Entertainment alle pijlers

The Walking Dead, seizoen 6 and beyond

11-08-2015 12:32 2962 berichten


Welkom in het nieuwste topic over The Walking Dead. A sanctuary for all, om te huilen, te lachen, te genieten en te zwijmelen over de lekkere manspersonen die deze geweldige serie rijk is





Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Speculeren mag wel, maar gebruik je gezonde verstand en zet tekst desnoods in het wit en foto's verborgen achter een link als je niet zeker weet of je spoilert.



Klets gezellig mee. Of je nou een fan van het eerste uur bent of pas tijdens de Fox-marathon ingestapt bent, iedereen is welkom.

Hier de trailer van seizoen 6.

Hier een link naar het oude topic.

En hier een link naar het topic over Fear the walking dead.

Alle reacties Link kopieren
ow, ik dacht Michonne en Rick .



Rick en Jessie gaan denk ik echt wel wat krijgen. Waarom duurt oktober nog zo lang!



Starshine: heb jij toevallig ooit wat van Mira Grant gelezen? Met namen de Newsflesh series?

Is dat wat?
If you don't have anything nice to say, come sit by me and we can make fun of other people together
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 12 augustus 2015 @ 15:52:

[...]



Ik moet echt werken op mijn werk Bummer!
If you don't have anything nice to say, come sit by me and we can make fun of other people together
Inderdaad Liadan als reactie op dat plaatje. Tendril, we zijn het dus nog steeds eens (Ik probeer ontzettend te bedenken welke nick je eerst had, maar ben daar erg slech in)
Alle reacties Link kopieren
quote:Tendril83 schreef op 12 augustus 2015 @ 15:52:

Rick en Jessie gaan denk ik echt wel wat krijgen.
Gatver. Heb ik een heel ding gemaakt, kan ik het alleen via een url-adres plaatsen? Weet iemand hoe je een afbeelding van je eigen computer hier kunt plaatsen?
Via tinypic.com bijvoorbeeld hunniebunnie
Huh? Fossiel hier. Maar ik puzzel wel even verder.... Merci!
Alle reacties Link kopieren
Liadan: ik zit hardop te lachen achter mijn bureau. Oké, duidelijk! (balen dat ik geen plaatjes kan plakken)



Googlette: ik ben niet terug onder een andere nick op dit forum. Ik schrijf mee op een ander forum en daar heb ik een hele andere nick, vandaar. Hier heb ik eerst een paar maanden meegelezen alvorens een account aan te maken zoals de VIVA etiketten betaamt.

(gelezen in één of ander janktopic waarom de VIVA vrouwen allemaal zulke krengen zijn dat dat de goede volgorde was. Dus)
If you don't have anything nice to say, come sit by me and we can make fun of other people together
...
anoniem_63edfd8526a1c wijzigde dit bericht op 12-08-2015 16:11
Reden: link werkt niet
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nog even een paar dagen blijven doorschrijven op dit topic en je hebt zo genoeg posts om plaatjesplakrechten te kunnen aanvragen.
http://i57.tinypic.com/9hqm36.jpg
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 12 augustus 2015 @ 16:08:

[IMG]http://i57.tinypic.com/9hqm36.jpg[/IMG]



De aftelkalender. Hope it works!Is helaas niet gelukt. Mij lukt het ook niet.
Alle reacties Link kopieren




Nu dan....?
Aha Tendril. Heel netjes van je Ohja en ik ben geen sterrenkok maat kan een aardige omelet maken.



Ohja hunniebunnie, plaatjesplak rechten zijn ook redelijk essentieel!
Googlette, dat snap ik niet. Ik begin langzaam maar zeker in mijn moeder te veranderen. Mijn zoon regelt ook mijn spotify-dinges..



Hey Liadan, wat goed! Nu maar groot uitprinten en boven onze bedjes hangen!
aaha daar issie! Nice!
Ik kan overigens wel serieus goed koken, mag ik mee? Het is wel meteen ook één van de redenen waarom ik geen middeltje à la Michonne heb...
Plaatjes van 30 aug. en 4 okt. zijn errug leuk...
Alle reacties Link kopieren
Je moet bij de moderators eenmalig de plaatjesplakfunctie aanvragen, anders mag je geen plaatjes plakken. Dit n.a.v een troll die steeds smerige plaatjes kwam plakken onder nieuwe accounts. Nieuwelingen moeten eerst 200 (?) postst hebben voor ze dat recht kunnen krijgen.
Je moet aan viva vragen of je plaatjes mag plakken Zie hier: Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan
O jeej, ik heb ook wel op andere topics gepost, maar steeds bij vlagen. Tellen die allemaal mee? Ach, ik vraag het jullie gewoon, wel zo handig
Alle reacties Link kopieren
Heel erg leuk in elkaar geknutseld trouwens!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 12 augustus 2015 @ 16:15:

O jeej, ik heb ook wel op andere topics gepost, maar steeds bij vlagen. Tellen die allemaal mee? Ach, ik vraag het jullie gewoon, wel zo handig Je hebt 1913 berichten geplaatst in totaal. Is te zien op je profiel.
WTF? Zit vast niets zinnigs tussen!
Ik voel me opeens een onzettende whizzkid nu, whaha (Ben ook niet zo handig hoor)



Goed kunnen koken is essentieel. Volgens mij hebben we een aardige ZA-survival crew hier!



Ik ga eens wat zaken voorbereiden om het echte leven te surviven. Zoals het avondeten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven