The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
maandag 30 oktober 2017 om 22:57
Ja vind ik ook
De einde was voor mij verpest op deze manier
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
maandag 30 oktober 2017 om 22:58
Nee. Klopt.zusvanmijnbroer schreef: ↑30-10-2017 22:58Morales was toch diegene die in seizoen 1 met vrouw en kind een andere kant op ging of ben ik nou in de war met iemand anders?
Jeetje zeg! Je kunt bijna niet meer van goed of kwaad spreken. Dat iedereen afknallen gaat ook erg ver! Begin Jesus wel te begrijpen.
Morales moest een keertje terugkomen. Daar issie dan! Een beetje pissig lijkt me.
Vraag me af hoe dit gaat aflopen!
Morales moest een keertje terugkomen. Daar issie dan! Een beetje pissig lijkt me.
Vraag me af hoe dit gaat aflopen!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Jup!zusvanmijnbroer schreef: ↑30-10-2017 22:58Morales was toch diegene die in seizoen 1 met vrouw en kind een andere kant op ging of ben ik nou in de war met iemand anders?
Niet in de war dus.
anoniem_64a0467adbb62 wijzigde dit bericht op 30-10-2017 22:59
4.48% gewijzigd
maandag 30 oktober 2017 om 23:00
maandag 30 oktober 2017 om 23:01
maandag 30 oktober 2017 om 23:01
Ik snap de keus mbt die morales niet, vind het echt een nietszeggend figuur. Wat heeft dat nou na al die jaren voor toegevoegde waarde, het is nou niet bepaald een grote rol geweest ofzo. Had het bijna nog leuker gevonden als hij heath daar op doe manier tegen was gekomen.
Verder, best een leuke aflevering
Verder, best een leuke aflevering
maandag 30 oktober 2017 om 23:02
Ik las het in de reclame, want ik was ook aan het reageren. Als de aflevering bezig is reageer ik uiteraard niet, want dan kijk ik.
maandag 30 oktober 2017 om 23:03
Ik typ tegenwoordig alles in 1 bericht en refresh dus niet meer. Was vergeten dat ik dus zonder reclame kijk......
Sorry
Ik vrees dat mijn betere kanten ook niet naar boven gehaald worden in een situatie als deze.Bloemetjefresia schreef: ↑30-10-2017 23:00Ik ben een slecht mens denk ik want ik dacht alleen maar knal ze af, allemaal!! Niks surrenderen, hoppa allemaal afschieten en door...
We krijgen nu de kant van de Saviors te zien denk ik. En dan door de ogen een persoon die eerst team Rick was en geen psychopaat die mensen neerknuppeld.Eki12 schreef: ↑30-10-2017 23:01Ik snap de keus mbt die morales niet, vind het echt een nietszeggend figuur. Wat heeft dat nou na al die jaren voor toegevoegde waarde, het is nou niet bepaald een grote rol geweest ofzo. Had het bijna nog leuker gevonden als hij heath daar op doe manier tegen was gekomen.
Verder, best een leuke aflevering![]()
Oeps
maandag 30 oktober 2017 om 23:04
Is die Morales niet een hype geweest of wellicht nog. Ik kom het op engelse sites voortdurend tegen dat mensen zich afvragen wat er met hem gebeurd is. volgens mij bestaan er ook hele theorieën over.Eki12 schreef: ↑30-10-2017 23:01Ik snap de keus mbt die morales niet, vind het echt een nietszeggend figuur. Wat heeft dat nou na al die jaren voor toegevoegde waarde, het is nou niet bepaald een grote rol geweest ofzo. Had het bijna nog leuker gevonden als hij heath daar op doe manier tegen was gekomen.
Verder, best een leuke aflevering![]()
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
maandag 30 oktober 2017 om 23:05
Vandaag wel..
En vooral omdat ik mijn woede na Rick kwijt wou
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"