Entertainment alle pijlers

theme song Pocoyo

20-01-2013 19:46 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was aan het youtuben naar kinderprogramma's (want jeugdsentiment) en ik kom terecht op Pocoyo. Eerste keer dat ik dit zie, maar ingesproken door Stephen Fry ( ) en dus blijf ik even kijken.

Het beginliedje. Het klinkt zo bekend. En mijn google is blijkbaar stuk, want als ik ernaar zoek, krijg ik geluidsfragmenten uit het programma, maar ik wil eigenlijk weten waar ik de muziek van ken (en luisteren naar die muziek zonder die cartoongeluiden uit de intro erbij). Iemand?

Het gaat dus om het begin:

klik
Van welk jaar is dit dan? Ik heb hier nog nooit van gehoord en gezien de 3d-animatie lijkt het me sterk dat dit van voor mijn tijd is!
2005 tot 2007 volgens IMDb. Dus ook van ver na mijn tijd. En niet in het Nederlands. Ik had het ook nog nooit gezien, maar voor zover ik kan zien, lijkt het me wel een aardig kinderprogramma.

De theme song zal dus ook wel iets nieuwer zijn? Maar het klinkt zo bekend!
Ik heb het trouwens ook al met SoundHound geprobeerd, maar die zegt dat het niet bekend is. Misschien door die cartoongeluiden?
Ik herken het liedje nergens van! Het enige waar het me aan laat denken is een soort gameboy-achtige spelletje. Die hadden 'vroeger' zulke achtergrond muziekjes.
Het is blijkbaar gecomponeerd door Dani Heredero. Maar ook daarop zoeken helpt niet echt. Misschien heeft het stuk verder geen naam. Jammer wel. En dan vraag ik me nog steeds af waarom het zo herkenbaar is? Want een gameboy had ik vroeger ook niet, hoewel dit inderdaad wel zo'n soort achtergrondmuziek is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven