Entertainment alle pijlers

Tourtopic 2015

06-07-2015 20:49 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier mensen die de Tour (een beetje) volgen?

Wat ontzettend sneu voor Tom Dumoulin.
Ja, wat een domper voor hem.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Ik volg het met een half oog; ben met vanalles en nog wat bezig en heb de TV aan. Het is inderdaad sneu voor Dumoulin en ik vraag me ook af hoe lang die andere Lotto/Jumbo fietser (ik kan zo even niet op zijn naam komen, hij komt uit Zwitserland en heeft een Italiaanse naam) het nog vol gaat houden want hij was ook betrokken bij die grote valpartij en had behoorlijk last van zijn rug moest ik begrijpen.

Morgen is de kasseienrit: het idee alleen al....
Ja ik volg het zoveel als mogelijk!

Heeel erg jammer voor Dumoulin@

@ Breeuwie, het lijkt alsof jij Cancellara beschrijft. Die had wel een gele trui maar zit bij Trek en niet bij Lotto/Jumbo..

Maar misschien bedoel je iemand anders dat kan.
Hier drie weken met bord op schoot voor de TV eten. Ben een paar jaar terug aangestoken door een van mijn zonen. Terwijl ik het in mijn jeugd verschrikkelijk vond drie weken lang die tour die mijn broers en mijn vader wilde volgen. Nu is het mijn jongste dochter die zich ergert aan iedere dag die tour (en dan 's avonds ook nog eens al die nabeschouwingen).
Ik kijk ook! Nou, ja in het weekend en op vrije dagen. In ieder geval 's avonds nabeschouwingen.

Welke tourprogramma's kijken jullie? Er zijn er best veel op het moment. Ik kijk het liefst naar het Belgische Vive le velo.
If chocolate can't fix it, it's a real problem
Ik volg het ook zoveel mogelijk.

vroeger had ik er ook een hekel aan dat mn vader het steeds keek, maar nu aangestoken door mn vriend. Ik vind de berg etappes het

mooist.

Echt balen van dumoulin, was benieuwd of hij de gele trui echt zou pakken
be positive
Ik mis de avondetappe met Mart!! Dus nu ook Vive le velo
be positive
quote:miepy85 schreef op 06 juli 2015 @ 21:23:

Ik mis de avondetappe met Mart!! Dus nu ook Vive le veloOndanks dat ik Mart beetje irritant vind , mis ik de avondetappe ook.
ik kijk meestal voor de natuur
Zo even de rit uit gefietst met twee gebroken rugwervels. Eigenlijk onverantwoord he.
,Mart smeets vind ik een verschrikking dus die ga ik niet missen. Keek tot vorig jaar ok om die reden via eruosport omdat ik die man niet wilde horen. En 's avonds tour du jour.
quote:baukje schreef op 06 juli 2015 @ 21:41:

Zo even de rit uit gefietst met twee gebroken rugwervels. Eigenlijk onverantwoord he.

Zeker weten. Ten dam ook, even schouder terug zetten en weer doorgaan

Alles voor de koers
be positive
Cancellara start morgen niet zie ik net.
Ten Dam wil morgen gewoon starten, ondanks dat morgen kasseien rit is....
Die gaat pijn lijden
be positive
Jeetje, wat een heftige gevolgen hebben de valpartijen.
Dit was ook wel een nare val zeg... Hoe krijgt ie 't voor elkaar? En hoe Froome overeind bleef was een knap staaltje balans- en stuurwerk.

Ik ben benieuwd naar morgen .
Live and let live.
quote:Pochacco schreef op 06 juli 2015 @ 21:31:

[...]

Ondanks dat ik Mart beetje irritant vind , mis ik de avondetappe ook.

Same same!

Volg het half in Utrecht wel eerste rang gestaan , vind echt dat er veel valpartijen zijn dit jaar of dat lijkt alleen zo.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Zijn lullige valpartijen tot nu toe.. Onoplettendheid all the way.

Voor je vraag; https://nl.wikipedia.org/ ... in_de_Ronde_van_Frankrijk Kleine valletjes (een berm in rijden, of een toeschouwer treffen) of die zonder echte slachtoffers worden hier niet genoemd.
Live and let live.
Ik de tour! Ben zo blij dat ik het nu kan kijken.

En inderdaad die valpartijen , vond het zo sneu voor Tom en de rest.
De eerste week zijn er meestal veel valpartijen tijdens de Tour.

Ik kijk al jaren en elk jaar is het raak.

Volgende week gaan ze de Pyreneeën in en dan wordt het wel minder.

Alhoewel, tijdens het dalen kan het ook nog wel eens misgaan.
Pluk de dag
Een goede glijpartij kan ik wel waarderen maar dat over de kop slaan een aantal keer zoals Cancellara van de week bekijk ik toch wel tenenkrommend. Gelukkig zijn er de afgelopen jaren geen doden gevallen ondanks dat er nog weleens over de reling een paar meter naar beneden gestort wordt. Dat is weleens anders geweest.
Ah, wat gaat Gesink doen? Het redden? Spannend!!
Wat een achterlijk publiek weer. Froom en Quintana kunnen er nauwelijks door. Hoeveel zit Gesink erachter?

Vind het een mooi en spannend etappe-einde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven