Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!


Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Mooie aflevering. Ik dacht even we zijn klaar maar het gaat nog een beetje verder zag ik.
Toen Negan kwam met zijn nog grotere ambush had ik even niet . Dacht niet alweer maar gelukkig. Dat viel me even mee van Eugene. Had hem al opgegeven maar slim gespeeld en hard nodig.
En dan Oceanside met hun bommetjes...hehe!

Ik vraag me af of Negan nog te redden is met doorgesneden keel en of the saviors nu braaf naar huis gaan? Misschien wel blij om van Negan af te zijn.

Nog eventjes verder kijken...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Slechtste finale denkbaar. The Walking Hippies
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nu kijken maar was gisteren al gespoilerd.. Had ik ook maar niet op instagram moeten kijken. :P
-Darkside- schreef:
16-04-2018 22:39
Je mag best Morgan zeggen. Dat is al tijden algemeen bekend.
Dan ben ik blij dat ik niet overal meelees. Kan iets soms nog een verrassing zijn.
Wat ik wel heel slecht vond is dat Negan ineens ging huilen. Waar sloeg dat op? Rick had amper twee zinnen gesproken en ineens was het een huilie. Voor zo'n cruciale scène vond ik dat heel slecht uitgevoerd.

Dit is overigens hoe het ook in de comics afliep: Negan werd gespaard en opgesloten. Lucille is hij uiteraard kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Lucille is weg 😱😱
Dat is mij dan niet gezegd
Weet nog steeds niet wat Eugène heeft gedaan

Weet wel van de keel, maggie/daryl/jesus gedoe,
Waar Gabriël is weet ik nog niet 🤔

Heb geen idee 😱 maar goed deze week ga ik t keer op mijn gemak kijken

Vind de spoilers die ik nu bewust lees niet erg,
Wist dat de comic kant op ging tenslotte 😁
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig kan ik de comic nu verder lezen

Fear loop ik nu ook nog 4 + deze nieuwe achter
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een heerlijke aflevering!
Kijk nu wel heel erg uit naar seizoen 9. :cheer:
JollyRider schreef:
16-04-2018 22:57
Slechtste finale denkbaar. The Walking Hippies
Afbeelding
Mogen we trouwens aannemen dat Negan zijn Lucille in de tussentijd heeft schoongemaakt en de wond van Rick dus niet fataal is?
Alle reacties Link kopieren
Afl 14,

😁 leuk dat jardis NEGAN heeft vast gebonden, dat zou ik ook wel graag gedaan hebben,

Aw tara was dus niet geïnfecteerd dat is mooi..

O ja was de brieven vergeten die carl schreef voor iedereen,

Wow ze sloeg hem bijna 😱 met lucille 😂

Dat wat Henry zei en die gast eerder was dat misschien wat Morgan tegen zijn zoon zei (of andersom)
En dat de dood van carl het ook naar omhoog brengt bij hem

Omg negan toonde flink wat menselijkheid, en wtf een helikopter ,😱😱😱😱

Oke dat was best nep die voet en hand bij die auto 😂😂

Ben benieuwd wat jardis gaat doen, en ik denk dat Laura in de auto zit,

Serieus rosita wou Eugène doden ?
O Rick heeft gedoucht ?
Aaaw hij houdt van michonne 😍

En hij leest eindelijk de brief van carl

Nou dat was afl 14 voor mij
Flink mosterd maar tja :twisted:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren gekeken en net hier bijgelezen.
Eugene :flirting: dat had ik echt niet aan zien komen.
Ik werd blij van deze aflevering, al had het wel een hoog 'en-ze- leefden- nog- lang- en -gelukkig-gehalte'.
Maar goed, dat vind ik leuk. Ik vond de scène op die heuvel erg spannend!

En Maggie, Jesus en Daryl zijn een groepje geworden? :couple:
Ik had het op die heuvel met Maggie te doen. Ik vond dat zij er recht op had dat Negan dood zou worden gemaakt. Dit had Rick niet voor haar mogen beslissen, maar Rick is altijd al zo'n bazig figuur geweest.
Negan laten wegrotten is niet verkeerd, zou hij in die cel die Morgan heeft gebouwd komen?

En goed hoe Dwight is weggestuurd. Humaan genoeg. Zouden we hem ooit nog zien?

En Heath? :rofl:
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
En ik vond Jadis/ Anne even heel lief :heart:
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Ik voel niet zoveel meer met maggie, is langzaam in een karakter veranderd waar ik prima mee zonder kan,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu vooral nieuwsgierig naar de helikopter ,
Je zag uhm hoorde dat er soort wekker afging bij de horloge ofzo van jardis en toen kwam die helikopter, ben zo benieuwd waarom en wat de verhaal is

Ik denk dat in afl 15 en 16 nog niet ten sprake is gekomen ,😂

Vond jardis prima in afl 14, kennelijk was de rest van haar rare bende wat mij meer irriteerde en ze praatte ook normaal
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Waarom zit Jesus bij het groepje Negan moet dood van Maggie en Darryl?
Wat Rick en Michonne hebben gedaan past toch precies in het straatje van Jesus?

Vond het verder een prima aflevering. Eindelijk is dat Savior gedoe afgelopen.
Rick die voor de zoveelste keer lukraak op Negan schiet zonder hem te raken, ik kon er niet meer naar kijken.
Baudolino schreef:
19-04-2018 09:48
Waarom zit Jesus bij het groepje Negan moet dood van Maggie en Darryl?
Wat Rick en Michonne hebben gedaan past toch precies in het straatje van Jesus?

Dat vroeg ik mij ook af.

Baudolino schreef:
19-04-2018 09:48
Vond het verder een prima aflevering. Eindelijk is dat Savior gedoe afgelopen.
Rick die voor de zoveelste keer lukraak op Negan schiet zonder hem te raken, ik kon er niet meer naar kijken.

En rent als een idioot langs die ene boom in dat lege veld, waarvan je weet dat Negan erachter staat met zijn knuppel met prikkeldraad. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
jesus heel apart inderdaad

denk dat die vooral veel loyaliteit heeft naar maggie en hoe ze ook alweer (sasha) had/heeft
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Die gevangenis hadden ze toch in Alexandrië gebouwd? Maar dat is plat gebombardeerd. Dus dat moeten ze of weer opbouwen of een nieuwe gevangenis maken.

Ik offer me overigens op als cipier. :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Coda schreef:
20-04-2018 04:34
Die gevangenis hadden ze toch in Alexandrië gebouwd? Maar dat is plat gebombardeerd. Dus dat moeten ze of weer opbouwen of een nieuwe gevangenis maken.

Ik offer me overigens op als cipier. :whistle:
IK beter als mede gevangene

toen ik die vraag stelde over de cel dacht ik dat Rick en Co weer terug waren bij Alexandria, want zoiets dacht ik te lezen in amerikaanse Fb paginas

heb nog steeds niet 15/16 gezien dus vandaar, inmiddels wel een plaatje met Negan vastgebonden (oelala) in een bed

en als goed was het Morgan inderdaad die ooit een cel heeft gebouwd maar die zou idd wel kapot zijn
denk ook niet dat ze ooit terug gaan naar Alexandria (dan bedoel ik wonen)
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
O ja ik kwam speciaal voor iets anders hier heen



JDM IS JARIG

Happy JDM BIRTHDAY EVERYONE :hihi:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik kijken de serie samen, hadden het opgenomen en zijn nu eindelijk 'bij'. Toch wel weer een hoop ergernis gehad hoor, onlogische dingen en zo. Zoals dat Maggie werd tegengehouden om Negan te lijf te gaan. Hoezo bepaalden Rick en Michon dat voor haar? Zij is toch een van de leiders, ze maakt toch zeker zelf wel uit wat ze doet? En Jadis liet hem ook in leven, ook behoorlijk onlogisch. Ze knallen allerlei mensen overhoop, maar juist de ergste bad guy niet.
Moesten jullie ook terugspoelen om te zien waar de groep naar keek toen ze op weg waren naar hun hinderlaag? 'Zo'n grote hebben we nog nooit gezien'. Het bleek een herd walkers te zijn, maar dat hebben we drie keer teruggespoeld en je zag ergens een donkere vlek in de verte, dus gokken dat het misschien een herd zou zijn (wat later dus ook bleek), zoiets vind ik gewoon slordig gemonteerd.
Ik vraag me steeds vaker af waarom we toch blijven kijken, haha, maar toch blijft het idee van zo'n anarchistische wereld wel boeien.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Gefelicteerd met JDM, mamsvan :-D

Ja, dat had ik ook, yella! Niet teruggespoeld, maar vroeg me wel af waar ze naar keken. Man zag dat het een horde was, maar ik had het echt niet gezien.
verdwaald op het nieuwe forum
@Yella78
Ik heb ook teruggespoeld maar zag alleen bomen. Misschien was het de bedoeling dat we nog even niet zagen wat het was?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij niet, RikM.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven