Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Maar denk dat ook bij :thunder:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Je bent niet gespoilerd mams, want bij beide smileys heb je t fout :lol:
Wow. I wish I could speak whale.
>:-( ik houdt mij goed door niet te lezen :)
Dory_1 schreef:
23-10-2017 09:24
Je bent niet gespoilerd mams, want bij beide smileys heb je t fout :lol:
Ja zeg, is dit geen spoiler dan :calimero:

;-))
Nog 20 minuten, dan mag ik naar huis en dsn TWD!!
Ik twijfelde al of ik het moest plaatsen. Al die tere zieltjes hier :puh:
Ik wacht met smart op jouw oordeel Saoghail! Stofmuis blijft angstvallig stil ;)
Afbeelding
Afbeelding
gekeken!
Ha, lekkere aflevering weer. Was wel even warrig met verschillende tijdlijnen en groepen door elkaar maar toch goed te volgen. Maggie/hilltop en Rick/Alexandria vielen de sanctuary aan. De kang met the kangdom en wat losse hilltoppers deden een outpost en Daryl, Carol, Tara en Morgan waren het mobiele team.
'Oude' Rick vat ik ook nog niet helemaal, want het is zo te zien maar een paar jaar in de toekomst, dat meisje dat zeer waarschijnlijk Judith is, is niet volwassen en alles...
(De Judith die in het begin op de grond zat is wel veel te oud. .
Volgens de tijdlijn moet ze 2 zijn....dit meisje was duidelijk ouder, maar soit)
Maar inderdaad, is het een wensdroom van Rick, is het een daadwerkelijke glimp in de toekomst, is het een 'zo had het kunnen zijn als...'dingetje?
Over wat voor festival hebben ze het met het verbranden van een uil? Toch niet al eerbetoon aan Jessie :wtf:

En wat denken jullie van de Rick met roodbetraande ogen (of heeft hij een hooikoorts ??) die steeds tussendoor kwam zetten?

Het zal in de loop van het seizoen vast wel duidelijk worden.

Maar goed.......
Gregory is een lul.

Daryl blijft geweldig

Dwight is dus toch overgelopen

en the family rules gewoon weer. :hello:
:thunder: weer zo een :|
Wit:
Ja die Rick, dat snapte ik ook niet. A. dat hij zo oud was. B. dat Michonne geen dag ouder was en C. dat Judith veel te jong was om Rick zo oud te laten lijken hahaa.
Die rode ogen kan zijn van de major death(s) die er misschien aan komt (eerst zien dan geloven). Iets anders kan ik zelf ook niet bedenken.
Dat festival begreep ik ook niet.
Wat ik wel cool vond was Jesus die riep Hilltop stands with Maggie (oid).
Ik vond het weer een toffe aflevering, maar had wel iets meer verwachtingen omdat het de 100e was. Maar heb me uitstekend vermaakt!
Dory_1 schreef:
23-10-2017 11:21
Afbeelding
Oh die vrouw aan de rechterkant, dat was dat rare mormel toch op die vuilnisbelt?
Dory:
Ja dat ook. Voor een jubileumaflevering vond ik het wat gewoontjes.
Halloooo :cheer: :cheer:

Ik ga proberen vaker aan te haken hier :$
Ik ga vanavond kijken bij fox en ik heb me voorgenomen om mezelf niet te gaan spoileren dit seizoen maar dat valt alweer niet mee als ik al die witte stukken zie. Ik ben gewoon veel te nieuwsgierig aangelegd blijkbaar :proud:
dolfje schreef:
23-10-2017 14:19
Oh die vrouw aan de rechterkant, dat was dat rare mormel toch op die vuilnisbelt?
Klopt! 'In het echt' is ze trouwens wel heel leuk. Brits en normaal :proud:
Ik zag haar vorig jaar in talking dead en toen vond ik haar ook leuk. Als vuilnisgirl vind ik haar stom.
Vuilnisgirl :rofl:

Ik ga vnvd kijken zodra de kids in bed liggen want 22u ga ik niet meer halen :zzz: Een vriend komt hierheen met een zak McDonald’s dus dat komt goed!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Een zak MacDonalds hahah
Ik kijk vanavond :). Ik was te laat uit bed om vanmorgen te kijken. Probeer wel voor 22u te gaan kijken online, ivm de tijd.
En primeur voor mij (voel me 80), ga Talking Dead opnemen met mn mediabox :D. Duimen graag haha!
Dory_1 schreef:
23-10-2017 11:07
Ik wacht met smart op jouw oordeel Saoghail! Stofmuis blijft angstvallig stil ;)
Stofmuis is gaaaaaar en heeft zometeen (again) een feestje ;)
Komt goed!
Time spent with a cat is never wasted
Ik ga om 22.0 uur kijken en tussendoor hier reageren, denk ik! Ik heb mijn kinderen verboden om de tv in de serre te gebruiken. die is vanavond van mij. Koptelefoon ligt al klaar en dadelijk hapjes maken. En dat niemand mij stoort :@ tussen 22.00 en 23.00 uur!!!!

Tot straks :hello: want voor die tijd kom ik hier niet meer. Ik lees anders dan alle witte tekst omdat ik erg nieuwsgierig ben. Wil ik voorkomen
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Toen seizoen vier op t kwam, keken wij 1 en 2 op dvd. Bij vijf, zagen wij 3 en 4. En toen 6 begon waten wij net te laat met 5 afkijken. Seizoen 6 en 7 nu uitgekeken en eindelijk zijn we nu bij!!!

Ik lurk in jullie topics dus al jaren mee en achter de feiten aan. Nu kan ik eindelijk meeschrijven. Maar dat doe ik morgen.

Veel plezier straks!
McDonalds was heerlijk!
Nu m’n bed in! Veel plezier allemaal!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Ik heb net gekeken. Eerst eens lezen wat hier gepost is en dan reageer ik morgen weer want ik hoop te slapen voor de aflevering op fox klaar is.
Ik wacht nog geduldig en ga spoiler vrij de aflevering in :mrgreen: is gewoon bijzonder knap van mij :daisy:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven