Entertainment alle pijlers

tips dagje uit met trein

28-07-2012 20:11 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week is mijn moeder jarig en ze wilt het graag een keer alleen met man en kinderen vieren.

Dan zijn we dus met 6 volassenen en mijn neefje van 4 maanden.

Ze is gek op treinen of in ieder geval in een trein zitten.

Geen idee waarom, maar dat vind ze nou eenmaal leuk.

Nu willen we dus ergens een dagje uit gaan waar we met de trein naartoe kunnen.

Iedereen zit op het moment een beetje krap bij kas, dus het moet niet teveel kosten.

We dachten zelf aan een hight tea ergens in een leuke stad, maar misschien hebben jullie nog leuke tips voor ons?!

We hebben trouwens ook voor museum hoorn-medemblik (daar kan je een reisje maken met een stoomtrein) gekeken, maar ik begrijp nog niet helemaal hoe dat werkt.

In begreep dat je met de stoomtrein naar Medemblik kan en weer terug, maar wat kun je doen in Medemblik?

Misschien heeft iemand hier ervaring mee?
Misschien staat hier iets leuks tussen? Dan heb je ticket incl. uitje.

http://www.spoordeelwinkel.nl/dagje-uit
Heb je toevallig het Spoordeelweken-boekje van de NS gehad? Daar zitten 2 kaartjes in waarmee 2 mensen voor de prijs van 1 kunnen reizen, dat scheelt nogal. Als je het niet hebt, heb ik er evt. één voor je.
Ga je naar het spoorwegmuseum in Utrecht. Via de NS is dat een voordeelgebeuren met treinkaartje en entree in een.
Met 6 personen met de trein terwijl je krap zit? Met de auto ben je veel goedkoper uit vanaf 2 personen, laat staan met 6. Zet dat neefje maar 'n keer samen met z'n moeder in de trein, daar ga je toch geen 6 treintickets voor spenderen?
En waarom staat dit topic op entertainment? Denk niet dat je hier heel veel reacties gaat krijgen.
Eens met elninjoo
Frankly my dear, I don"t give a damn
49 euro pp

http://www.spoordeelwinkel.nl/product/j ... -rotterdam

spoordeelwinkel heeft meer acties. of kijk op marktplaats of er nog kruidvatkaartjes ofzo in de aanbieding zijn.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Via Groupon kan je misschien met korting een leuke hightea vinden En je hoeft natuurlijk niet ver weg met de trein...
Spam
Die kaartjes van waar Yvonne het over heeft heb ik er ook nog 2 van, ik doe er niets mee dus als je ze wilt hebben.
Met krap zitten bedoel ik niet dat we helemaal niets kunnen doen maar dat het niet meteen honderd euro per persoon hoeft te kosten.

En ik had de topic inderdaad beter in een andere kunnen plaatsen, zag ik later.

Ik ben vrij nieuw hier.

Bedankt voor de positieve reacties!

Ik ga eens even kijken naar de spoordeel aanbiedingen!

En mochten we daar de bonnen voor kunnen gebruiken, laat ik het zeker weten!

Erg aardig van jullie om ze aan te bieden!
Het is mijn moeder die de trein leuk vind. Niet mijn neefje.

Daarom is ons doel juist om met de trein een dagje weg te gaan, aangezien de trein prijzig kan zijn willen we de rest van de dag niet té duur maken..
quote:beppie007 schreef op 28 juli 2012 @ 22:34:

En ik had de topic inderdaad beter in een andere kunnen plaatsen, zag ik later.

Je kunt evt. op het Mod. topic vragen of ze het verplaatsen naar een andere pijler.

http://forum.viva.nl/forum/Overig/Centr ... ges/150748
Ik weet niet waar jullie wonen maar in Kerkrade/Simpelveld loopt het miljoenenlijntje (stoomtrein). Daar kun je ook in "highteaën" (of ergens in het Heuvelland zelf natuurlijk).

Veel plezier!
Er gaat ook een stoomtrein van Hoorn naar Medemblik. Volgens mij is er dan een combi mogelijk met een boot naar het buitenmuseum in Enkhuizen. Heet dacht ik de historische driehoek...

Even opgezocht...dit is de info: klik
quote:Yvonne77 schreef op zaterdag 28 juli 2012 20:19 Heb je toevallig het Spoordeelweken-boekje van de NS gehad? Daar zitten 2 kaartjes in waarmee 2 mensen voor de prijs van 1 kunnen reizen, dat scheelt nogal. Als je het niet hebt, heb ik er evt. één voor je.We zijn eruit! We gaan met de trein naar Rotterdam om een rondvaart te doen met de pannenkoekenboot. Ik heb begrepen dat er in het boekje een kortingsbon staat voor reizen met de Fyra, dus als je aanbod nog steeds geld, zou ik graag gebruik willen maken van je spoordeelbon. Daarom heb ik je uitgenodigd als 'vriend'
quote:_nut_ schreef op zaterdag 28 juli 2012 22:29 Die kaartjes van waar Yvonne het over heeft heb ik er ook nog 2 van, ik doe er niets mee dus als je ze wilt hebben.Ook jou heb ik uitgenodigd als 'vriend' Mocht jouw aanbod voor de bon nog gelden. Zoals ik hierboven al schreef willen we met de Fyra gaan reizen en begreep ik dat er een bon voor in dat boekje zit. Als je er inderdaad echt niets mee doet, zouden wij hem kunnen gebruiken :-)
quote:beppie007 schreef op 29 juli 2012 @ 13:53:

[...]

We zijn eruit! We gaan met de trein naar Rotterdam om een rondvaart te doen met de pannenkoekenboot. Ik heb begrepen dat er in het boekje een kortingsbon staat voor reizen met de Fyra, dus als je aanbod nog steeds geld, zou ik graag gebruik willen maken van je spoordeelbon. Daarom heb ik je uitgenodigd als 'vriend'

Ik heb je uitnodiging geaccepteerd.

Wil je alleen het boekje of wil je ook de treinkaartjes?

In het boekje zitten bonnen voor de Fyra en de pannenkoekenboot. Als je een adres doorgeeft stuur ik het op.
quote:beppie007 schreef op 29 juli 2012 @ 13:57:

[...]

Ook jou heb ik uitgenodigd als 'vriend' Mocht jouw aanbod voor de bon nog gelden. Zoals ik hierboven al schreef willen we met de Fyra gaan reizen en begreep ik dat er een bon voor in dat boekje zit. Als je er inderdaad echt niets mee doet, zouden wij hem kunnen gebruiken :-)Aanbod geldt zeker nog, ik heb alleen geen uitnodiging binnen dus heb jou nu uitgenodigd, hoop dat dat werkt!
Beppie, wil je de kaartjes nog???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven