The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
maandag 30 oktober 2017 om 22:25
Ze zijn met de oorlog begonnen inderdaad ..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
maandag 30 oktober 2017 om 22:26
Wie is nou eigenlijk nog wel een "good guy" in dit scenario?
Werkelijk helemaal niemand.
De "good guys" zijn allemaal dood. Wie nu nog leeft heeft foute dingen gedaan. We kunnen het nog heel lang hebben over Team Family en vrienden die ook net zo slecht zijn als de rest, maar volgens mij is dit gedrag inherent aan overleven.
De "good guys" zijn allemaal dood. Wie nu nog leeft heeft foute dingen gedaan. We kunnen het nog heel lang hebben over Team Family en vrienden die ook net zo slecht zijn als de rest, maar volgens mij is dit gedrag inherent aan overleven.
maandag 30 oktober 2017 om 22:27
Die Morgan met zijn "Ik ga niet dood". Klopt ook nog! Staat gewoon op!
Jesus toch die Jesus...oen! Kluppel!!!
Wat een actie ....!!!
Maar wat een moordlust...gruwelijk eigenlijk!!!
Er gaan ook best veel goeie dood!
Trouwens waar is Gabriel??? En Negan??? Nemen we vandaag geen kijkje op de Sanctuary???
Het blijft een kluppelke...die Jesus ...
Hup...verder kijken....
Jesus toch die Jesus...oen! Kluppel!!!
Wat een actie ....!!!
Er gaan ook best veel goeie dood!
Trouwens waar is Gabriel??? En Negan??? Nemen we vandaag geen kijkje op de Sanctuary???
Het blijft een kluppelke...die Jesus ...
Hup...verder kijken....
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
maandag 30 oktober 2017 om 22:37
Helemaal mee eens!Liadan schreef: ↑30-10-2017 22:26Wie is nou eigenlijk nog wel een "good guy" in dit scenario?
''Then let amorous kisses dwell
maandag 30 oktober 2017 om 22:40
maandag 30 oktober 2017 om 22:41
Ik vind hem ook mega-irritant. Zo overdreven die manier van praten dat ik er gewoon echt helemaal niks mee kan.Lucylucille schreef: ↑30-10-2017 22:31Ik vind King echt ZO kut. Hoe hij loopt, hoe hij praat, die grijns, de pruik.![]()
![]()
maandag 30 oktober 2017 om 22:41
SssssssssstBloemetjefresia schreef: ↑30-10-2017 22:40Ik volg ook, lees altijd mee. Leuk jullie analyses te lezen.
Net gekeken, kijk via internet.
Ik vond m mwah.... veel schieten maar weinig echt gebeurd.
Die king stapt ook nooit uit zijn rol, vermoeiend vind ik hem.
Wel dom dat rick en daryl maar met twee zijn, beetje overmoedig.
Oeps
maandag 30 oktober 2017 om 22:42
*start*
Ze hebben het door.....Er is iets niet goed.
YEAH!!!!! Gangsta style!
I don't die? Dat kan toch niet?
Oh ja, die explosie. Dat was heftig shit.
Ik ben alleen vergeten wat er ook alweer gebeurde......
Taalgebruik van de Kang begin ik mij steeds meer aan te ergeren....Zo onnodig ingewikkeld.
Oké, raar dat ik het een beetje saai vind? Alhoewel het ook wel eens een keertje lekker is dat het rustig typen is
Hmm, interessant. Ik had hem gewoon kapot geschoten. Al is het alleen maar omdat hij een pistool tegen het hoofd van Jesus had gezet.
Lol, wat een slimme tactiek......Play dead
Oh, wat een stom wijf. Kan nog niet eens een walker van haar afslaan/doden
I mean before you
Ik vind Rick best wel heftig......Ik bedoel, een man doodschieten is toch wel makkelijker dan wurgen met je eigen kracht. Doel bewust een mens in een voorwerp gooien.
Oh jee.....Kan ie het doen? Je gaat toch niet serieus een baby schieten. Die moeder is al een twijfelgeval, daar daarvan zou ik het nog kunnen begrijpen.
Wie is die gast???
Morales?? Huh? Ik weet het niet meer hahaha.
*einde*
Ze hebben het door.....Er is iets niet goed.
YEAH!!!!! Gangsta style!
I don't die? Dat kan toch niet?
Oh ja, die explosie. Dat was heftig shit.
Ik ben alleen vergeten wat er ook alweer gebeurde......
Taalgebruik van de Kang begin ik mij steeds meer aan te ergeren....Zo onnodig ingewikkeld.
Oké, raar dat ik het een beetje saai vind? Alhoewel het ook wel eens een keertje lekker is dat het rustig typen is
Hmm, interessant. Ik had hem gewoon kapot geschoten. Al is het alleen maar omdat hij een pistool tegen het hoofd van Jesus had gezet.
Lol, wat een slimme tactiek......Play dead
Oh, wat een stom wijf. Kan nog niet eens een walker van haar afslaan/doden
I mean before you
Ik vind Rick best wel heftig......Ik bedoel, een man doodschieten is toch wel makkelijker dan wurgen met je eigen kracht. Doel bewust een mens in een voorwerp gooien.
Oh jee.....Kan ie het doen? Je gaat toch niet serieus een baby schieten. Die moeder is al een twijfelgeval, daar daarvan zou ik het nog kunnen begrijpen.
Wie is die gast???
Morales?? Huh? Ik weet het niet meer hahaha.
*einde*