Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!


Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de baby van Christian een meisje is. Volgens mij is het pakje roze!

De trailer voor s8 zal waarschijnlijk iets eerder verschijnen. Het weekend van 22 juli is de comic con in San Diego en daar wordt altijd de nieuwe trailer getoond.
Dat wordt dan na de trailer nog 3 maanden wachten @(
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Edit: nog steeds dubbele posts :blabla:
anoniem_290909 wijzigde dit bericht op 15-05-2017 09:54
93.51% gewijzigd
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens ook gelezen dat Alanna Masterson haar IG account heeft opgeheven. Geen bedreigingen, maar vooral veel bodyshaming na de geboorte van haar kind. Walgelijk. Twitter heeft ze nog aangehouden.
Wow. I wish I could speak whale.
Dory_1 schreef:
15-05-2017 09:59
Ik heb trouwens ook gelezen dat Alanna Masterson haar IG account heeft opgeheven. Geen bedreigingen, maar vooral veel bodyshaming na de geboorte van haar kind. Walgelijk. Twitter heeft ze nog aangehouden.
Echt waarom? Ja ze zit even niet zo strak in het vel na de bevalling. Boeiend . Veertien jaar na de bevalling zit ik nog steeds niet strak in het vel.
Starshine-2 schreef:
15-05-2017 14:01
Echt waarom? Ja ze zit even niet zo strak in het vel na de bevalling. Boeiend . Veertien jaar na de bevalling zit ik nog steeds niet strak in het vel.
Ik ook nog lang niet :whistle: maar ik zou het me ook aantrekken als iedereen daarover viel. Ik geef haar gelijk
Alle reacties Link kopieren
Ik snap ook goed dat ze daar geen zin in heeft. Maar wat walgelijk dat mensen zoiets doen.

Ik heb trouwens nog steeds geen plaatjesplakknop. Jullie wel? Of moet het op een andere manier? Ik heb geprobeerd me door dat bug topic heen te werken, maar dat is niet te doen.
Wow. I wish I could speak whale.
mama_lin schreef:
15-05-2017 14:16
Ik ook nog lang niet :whistle: maar ik zou het me ook aantrekken als iedereen daarover viel. Ik geef haar gelijk
Oh ja, ze heeft gelijk dat ze al die shit niet hoeft te accepteren.
Ik vind het achterlijk dat mensen haar die shit geven.
Dory_1 schreef:
16-05-2017 10:27
Ik snap ook goed dat ze daar geen zin in heeft. Maar wat walgelijk dat mensen zoiets doen.

Ik heb trouwens nog steeds geen plaatjesplakknop. Jullie wel? Of moet het op een andere manier? Ik heb geprobeerd me door dat bug topic heen te werken, maar dat is niet te doen.
Plaatjes plakken is nog steeds onmogelijk.
Afbeelding
De truuk is dat je gewoon de [ img gebruikt maar de url dan op een nieuwe regel zet. Dus:
[Img ]
URL [/ img ]
Afbeelding
Woehoe! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Yeey plaatjes! Dat maakt het meteen weer wat gezelliger. :)
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Dory_1 schreef:
15-05-2017 09:59
Ik heb trouwens ook gelezen dat Alanna Masterson haar IG account heeft opgeheven. Geen bedreigingen, maar vooral veel bodyshaming na de geboorte van haar kind. Walgelijk. Twitter heeft ze nog aangehouden.
Wtf... Ze is bevallen godsamme. Wat een debielen.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Starshine-2 schreef:
16-05-2017 15:21
Afbeelding
Zo hoort toch altijd :ugeek:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Test mislukt ;-)
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Foto's gemaakt in 'Alexandria' net na het filmen. Dit was voordat ze op de motor stapten om naar de studio te gaan (zie filmpje op FB). Zo cool!

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Haha echt van die sneaky paparazzi foto's. :proud:
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
:heart:

Mijn plaatjes verdwijnen weer in het zwarte viva gat :@@:

Tof, die foto's van de set!
Dit is de trailer voor, Okja, een nieuwe film met Steven Yeun. https://www.youtube.com/watch?v=AjCebKn4iic
Vanaf 28 juni exclusief op Netflix.

Een film met een nederlands tintje. Alle animaties zijn gemaakt door Erik Jan De Boer, die ook de animaties voor Life of Pi maakte.

Ik moedig de TWD crew aan hem ook in te huren voor hun CGI klussen. Krijg nog steeds kromme tenen van dat CGI hert :sick:
Het hert :facepalm:
Hm had er een leuk plaatje van maar de truuk werkt niet meer. >:-(
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
19-05-2017 13:49
Dit is de trailer voor, Okja, een nieuwe film met Steven Yeun. https://www.youtube.com/watch?v=AjCebKn4iic
Vanaf 28 juni exclusief op Netflix.

Een film met een nederlands tintje. Alle animaties zijn gemaakt door Erik Jan De Boer, die ook de animaties voor Life of Pi maakte.

Ik moedig de TWD crew aan hem ook in te huren voor hun CGI klussen. Krijg nog steeds kromme tenen van dat CGI hert :sick:
Oeh, dat ziet er leuk uit! Ik houd van dat soort films. En ik zie ook leuke casting. :heart:

Haha ja shit, dat hert. Die zag er zoooo slecht uit.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
test

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven