theme song Pocoyo
zondag 20 januari 2013 om 19:46
Ik was aan het youtuben naar kinderprogramma's (want jeugdsentiment) en ik kom terecht op Pocoyo. Eerste keer dat ik dit zie, maar ingesproken door Stephen Fry ( ) en dus blijf ik even kijken.
Het beginliedje. Het klinkt zo bekend. En mijn google is blijkbaar stuk, want als ik ernaar zoek, krijg ik geluidsfragmenten uit het programma, maar ik wil eigenlijk weten waar ik de muziek van ken (en luisteren naar die muziek zonder die cartoongeluiden uit de intro erbij). Iemand?
Het gaat dus om het begin:
klik
Het beginliedje. Het klinkt zo bekend. En mijn google is blijkbaar stuk, want als ik ernaar zoek, krijg ik geluidsfragmenten uit het programma, maar ik wil eigenlijk weten waar ik de muziek van ken (en luisteren naar die muziek zonder die cartoongeluiden uit de intro erbij). Iemand?
Het gaat dus om het begin:
klik
zondag 20 januari 2013 om 19:57
zondag 20 januari 2013 om 21:14
Het is blijkbaar gecomponeerd door Dani Heredero. Maar ook daarop zoeken helpt niet echt. Misschien heeft het stuk verder geen naam. Jammer wel. En dan vraag ik me nog steeds af waarom het zo herkenbaar is? Want een gameboy had ik vroeger ook niet, hoewel dit inderdaad wel zo'n soort achtergrondmuziek is.