Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Ik... Weet het even niet meer maar lees nu iets bij lovestar en denk wat ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Morales!!! Nee!!! Hahaha.
Liadan schreef:
30-10-2017 22:41
Ik vind hem ook mega-irritant. Zo overdreven die manier van praten dat ik er gewoon echt helemaal niks mee kan.
Eens.
Moraaaaaales :cheer2:
Oeps
Zullen we weer afspreken dat we waarschuwen bij een reclame? Zo jammer om spoilervrij te zijn en dan net die laatste 10 minuten alsnog gespoilerd te worden.
Oeps
Wat heeft Rick met die baby gedaan en man sorry anderen

Ik hoop dat Rick zichzelf stuk maakt..
De man verdedigde zijn kind alleen maar ..
Smaug schreef:
30-10-2017 22:55
Zullen we weer afspreken dat we waarschuwen bij een reclame? Zo jammer om spoilervrij te zijn en dan net die laatste 10 minuten alsnog gespoilerd te worden.
Ja vind ik ook

De einde was voor mij verpest op deze manier
Morales was toch diegene die in seizoen 1 met vrouw en kind een andere kant op ging of ben ik nou in de war met iemand anders?
Wel leuk dat Morales weer terugkomt in de serie, vind ik. Heb me altijd al afgevraagd hoe het hem en zijn gezin is vergaan.
zusvanmijnbroer schreef:
30-10-2017 22:58
Morales was toch diegene die in seizoen 1 met vrouw en kind een andere kant op ging of ben ik nou in de war met iemand anders?
Nee. Klopt.
Jeetje zeg! Je kunt bijna niet meer van goed of kwaad spreken. Dat iedereen afknallen gaat ook erg ver! Begin Jesus wel te begrijpen.
Morales moest een keertje terugkomen. Daar issie dan! Een beetje pissig lijkt me.
Vraag me af hoe dit gaat aflopen!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
zusvanmijnbroer schreef:
30-10-2017 22:58
Jup!
Niet in de war dus.
anoniem_64a0467adbb62 wijzigde dit bericht op 30-10-2017 22:59
4.48% gewijzigd
Smaug schreef:
+1

De hele Morales-verrassing was nu weg. :cry:
Alhoewel het niet bewust was uiteraard

Maar damn ik wou omhoog schieten op mijn bank

Maar damn Morales.. dat zag ik niet aankomen en toch een vraagstuk beantwoord..

Voor de rest boeit mij niet wat er met hem gebeurd ..
Wel wat er is gebeurd ?
Ik ben een slecht mens denk ik want ik dacht alleen maar knal ze af, allemaal!! Niks surrenderen, hoppa allemaal afschieten en door...
Lezen jullie dan voortdurend tussendoor aangezien jullie de spoilers konden lezen? Dat red ik hooguit in reclame tijd. Ik lees tussendoor ook niet echt bij!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Ik snap de keus mbt die morales niet, vind het echt een nietszeggend figuur. Wat heeft dat nou na al die jaren voor toegevoegde waarde, het is nou niet bepaald een grote rol geweest ofzo. Had het bijna nog leuker gevonden als hij heath daar op doe manier tegen was gekomen.

Verder, best een leuke aflevering :)
Liadan schreef:
30-10-2017 22:59
+1

De hele Morales-verrassing was nu weg. :cry:
Dit ja. Heel jammer
Oeps
MacTrees schreef:
30-10-2017 23:01
Lezen jullie dan voortdurend tussendoor aangezien jullie de spoilers konden lezen? Dat red ik hooguit in reclame tijd. Ik lees tussendoor ook niet echt bij!
Ik las het in de reclame, want ik was ook aan het reageren. Als de aflevering bezig is reageer ik uiteraard niet, want dan kijk ik.
Smaug schreef:
Ik typ tegenwoordig alles in 1 bericht en refresh dus niet meer. Was vergeten dat ik dus zonder reclame kijk......

Sorry @(
Bloemetjefresia schreef:
30-10-2017 23:00
Ik ben een slecht mens denk ik want ik dacht alleen maar knal ze af, allemaal!! Niks surrenderen, hoppa allemaal afschieten en door...
Ik vrees dat mijn betere kanten ook niet naar boven gehaald worden in een situatie als deze.
Eki12 schreef:
Ik snap de keus mbt die morales niet, vind het echt een nietszeggend figuur. Wat heeft dat nou na al die jaren voor toegevoegde waarde, het is nou niet bepaald een grote rol geweest ofzo. Had het bijna nog leuker gevonden als hij heath daar op doe manier tegen was gekomen.

We krijgen nu de kant van de Saviors te zien denk ik. En dan door de ogen een persoon die eerst team Rick was en geen psychopaat die mensen neerknuppeld.
Oeps
Eki12 schreef:

Is die Morales niet een hype geweest of wellicht nog. Ik kom het op engelse sites voortdurend tegen dat mensen zich afvragen wat er met hem gebeurd is. volgens mij bestaan er ook hele theorieën over.
Scheelt het als ik zeg dat ik niet eens wist wie die Morales gast is????

Neemt niet weg dat het kut is dat ik gespoiled heb voor de mensen die wel weten wie het is :-|
MacTrees schreef:
Vandaag wel..
En vooral omdat ik mijn woede na Rick kwijt wou :@

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven