en series waar ik nog niet eens aan begonnen ben maar die op mijn watchlist staan te verstoffen.

Is een vrije lange lijst, maar since you asked....

Ik volg nu, naast de nr 1 (TWD):

vooral comedy's eigenlijk; The Big Bang Theory, Modern Family, The Mindy Project (zit nog in de break), The Middle, Black-ish, New Girl. En zoals ik al zei ben ik bezig met Once Upon A Time, ik denk dat ik het uitzendschema wel mee kan volgen. Het begint in februari weer, dacht ik.

Game of Thrones volg ik ook volgens schema.Dat begint in april weer. Met zowel TWD als GoT moet je wel op schema blijven, anders heb je zo een spoiler te pakken. Is me bij beide series al meerdere keren gebeurd.

Ik loop achter met: Supernatural, OITNB. Agents of S.H.I.E.L.D en Elementary heb ik het eerste seizoen van gezien, maar daar kom ik niet verder mee. Resurrection moet ik seizoen 2 nog van zien, maar is inmiddels gecanceld.

Verder ben ik nog begonnen aan verschillende series, maar niet doorgezet vanwege tijdgebrek. Geldt voor AHS, maar ook voor Dominion, Vikings, Gotham.

Bij Arrow en The Flash wacht ik tot het hele seizoen uit is en dan kijk ik in de zomer de hele boel.

Verder nog in de wacht: diverse Marvel- en DC-series (superheldengenre) zoals Daredevil en Jessica Jones, Under The Dome (al raden de mensen hier op het topic deze af, dus misschien moet ik hem maar laten vallen ), Revolution, Into The Badlands, The Man in the High Castle (heeft een collega me aangeraden). En een aanrader van dit topic: Jonathan Strange & mr Norrell.

Etcetera, etcetera.

Ook wacht ik nog op seizoen 2 van Outlander, begint over een paar maanden weer.
Jezus.
Ik zou je tijd inderdaad niet verspillen aan Under the Dome. Het is om te huilen, zo slecht. Ze hebben niet voor niets de stekker er uit getrokken.

Daredevil is momenteel echt een favoriet. Aankomend seizoen is er een belangrijke rol weg gelegd voor Jon Bernthal (good ol' Shane)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven