The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
maandag 26 februari 2018 om 23:12

maandag 26 februari 2018 om 23:15
Wauw, ik vond het juist goed dat ze de beelden van Carl, Rick en Michonnen afwisselde met die van Carol, Morgan en de Kang. Morgan die juist doorslaat in het doden en meent dat hij iedereen af moet maken afgewisseld met de woorden van Carl die wil dat er uiteindelijk een einde komt en al dat vechten omdat er iets anders daarna moet zijn.
Juist heel goed gefilmd!
Dat dat k*tjongetje Henry er weer tussen moest zitten
MOet ik Carol gelijk in geven!
Ik heb echt moeten huilen toen Carl dood ging
En griezel, Negan op het eind...jakkus!!!
Juist heel goed gefilmd!
Dat dat k*tjongetje Henry er weer tussen moest zitten

Ik heb echt moeten huilen toen Carl dood ging

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
maandag 26 februari 2018 om 23:21
Mee eens!MacTrees schreef: ↑26-02-2018 23:15Wauw, ik vond het juist goed dat ze de beelden van Carl, Rick en Michonnen afwisselde met die van Carol, Morgan en de Kang. Morgan die juist doorslaat in het doden en meent dat hij iedereen af moet maken afgewisseld met de woorden van Carl die wil dat er uiteindelijk een einde komt en al dat vechten omdat er iets anders daarna moet zijn.
Juist heel goed gefilmd!
Dat dat k*tjongetje Henry er weer tussen moest zittenMOet ik Carol gelijk in geven!
Ik heb echt moeten huilen toen Carl dood ging![]()
Ook met Lucylucille. Ik heb/had ook weinig met Carl, maar dit was echt een tranentrekker voor mij.

maandag 26 februari 2018 om 23:38
Eens.MacTrees schreef: ↑26-02-2018 23:15Wauw, ik vond het juist goed dat ze de beelden van Carl, Rick en Michonnen afwisselde met die van Carol, Morgan en de Kang. Morgan die juist doorslaat in het doden en meent dat hij iedereen af moet maken afgewisseld met de woorden van Carl die wil dat er uiteindelijk een einde komt en al dat vechten omdat er iets anders daarna moet zijn.
Juist heel goed gefilmd!
Dat dat k*tjongetje Henry er weer tussen moest zittenMOet ik Carol gelijk in geven!
Ik heb echt moeten huilen toen Carl dood ging![]()
Dat jochie symboliseert eigenlijk die hele oorlog. Ze moorden maar wat af, en onderhand weet niemand meer waarom.
Henry maakte die savior af net als de jonge Carl die de jongen in de prison dood maakte. Gewoon, "omdat het moest".
Hele sterke aflevering. Hier is goed over na gedacht

maandag 26 februari 2018 om 23:41
Met dat laatste ben ik het dus weer niet eens trouwens, haha.
Ik denk wel dat negan gevoel in z'n donder heeft. Ook hij is niet alleen maar die tweedimensionale oorlogsmaniak.
Hij blijft een mafkees, maar ook hij heeft andere kant. Dat kon je zien toen hij het over zijn vrouw had, en om hoe hij met Judith en Carl omging.
Begrijp me niet verkeerd, ik zie ze niet gaan picknicken met z'n allen. Maar ik ben er van overtuigd dat de dood van Carl ook hem aan zal grijpen.
Ik denk wel dat negan gevoel in z'n donder heeft. Ook hij is niet alleen maar die tweedimensionale oorlogsmaniak.
Hij blijft een mafkees, maar ook hij heeft andere kant. Dat kon je zien toen hij het over zijn vrouw had, en om hoe hij met Judith en Carl omging.
Begrijp me niet verkeerd, ik zie ze niet gaan picknicken met z'n allen. Maar ik ben er van overtuigd dat de dood van Carl ook hem aan zal grijpen.

dinsdag 27 februari 2018 om 08:17
Dit zekerLucylucille schreef: ↑26-02-2018 23:41Met dat laatste ben ik het dus weer niet eens trouwens, haha.
En uiteraard Negan is geen monster
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
dinsdag 27 februari 2018 om 08:19
Maggie toch ookLucylucille schreef: ↑26-02-2018 23:43Moet trouwens ook weer denken aan arme Carol, die pas achteraf gaat horen dat er iemand dood isALWEER.
En Aaron etc ?
Enid etc
Gabriël sowieso,
dinsdag 27 februari 2018 om 08:22
Ach
Ik wel
Bovendien hebben ze allemaal toch wel iets gedaan wat niet had gehoeven en wreed was ofzo.
Maar die droom zie ik idd ook geen werkelijkheid worden,
dinsdag 27 februari 2018 om 11:26
Ik moest ook huilen bij het stukje dat hij zichzelf neerschiet. . Weet niet zo goed wat ik van Carl moet vinden eigenlijk. Ik vind het vooral zielig voor Rick..
Wat denken jullie van het eindstuk waarbij Rick tegen de boom aan zit met bebloede hand en zij? Ik heb al wat theorieën voorbij zien komen en zal ze even in wit doen:

Begin:
1. Het bloed is van Negan, Rick heeft zijn keel doorgesneden maar niet ver genoeg om hem te vermoorden en hij heeft hem daarna gevangen genomen in de gevangenis van Alexandrie. Hij heeft hierbij zelf zijn rechterbeen gebroken?
2. Het bloed is van hem zelf en hij is neergeschoten door Dwight, dat komt uit de comics.
Einde

Wat denken jullie van het eindstuk waarbij Rick tegen de boom aan zit met bebloede hand en zij? Ik heb al wat theorieën voorbij zien komen en zal ze even in wit doen:

Begin:
1. Het bloed is van Negan, Rick heeft zijn keel doorgesneden maar niet ver genoeg om hem te vermoorden en hij heeft hem daarna gevangen genomen in de gevangenis van Alexandrie. Hij heeft hierbij zelf zijn rechterbeen gebroken?
2. Het bloed is van hem zelf en hij is neergeschoten door Dwight, dat komt uit de comics.
Einde
dinsdag 27 februari 2018 om 13:10
Ik heb je theorie onder 1 ook ergens gelezen. Volgens mij zou dat ook uit de comics komen, maar ik lees ze niet dus zeker weten doe ik het niet.Coda schreef: ↑27-02-2018 11:26Ik moest ook huilen bij het stukje dat hij zichzelf neerschiet. . Weet niet zo goed wat ik van Carl moet vinden eigenlijk. Ik vind het vooral zielig voor Rick..![]()
Begin:
Einde
Ik heb ook echt gejankt op het einde. Ik vond het geweldig neergezet.
Wow. I wish I could speak whale.
dinsdag 27 februari 2018 om 14:22