Entertainment alle pijlers

tv programma titel gezocht

28-03-2013 15:45 7 berichten
Hoi,

Ik zat me laatst een tv programma te herinneren en ik kan me de naam daarvan niet meer bedenken.

Het was een spelshow in de jaren 90, van de tros geloof ik. Je had (2?) teams die met de auto door heel NL opdrachten moesten uitvoeren, maar NL was soort van verdedeld in kleine zones, en ze mochten maar 1 keer in die zone komen. Tevens was er een soort politie die achter hun aanzaten, als ze dan gezien waren, dan was t team af.

Ik heb er echt geweldige herinneringem aan, ik vond het altijd superspannend om te kijken, missch dat ik toen n jaar of 10 was. En in mijn beleving zat heel NL achter de buis .

Ik hoop dat iemand me aan de titel kan helpen, en anders heb ik een gouden programma aan endemol te verkopen :p
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wat je bedoelt en ik vond dat ook erg leuk en nu wil ik ook weten hoe het heet, maar weet het dus ook niet grrrrr.
Ik kan "The Hunt", gepresenteerd Rolf Wouters herinneren...

Teams die door Nederland moesten trekken en ongezien op een Waddeneiland moesten zien te geraken, binnen 4 weken geloof ik... als ze waren gespot op een dag 1x, door willekeurige Nederlanders, werden ze immuun. Er was iedere dag een korte uitzending.

Dus ze probeerden dan altijd door bossen etc. zich te verplaatsen.

Ownee dit is het niet... ik weet wel wat je bedoelt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tros_Wanted
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 28 maart 2013 @ 16:29:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tros_WantedJa, deze had ik ook net gevonden. Is dat 'm?
Jep, dat is m!! DankU!
Tros Wanted dus

Super

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven