Entertainment alle pijlers

The walking dead Rise up

13-02-2017 19:35 3009 berichten
Bedankt Liadan en Cherokeerose, voor dit prachtige eerbetoon voor de leukste fanclub met de allerleukste fandames!

Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose

Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best

En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan

Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.

Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.

Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.

Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

N.B

Voor de Lurkers en Newbies :

De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:

Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.

Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent

Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )

Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts

Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten ;))

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden

Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten

Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).

Linkje naar Hot diggity dog
quote:MacTrees schreef op 13 maart 2017 @ 22:50:

Morgan, Morgan, Morgan......jesusmina!!!! Morgan. Echt goed geacteerd trouwens! Was dat nodig om Richard te vermoorden. Hij verdient het ergens wel natuurlijk! Daarbij de saviors waren even helemaal beduusd......en bang.

Ik vond het wel opvallend dat die ene weggestuurd werd. Lijkt er een beetje op dat de leider er wel van schrok dat Benjamin dood was.

en ja.... arme Jesse!! Ik vond Benjamin trouwens ook leuk. die had wel wat langer mogen blijven. Ik ben benieuwd hoe Carol hier verder op reageert. zij kent Benjamin niet zo maar hij is toch op haar keukentafel gestorven.

Vind het wel spannend!Het was nog maar een kind he
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat die Savior nu dacht " waar de fuck zijn wij eigenlijk mee bezig ".
hoe ezekiel over de broertje ontfermd...

Wie hij is omgeslag en ik ship ze

Wat een mooie en spannend aflevering

Ach kijk nu

O Morgan

Ik vind hem leuk

Dubbel vet
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Yes, Carol is back! Goed van de dat ze Morgan daar gehouden heeft, is goed voor hem.
Uhm... stuff... and things
Er komt nu ook heel veel onverwerkt verdriet van duane naar boven bij morgan
Oei. Zit Morgan op de veranda zijn stok scherp te slijpen of snijden! Dat beloofd wat. En ja, er gaat gevochten worden!!! Alles werkt daar naar toe. Hoeveel afleveringen nog? 2?
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Gaat het dan echt gebeuren???? Ja echt, ik ga jullie niet meer verwaarlozen

Heb een lekker bord met hapjes

Een inhoudsopgave:

Ik ga de msf opzetten. Lovestarren natuurlijk Ik plaats eerst mijn oude en daarna de nieuwe. Ondertussen lees ik het oude topic bij.

Dan ga ik nog 1 kijken en hopelijk kan ik beginnen met bijlezen in dit topic.......Wat al ruim 2000 posts heeft Hebben jullie mij gemist?

En dan zien we wel weer. Ik was wel van plan om het deze week in te halen met jullie schatties

READY? STARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT!
3..
Schiet mij opeens te binnen.....Moet ook nog Talking dead bij kijken Meer dan 2 afleveringen wordt het niet vrees ik.
Morgan is van het padje af. Ik hoop dat hij de tussenweg gaat vinden.

Maar awwww, Benjamin Al ben ik wel blij dat de boel nu gemobiliseerd wordt.
Oeps
quote:mama_lin schreef op 13 maart 2017 @ 22:52:

[...]

Het was nog maar een kind he

Dit ja. De saviors zijn natuurlijk achterlijk, maar niet per definitie allemaal harteloos. Dikke kans dat hij zelf een zoon heeft gehad van die leeftijd.

Bovendien was gezegd dat Richard zou boeten als er iets fout zou gaan, die Savior ging dus tegen de orders in.

Ik ben benieuwd naar de verdere ontwikkeling van Morgan. Het is toch een ongeleid projectiel, en schiet van het ene in het andere uiterste.

Dat opnieuw aanleggen van de binnentuin vond ik wel mooi symbolisch voor een nieuw begin. Je kan iets uitroeien, maar het komt altijd terug, zoals de kingdommer zei.

Mooi.

Ik ship Carol en King ook wel denk ik.
quote:mamsvan schreef op 13 maart 2017 @ 23:04:

3..3??
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
LOVESTAR
Lovestar!
Oeps
MacTrees schreef op 13 maart 2017 @ 23:06

[...]

3?? :jump:[/quote]

Ja Dit was afl 13
quote:Lovestar schreef op 13 maart 2017 @ 23:04:

Een inhoudsopgave:

Ik ga de msf opzetten. Lovestarren natuurlijk Ik plaats eerst mijn oude en daarna de nieuwe. Ondertussen lees ik het oude topic bij.

Dan ga ik nog 1 kijken en hopelijk kan ik beginnen met bijlezen in dit topic.......Wat al ruim 2000 posts heeft Hebben jullie mij gemist?

En dan zien we wel weer. Ik was wel van plan om het deze week in te halen met jullie schatties

READY? STARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT! Ben benieuwd....
quote:Lucylucille schreef op 13 maart 2017 @ 23:06:

[...]

Dit ja. De saviors zijn natuurlijk achterlijk, maar niet per definitie allemaal harteloos. Dikke kans dat hij zelf een zoon heeft gehad van die leeftijd.

Bovendien was gezegd dat Richard zou boeten als er iets fout zou gaan, die Savior ging dus tegen de orders in.

Ik ben benieuwd naar de verdere ontwikkeling van Morgan. Het is toch een ongeleid projectiel, en schiet van het ene in het andere uiterste.

Dat opnieuw aanleggen van de binnentuin vond ik wel mooi symbolisch voor een nieuw begin. Je kan iets uitroeien, maar het komt altijd terug, zoals de kingdommer zei.

Mooi.

Ik ship Carol en King ook wel denk ik.

Scherp!

En ik ship ze ook, al vanaf hun eerste ontmoeting zo'n beetje haha
Uhm... stuff... and things
lieverds!
Die leider van dit groepje Saviors ziet er trouwens altijd uit alsof hij er totaaaaal geen zin in heeft.
Time spent with a cat is never wasted
quote:Lovestar schreef op 13 maart 2017 @ 23:04:

Een inhoudsopgave:

READY? STARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT!
Ga je met je lovestars de topic vol kletsen ..

Ben benieuwd ...

Echt benieuwd...

Na de rest ..

Maar ik wil nu wel Negan hoor..

Weer 2 afleveringen zonder hem
quote:Stofmuis schreef op 13 maart 2017 @ 23:11:

Die leider van dit groepje Saviors ziet er trouwens altijd uit alsof hij er totaaaaal geen zin in heeft.Alsof die moet poepen
Tjeeezzzzzzzzzzz, ik zoek mij een ongeluk naar mijn post.
Ik vond het een mooie aflevering...spannend! Ik vind vooral de acteur die Morgan speelt erg goed deze keer! Ik ben ook erg blij dat Carol bijgedraaid is.

Ik vraag me wel af of Richard nu echt dood moest. Echter deed hij alles wel op eigen houtje en nam hij veel risico met het gevolg dat Benjamin dood ging. Daarbij waren de saviors ook van hun stuk gebracht door die actie. Ik vermoed trouwens dat die saviors, de leider, moet leveren bij Negan en daarom ook zo zanikt over de afspraken. Hij staat zelf onder druk. Daarbij heeft hij een paar helpers bij zich wat vlgs mij het grootste tuig is. Zou mij niet verbazen wanneer hij ook onder het juk van Negan uit wil.
Gevonden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven