Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Dory_1 schreef:
27-02-2018 13:08
Ik vond Negan net een pedo hier. Serieus, dit was creepy as hell

Afbeelding
Afbeelding
Ik vond dit ook best creepy hoor.. Dat tongetje.. Brrrr!
Hij mag dat natuurlijk prima bij mij doen maar bij een meisje van 6/7.. Neh!
Absoluut niet creepy,noch een pedo of een oom..

Voor de rest, beide theorieën kunnen Coda,

Ik vond vooral de manier hoe ze hem gemakeupt hebben en dergelijke interessant mooi,

Ik dacht echt dat ik aflevering ging huilen maar viel gewoon echt mee,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Coda schreef:
27-02-2018 15:51
Ik vond dit ook best creepy hoor.. Dat tongetje.. Brrrr!
Hij mag dat natuurlijk prima bij mij doen maar bij een meisje van 6/7.. Neh!

Hahahahaha unseeeeee
Oeps
Ik was niet zo enthousiast. Had ook niet zo veel met Carl dus die zal ik niet missen.
dolfje schreef:
27-02-2018 20:42
Ik was niet zo enthousiast. Had ook niet zo veel met Carl dus die zal ik niet missen.
Ik heb dus ook helemaal niets met Carl, nooit gehad ook!

Maar ik ging zo stuk toen hij tegen Michonne zei dat zij z'n beste vriendin was. Toen Michonne going huilen gingen bij ook de sluizen open. En dat hij afscheid nam van Judith :cry:

Ik vond het sowieso een hele emotionele aflevering, ook omdat je nu de wetenschap hebt dat alles anders zal worden.
dolfje schreef:
27-02-2018 20:42
Ik heb dus ook helemaal niets met Carl, nooit gehad ook!

Maar ik ging zo stuk toen hij tegen Michonne zei dat zij z'n beste vriendin was. Toen Michonne going huilen gingen bij ook de sluizen open. En dat hij afscheid nam van Judith :cry:

Ik vond het sowieso een hele emotionele aflevering, ook omdat je nu de wetenschap hebt dat alles anders zal worden.
Ik had ook niks met Carl, het waren puur zijn interacties met de anderen die mij raakten.
Ik vond het een mooie emotionele aflevering.
Die droom dat iedereen vrienden wordt en gezelli bij elkaar woont gaat niet lukken natuurlijk. Rick en Negan gaat gewoon niet samen. Ik weet niet eens of Eugene vergeven wordt.

Ik denk dat Negan dood gaat aan het einde van dit seizoen.

Ik snsp overigens weer geen reet van sommige fans op fb die weer lopen re janken dat et te weinig actie was en dat ze het een vage aflevering vonden. Hoezo vaag? Ik vond het uiterst helder allemaal.
Ik zat er zelf niet goed in , hele dag voor zieke kind gezorgd maakt je nogal wazig en moe,

Ga hem het dit weekend even opnieuw kijken denk ik
Ik vond het op zich een prima aflevering. Ik merkte wel dat het steeds switchen van CORAL naar Morgan etc. me een beetje afleidde. Zat ik klaar om eens lekker mee te janken met CORAL en *poef* daar is Morgan. :P

Ben heel erg benieuwd naar de impact van CORAL's dood op de rest van de show.

En zullen we RIck ooit nog "CORAAAAAL" horen zeggen?
Time spent with a cat is never wasted
Ik blijf er bij dat ik het een heel mooie aflevering vond! Hoezo weinig actie? Het was juist intens door de dialogen en dat het parallel liep met de acties die Carol en Morgan ondernamen.
Verder gaf het inzicht (beeld) van wat Carl als toekomst zag. Dat zal geen realiteit worden maar wellicht dat Rick de wens van zijn zoon ter harte neemt en de oorlog ombuigt naar een meer vreedzame toekomst. Mogelijk dat Michonne hier ook veel in zal betekenen.

En Negan als een blije gup....brrrrr! :O :O Enge beelden zo!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Kijken jullie allemaal gewoon via Fox? Ik had hem opgenomen maar ergens halverwege de 'droom' van Carl (rond 1 uur en 5 minuten) stopt hij gewoon. Toen heb ik hem maar 'gewoon' terug zitten kijken en doorgespoeld, same story. Geen idee hoe het dus eindigt, heeeel irritant.
@Fayan
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar hier kun je de laatste drie minuten zien:

https://www.youtube.com/watch?v=22MteRJTNd4
JDM en zijn vrouw hebben inmiddels hun tweede kind verwelkomd,
wat leuk,

heeft iemand enig idee hoe je plaatjes via Facebook kan kopiëren naar hier?
Lang geleden dat ik meegeschreven heb hier. Sinds het forum die update heeft gehad, is het lang knudde geweest voor mij om ingelogd te blijven. En eigenlijk heb ik daarna zo'n beetje de hele tijd in de meeleesmodus gezeten.
Ik heb de aflevering gezien, vond hem goed en zat er gelijk weer helemaal in.

Mamsvan: via fb plak ik nooit plaatjes op het forum, maar lukt het als je eerst de afbeelding opslaat?
verdwaald op het nieuwe forum
Fayan schreef:
01-03-2018 20:57
Kijken jullie allemaal gewoon via Fox? Ik had hem opgenomen maar ergens halverwege de 'droom' van Carl (rond 1 uur en 5 minuten) stopt hij gewoon. Toen heb ik hem maar 'gewoon' terug zitten kijken en doorgespoeld, same story. Geen idee hoe het dus eindigt, heeeel irritant.
ik heb via fox gekeken en heb tot met dat negan uit zijn bloementuin kwam gezien, dat was toch de einde ?
floflo schreef:
03-03-2018 20:21
Lang geleden dat ik meegeschreven heb hier. Sinds het forum die update heeft gehad, is het lang knudde geweest voor mij om ingelogd te blijven. En eigenlijk heb ik daarna zo'n beetje de hele tijd in de meeleesmodus gezeten.
Ik heb de aflevering gezien, vond hem goed en zat er gelijk weer helemaal in.

Mamsvan: via fb plak ik nooit plaatjes op het forum, maar lukt het als je eerst de afbeelding opslaat?
ik zou het eens proberen, het is eerder gelukt maar dat was voor de update
mamsvan schreef:
04-03-2018 11:15
ik heb via fox gekeken en heb tot met dat negan uit zijn bloementuin kwam gezien, dat was toch de einde ?
Bij mij ook.
Ik neem het voortaan op van Fox en kijk een dagje later. Kan ik mooi de reclame doorspoelen.
mamsvan schreef:
04-03-2018 11:15

Bijna, maar niet helemaal. Het eindigt met Rick die zwaargewond tegen een boom aan zit. Zie mijn Youtube-linkje hierboven.
RikM schreef:
04-03-2018 11:58
Bijna, maar niet helemaal. Het eindigt met Rick die zwaargewond tegen een boom aan zit. Zie mijn Youtube-linkje hierboven.
Wat is dat voor een ongein van fox dat ze dat eraf knippen dan zeg!
Ik heb gewonde rick op fox gewoon gezien hoor.
RikM schreef:
04-03-2018 11:58
O niks aan gemist dus dat had ik al eerder gezien en hier plaatjes van,😎
Saoghail schreef:
04-03-2018 17:56
Ik heb gewonde rick op fox gewoon gezien hoor.
O was het er al wel ?
mamsvan schreef:
05-03-2018 14:16
O niks aan gemist dus dat had ik al eerder gezien en hier plaatjes van,😎
Ja, zo eindigde het idd op Fox. Wel grappig om me ineens te realiseren dat het al die tijd dus stukje uit een droom van Carl waren en niet van Rick. Verder vond ik het wel een mooie aflevering. Mijn zoon ging net voor het eerst eens meekijken - mijn man is afgehaakt, wel gezellig als zoon mee wil doen! - maar doordat je dan weer Morgan zag en dan weer Carl, en dan weer een stukje droom, en dan weer Rick en Michonne die Carl begraven, wordt het wel lastig. Maar goed, time will tell...
Ben toch weer benieuwd naar vanavond omdat de aflevering van vorige week zo goed was. Heel benieuwd hoe het verder gaat en waarom Rick gewond is.
Iemand al gekeken?
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven