Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Mijn god..ik dacht ik blijf kamp Rick tot het einde...nu niet meer. Oetlul...dit had niet gehoeven. Hij had ze niet hoeven afmaken. Ze hielpen hem zelfs, hielden zijn rug vrij...bah...Rick..nee...bah

En...kerdju...kreeg zelfs meelij met Negan...en what the fuck is dat met die helicopter...

Jesus...de wereld op z'n kop...oh wacht...wat betreft Jesus....waar is die vent?
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Nou, heulemaal alleen gekeken vanavond.... :'( Jammer....was trouwens ook niet zo spectaculair, vond ik, maar toch...hoop dat jullie er morgen zijn.

Negan is weer vrij...shit.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Heeft die doos hem nou gewoon vrijgelaten? What the shit. :confused:
Ik vond een vrij voorspelbare aflevering.
Ik vond het vaag.
Het wordt eerlijk gezegd ook een beetje voorspelbaar hoe het af gaat lopen met Negan. Ik ben bang dat we niet het einde gaan krijgen waar we – zeker aan het begin van het seizoen – op hoopten. :-[

In het wit wat ik denk dat er gaat gebeuren:

Carl krijgt zijn zin en Negan wordt gespaard. Hij wordt verslagen maar niet gedood. Volgens mij is dat ook hoe het in de comics gegaan is.
Ik vond het wel een leuke aflevering maar het is inderdaad allemaal een beetje hetzelfde de laatste tijd.. ik ben Negan zelf niet zat maar wel dat hij het er steeds goed vanaf brengt. Dat is gewoon niet geloofwaardig meer.

Overigens: zagen jullie ook de connectie met Carol en dat Henry en Sophia? Carol redde Henry die zich verstopt had tussen de boomwortels bij een beekje. Op zo'n zelfde plek moest Sophia zich verstoppen van Rick in een van de eerste afleveringen.

Ik lees trouwens net dat die knul die Henry speelt IRL het broertje is van het meisje die Sophia speelde. Leuk!!
Nu je het zegt Coda, dat klopt. Vond Sophia wel veel leuker dan Henry. Dat maakte toen ook zo'n indruk toen zij uit die schuur kwam als walker. Ik vond dat zo erg. Dat zal ik echt niet hebben met Henry.

Dat Negan weer vrij is vind ik zo onnozel. Gaat hij weer lekker achter Rick aan. Dat hij eerst Simon maar eens aanpakt want die heeft het zo verknoeit. Ben heel benieuwd wat Negan met hem gaat doen.
Ik ben afl 13 kwijt 😱 en 14 heb ik ook nog niet gezien 😳

Vermijd Facebook enorm 😂
Hier ook snel na beneden gegaan 😂
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Wie zal er bij Negan in de auto zijn gestapt?
Ik vind het ook veel te lang duren allemaal. Het is nu echt tijd voor weer een andere verhaallijn.
mamsvan schreef:
04-04-2018 08:06
Ik ben afl 13 kwijt 😱 en 14 heb ik ook nog niet gezien 😳

Vermijd Facebook enorm 😂
Hier ook snel na beneden gegaan 😂
Dus je wilde je meer op de serie concentreren en nu heb je gewoon 2 afleveringen gemist?
Baudolino schreef:
04-04-2018 09:59
Wie zal er bij Negan in de auto zijn gestapt?
Ik vind het ook veel te lang duren allemaal. Het is nu echt tijd voor weer een andere verhaallijn.
Gewoon, een van die saviors die weet dat dwight een verrader is. Die vult negan even in en *boem* vuurwerk voor de finale.
Met die kennis zal negan via dwight waarschijnlijk wel een val voor Rick opzetten.
Cookiequeen schreef:
04-04-2018 10:48
Gewoon, een van die saviors die weet dat dwight een verrader is. Die vult negan even in en *boem* vuurwerk voor de finale.
Met die kennis zal negan via dwight waarschijnlijk wel een val voor Rick opzetten.
Oh ja, die vrouw natuurlijk!
Ik vond deze aflevering itt de vorige wèl heel goed! Ik heb gisterenavond gekeken en hij was zo voorbij.
Die link tussen Henry en Sophia zag ik ook. En de reactie van Carol toen ze Henry vond, mooi! En wat een leuk weetje, dat hij het broertje is van zij die Sophie speelde, Coda!
En Morgan die worstelt met zichzelf.
En wat een mooi kamertje had Jadis op haar vuilnisbelt.

Ik was erg boos op Rick, wat een eikel! :thunder: maar geeft wel weer duidelijk de de vage lijn tussen goed en slecht aan.
En die heli heeft dus echt met de vuilnisbakkenbende te maken! Mijn man: huh, een heli. Hij had hem nu voor het eerst gespot.

Ik dacht trouwens ook dat diegene die instapte die vrouw is die Dwight kan verraden.

Wat had Daryl veel tekst! Ik vond hem in het begin zooooo leuk, maar eerlijk gezegd vind ik Daryl niets meer aan. Hij had beter in zijn hoogtijdagen een mooi e dood kunnen krijgen :cencored:
verdwaald op het nieuwe forum
Cookiequeen schreef:
04-04-2018 10:47
Dus je wilde je meer op de serie concentreren en nu heb je gewoon 2 afleveringen gemist?
ja apart he, :lol:
nou ja vorig week was ik sims 4 aan het spelen en opeens merkte ik op dat het kwart voor 11 was en dacht nou kijk ik van de week wel
maandag dacht ik, tv neemt het toch op (wat die ook gedaan heeft) en ik ga sims 4 spelen, en had aflevering 13 nog niet gezien en geen zin om die eerst te kijken,
nu heb ik via on demand ook 13 terug gevonden dus hoop dat ik deze week toch even ga kijken

gister avond had ik de tijd maar vond kennelijk netflix :confused: leuker, vannacht was ik de hele nacht wakker en had dus ook genoeg tijd :O

maar nu merk ik dat ik Facebook vermijd en deze topic en Instagram, dus als ik redelijk spoilervrij wil blijven moet ik toch echt snel kijken :)
moet even nieuwe afstandsbediening voor de tv box in de slaapkamer regelen o_o (ik wil het alleen kijken zonder stoorzenders)

je vraagt niet om uitleg, maar ik babbel graag :blabla: :D
Cookiequeen schreef:
04-04-2018 10:48
Ik denk dat het Gregory is...
Aflevering 13 staat aan,
En nee geen enorm live gedoe want ik ben niet live, stiekem weet ik wel dingen hoor,
Van deze afl,😂😂😂
mamsvan wijzigde dit bericht op 04-04-2018 22:49
12.27% gewijzigd
Simon is enorm op de verkeerde draad bezig 😱
Bukt dwight nou in die auto ?
Tobin en Carol, 💔💔

Dit lijkt misschien live maar is het niet echt 😉 daryl zag dwight met pijl en boog op tara schoot😳

zijn ze nog op de erf, o ja ze moesten allemaal dood volgens simon, dacht dat ze weg waren, Was Simon Rick vergeten 😊😁
Goede actie van Rick 👍

Niet echt goed geprobeerd vind ik 😂 Rick die NEGAN probeerde te doden in afl 12 ?

Wat een vertrouwen had die in merle zeg 🙄 the governor, fijn dat tara over hem begon,

Heb nog steeds volledig focus op de aflevering,
Rick is gewond, ik denk/hoop niet door deze actie 😳 van simon,

Uiteraard weet ik dat er walker guts op de wapens zijn 😊

Leuke scènes tussen Tobin en Carol,

Ik vind siddiq wel een goede aanwinst denk ik,
Had Tobin geen kinderen ?
Dat dacht ik wel, misschien waren die al dood, weer een kind dat niet luistert
De scène in de landhuis leek best op the prison,

Omg dom kind,Gregory twijfelde
Voordat met de saviors vandoor ging ?
Jammer trouwens dat niemand echt om Gabriël bekommert, heeft maggie niet aan Rick&co gezegd dat gregory met die auto kwam, nu begrijp ook wel dat ze andere dingen aan hun hoofd hebben 😂
Maar toch,

Wie was die gast in bed ?
Is tara toch besmet ?
Is krullen kop alleen gebleven, o nee toch meer,

Ik ben benieuwd of Morgan weet wat het is, ik heb geen idee 😂

Nou het was toch een soort live maar niet loos gebabbel 😁👍
Ik wil eigenlijk best een walker Simon zien, ben benieuwd naar afl 14, ik denk dat morgen kijk of vrijdag en dan ben ik weer bij 😁👍
Dory_1 schreef:
26-03-2018 09:32
Deze aflevering werd trouwens omschreven als "THE BEST EPISODE IN YEARS".
Ja ik heb genoten, maar het is weer eens lichtelijk overdreven.
Ik ook, vond het juist maar mhaw aflevering eerlijk gezegd, goede story dat wel maar niet best episode ever 😳
Dory_1 schreef:
26-03-2018 09:32
Deze aflevering werd trouwens omschreven als "THE BEST EPISODE IN YEARS".
Ja ik heb genoten, maar het is weer eens lichtelijk overdreven.
Ik ook, vond het juist maar mhaw aflevering eerlijk gezegd, goede story dat wel maar niet best episode ever 😳
Wow er zijn maar 2 pagina's sinds episode 13vol geschreven in deze topic, de drukke tijd van deze topic heeft zijn tijd gehad 😂😂😂
MacTrees schreef:
02-04-2018 22:26
Iemand aan het kijken? Jee, wat mis ik het samen kijken... @( :'(
Sorry maandag weer 😁
Ik mis het ook om op dinsdag 20 pagina's bij te lezen. Is volgens mij wel gewoon heel logisch omdat er eigenlijk niet echt super spannende dingen gebeuren waar over gediscussieerd kan worden. :p
Nou ik vind 7b of was t nu 8b
Toch best wel spannend qua dingen maar ach ja het is gewoon hoe het is denk ik,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven