Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Zou Judith (ik vergeet altijd de naam) nu niet iets van 2 jaar moeten zijn? Dat meisje was echt ouder. Er kan trouwens ook geen maanden verstreken zijn.

Ik vraag met af wat Rick nou wil want daar zitten een hoop Saviors binnen. Nu denk ik wel dat Daryl en zo walkers aan het lokken zijn die kant op. Maar ze zijn daar maar verder met een klein legertje.
Vindt het toch ook wel wat verwarrend. En Negan die er zo staat. Schiet 'm toch overhoop!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
-catnip schreef:
23-10-2017 22:26
Nee maar Judith was ook nog niet zo oud als dat ze nu is.
Klopt maar wel ongeveer kloppend vind ik ...

En tja dat Maggie geen buik heb.. tja misschien is ze er zo dat je pas met 9 maanden ziet :rofl:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Wat zonde van de kogels
Oeps
Ze heeft het over dat ze pas in het tweede trimester geen oorlog meer mag voeren. Dus ze is nog geen 3 mnd.
Judith is te groot.
Wat doet ie nou?? :mad:
Oeps
WAT DOET IE NOU. SUKKEL!! :swear:
Oeps
Ik vond het een enorm teleurstellende aflevering. Ik ben bang dat ik het uit moet maken met mijn favo serie :cry:
Sinds Negan en die stomme tijger ging het bergafwaarts.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Afgelopen
Dus...

Plakken jullie je reacties nog een keer? :proud: :$ Mijn foon kan het forum slecht handelen.
Oeps
Ik moet even opmerken dat Ricks kijkje in de toekomst op dezelfde vage manier is gefilmd als die sunday dinner scene in s7. En die bleek fantasie, dus....
SaveAngie schreef:
23-10-2017 22:58
Ik vond het een enorm teleurstellende aflevering. Ik ben bang dat ik het uit moet maken met mijn favo serie :cry:
Sinds Negan en die stomme tijger ging het bergafwaarts.
:woa: kijk jij dezelfde serie als ik
Smaug schreef:
23-10-2017 22:59
Dus...

Plakken jullie je reacties nog een keer? :proud: :$ Mijn foon kan het forum slecht handelen.
Okay, moment...
Ik mag hopen dat dat vage droom gedoe van Rick dick maar een keer is en niet meerdere keren
Saoghail schreef:
23-10-2017 13:43
gekeken!
[]Ha, lekkere aflevering weer. Was wel even warrig met verschillende tijdlijnen en groepen door elkaar maar toch goed te volgen. Maggie/hilltop en Rick/Alexandria vielen de sanctuary aan. De kang met the kangdom en wat losse hilltoppers deden een outpost en Daryl, Carol, Tara en Morgan waren het mobiele team.
'Oude' Rick vat ik ook nog niet helemaal, want het is zo te zien maar een paar jaar in de toekomst, dat meisje dat zeer waarschijnlijk Judith is, is niet volwassen en alles...
(De Judith die in het begin op de grond zat is wel veel te oud. .
Volgens de tijdlijn moet ze 2 zijn....dit meisje was duidelijk ouder, maar soit)
Maar inderdaad, is het een wensdroom van Rick, is het een daadwerkelijke glimp in de toekomst, is het een 'zo had het kunnen zijn als...'dingetje?
Over wat voor festival hebben ze het met het verbranden van een uil? Toch niet al eerbetoon aan Jessie :wtf:

En wat denken jullie van de Rick met roodbetraande ogen (of heeft hij een hooikoorts ??) die steeds tussendoor kwam zetten?

Het zal in de loop van het seizoen vast wel duidelijk worden.

Maar goed.......
Gregory is een lul.

Daryl blijft geweldig

Dwight is dus toch overgelopen

en the family rules gewoon weer. :hello: [/color]
Saoghail schreef:
23-10-2017 22:48
Ze heeft het over dat ze pas in het tweede trimester geen oorlog meer mag voeren. Dus ze is nog geen 3 mnd.
Judith is te groot.
Ze hebben dezelfde kind gehouden mij maakt het niet zo uit
mamsvan schreef:
23-10-2017 23:00
:woa: kijk jij dezelfde serie als ik
Ja.
Ik vond vorig seizoen al niet leuk meer. Vind Negan echt verschrikkelijk nep met zijn langdradige blablabla
When they go low, we go high. (M.Obama)
Ben benieuwd wie er begraven is
Saoghail schreef:
23-10-2017 14:28
Dory:
[color=]Ja dat ook. Voor een jubileumaflevering vond ik het wat gewoontjes. [/color]
Gabriel, jij ontzettende schlemiel.........
Saoghail schreef:
23-10-2017 23:00
Ik moet even opmerken dat Ricks kijkje in de toekomst op dezelfde vage manier is gefilmd als die sunday dinner scene in s7. En die bleek fantasie, dus....
Ja, dat lijkt mij ook.
Oeps
SaveAngie schreef:
23-10-2017 23:02
Ja.
Ik vond vorig seizoen al niet leuk meer. Vind Negan echt verschrikkelijk nep met zijn langdradige blablabla
Ik daarentegen vooral Rick
mamsvan schreef:
Ben benieuwd wie er begraven is
Abraham en glenn
Liadan schreef:
Gabriel, jij ontzettende schlemiel.........
Stom van hem ja
Saoghail schreef:
23-10-2017 23:01
Dank je wel!
Oeps
SaveAngie schreef:
Ja.
Dat kan. Je hoeft niet te kijken natuurlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven