Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Ik hoop wel heel erg dat dit seizoen me beter bevalt dan vorig seizoen. Want toen had ik dat teleurgestelde gevoel soms ook een beetje. Vandaar dat ik nu ook minder enthousiast was voor de season premiere dan voorgaande jaren.

Het begon eigenlijk bij die cliffhanger aan het einde van seizoen 6.
MacTrees schreef:
23-10-2017 23:21
Dat heb je met series toch. Ze kunnen niet steeds om hetzelfde draaien en ze zitten al bij seizoen 8. Het is nu echt anders als het begin. Je houdt ervan of niet! Ik vind het nog spannend genoeg om te volgen.
Ik ook en vond de aflevering voor een 100ste aflevering helemaal niet tegenvallen dat las ik ook ergens hier :rofl: :)
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
23-10-2017 23:25
Ik ook en vond de aflevering voor een 100ste aflevering helemaal niet tegenvallen dat las ik ook ergens hier :rofl: :)
Nou voor een nr 100 had ik toch iets anders verwacht. Kweenie...
Omdat het ook weer erg opgeklopt werd, dat werd niet waargemaakt.
Dat maakt het geen slechte aflevering hoor, maar mijn verwachtingen lagen gewoon hoger.
zusvanmijnbroer schreef:
23-10-2017 23:13
Ben heel benieuwd wat Negan nu met Gabriël gaat doen. Neerknuppelen lijkt me te veel voor de hand liggen. Zou hij 'm naar buiten jagen?
Het lijkt me dat de rest van de saviors hen redden, want dat is nogal een leger en ze barsten van de wapens, en dat Negan Gabriel als gijzelaar houdt.
Saoghail schreef:
23-10-2017 23:27
Dat maakt het geen slechte aflevering hoor, maar mijn verwachtingen lagen gewoon hoger.
+1
Tja mijn hele ware gedachte gang komt nog want mijn lovestar typ ik nu niet op mijn mobiel ;)
Saoghail schreef:
23-10-2017 23:19
Ik denk dat ze aan de praat raken en dat we op die manier Negans backstory leren kennen.
Dat lijkt me heel interessant maar daar heeft ie dan weer geen luier bij nodig :proud:
Lucylucille schreef:
23-10-2017 23:28
Het lijkt me dat de rest van de saviors hen redden, want dat is nogal een leger en ze barsten van de wapens, en dat Negan Gabriel als gijzelaar houdt.
Zoiets zal het wel worden denk ik, ik hoop in ieder geval wel dat hij het overleeft.
zusvanmijnbroer schreef:
23-10-2017 23:33
Dat lijkt me heel interessant maar daar heeft ie dan weer geen luier bij nodig :proud:
Ligt aan de backstory :proud:
Afbeelding

Ok lukt niet.. nou dan niet
Welterusten
Saoghail schreef:
23-10-2017 23:27
Ik denk dat dat het probleem is inderdaad, dat hypen. En ik vond het een hartstikke leuke aflevering hoor, maar echt niet zo spectaculair als ze deden voorkomen. Ik moest wel heel hard lachen om die beelden van Daryl met zijn wapperende haren op de motor en alles raak schieten. Maar als Negan neergeknald moet worden raken ze niks. Maar goed, dat moet natuurlijk ook voor het verhaal dus ik stoor me er niet aan, maar helemaal kloppend is het natuurlijk niet.
Maar ik vond de horde zombies weer te gek!
Wow. I wish I could speak whale.
Lucylucille schreef:
23-10-2017 23:28
Dit denk ik ook. Hij zal Gabriel wel flink bang maken, maar die gaat nog niet dood, dat geloof ik niet.
En volgens verzoek van Smaug nog even my 2 cents over de aflevering:

Ik vond het een toffe aflevering, maar had wel het gevoel dat ik alles al gezien had door de voorstukjes Toch nog een paar nieuwe dingen. Ik was erg bezorgd over Gabriel en was blij dat hij aan het einde nog bleek te leven. Maar voor hoe lang!
En Gregory Wat een kansloos figuur. Dood aan Gregory.

Ik moest in eerste instantie heel hard lachen om de camper (ik zie altijd gezichten in dingen) en later heel hard huilen om de camper (niet letterlijk hoor, maar serieus, dat ding opblazen? Whyyyy!). Jammer!

En nog 1 ding: waarom nog PRATEN MET NEGAN! Schiet die a-hole overhoop! Al vind ik Negan te gek. Maar het wordt lichtelijk ongeloofwaardig dat hij alle kogels ontwijkt (en hij niet alleen).

En veel walkers! I :heart: it!

De blikken in de toekomst waren me niet helemaal duidelijk. Rick was onwijs oud en Michonne zag er nog uit zoals vandaag? Weird. Vanavond nog eens kijken.

In ieder geval: veel actie, veel walkers, veel Daryl dus ik was meer dan tevreden!
Liadan schreef:
23-10-2017 22:23
Ineens is het toch wel superfijn dat TWD terug is. Tot aan vandaag had ik niet echt die spanning die ik vorige jaren wel had.
Dit had ik ook ja hahahaa! Ik ben ook blij dat het weer terug is ja.
Deze foto :-D

Afbeelding
Grappig dat iedereen trouwens op Judith lette en ik tijdens deze scene dacht: He zij lijkt op Lori :hihi:

Afbeelding
Dory_1 schreef:
24-10-2017 08:55
Ik denk dat dat het probleem is inderdaad, dat hypen. En ik vond het een hartstikke leuke aflevering hoor, maar echt niet zo spectaculair als ze deden voorkomen. Ik moest wel heel hard lachen om die beelden van Daryl met zijn wapperende haren op de motor en alles raak schieten. Maar als Negan neergeknald moet worden raken ze niks. Maar goed, dat moet natuurlijk ook voor het verhaal dus ik stoor me er niet aan, maar helemaal kloppend is het natuurlijk niet.
Maar ik vond de horde zombies weer te gek!
Werd er dan echt gehyped over de 100ste episode ? Heb ik niet erg opgemerkt..
Over het hele seizoen, hoe spectaculair het zou worden, oorlog hier en daar, etc. etc.
Sinds s7 heb ik mijn verwachtingen bijgesteld, want meestal zijn die dan te hoog.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toffe scene was dat met dat tellen!
Eki12 schreef:
23-10-2017 22:13
Ik wou van alles typen maar jij hebt het al gezegd :high5:
:high5:
Zou Rick doodgaan dit seizoen? Michonne zegt: It's your show o_o
Zelf denk ik het nog niet. Uiteindelijk wel, maar niet dit seizoen denk ik. Of pas op het aller-allerlaatst.

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Oh ja dit was ook cool:
Afbeelding
Afbeelding
-catnip schreef:
23-10-2017 21:57
Ik heb gekeken! Spoilers in het wit:

Nice, meteen actie! Ik ben daar zooo blij om. Tempo lekker hoog, zien wat voor plannetje ze hebben gemaakt en hoe dat uiteindelijk liep. De verschillende teams met verschillende doelen. I love iiiit.

Daarnaast vond ik de verschillende stukken ook erg verwarrend. Oudere Rick was oud, Michonne leek amper ouder en Judith was niet maar een paar jaar ouder dan het meisje in het begin. Daarnaast die betraande ogen en over dat mercy over wrath komt ofzo?
Ik ben nog benieuwd hoe we dit kunnen gaan plaatsen.

Dan verder:
-Weer een lekkere speech van Rick en the Kang.
-Yeeeey hulp van Dwight!
-KILL GREGORY ALREADY. Geezus. Waarom is Gabe nou weer zo lief geweest. Laat die man verdomme eens doodgaan.
-Carl doet wel een beetje puberish.
-MACHT AAN MAGGIE. Zo leuk dat Jesus nog even zei over Hilltop stands with Maggie. :proud:
-Leuk om Negan een paar zinnetjes gesproken te zien hebben, maaaarrr... Waarom wachten ze zo lang met schieten en waarom missen ze hem altijd? Ok ze moesten natuurlijk wachten vanwege de timing, maar het stoort me wel. Nu zit arme Gabe met Negan opgescheept, ben benieuwd hoe dat afloopt.
-Morgan is duidelijk over zijn ''All life is precious'' heen. :rolling:

Einde.
Yeeey gifjes! Thanks Dory. :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven