TVOH 2015-2016
vrijdag 2 oktober 2015 om 22:32
quote:Yggdrasil- schreef op 02 oktober 2015 @ 22:30:
Ali is lief.
Ik vind hem echt een lieve oprechte en echte man.
Hij speelt geen rol weet je.
Dit is een hele gevoelige en nederige en bescheiden man...
Eens.
Al voordat hij in de Voice zat was ik stiekem verliefd op hem. Dat is nu ietsje minder nu z'n haar zo dom zit, maar ik vergeef het hem.
Ali is lief.
Ik vind hem echt een lieve oprechte en echte man.
Hij speelt geen rol weet je.
Dit is een hele gevoelige en nederige en bescheiden man...
Eens.
Al voordat hij in de Voice zat was ik stiekem verliefd op hem. Dat is nu ietsje minder nu z'n haar zo dom zit, maar ik vergeef het hem.
vrijdag 2 oktober 2015 om 22:32
quote:S0LEIL schreef op 02 oktober 2015 @ 22:30:
[...]
Heb je wel eens een van zijn theathershows bekeken?
Of die show waar hij wensen laat uitkomen? Dan zie je dat het eigenlijk best een leuke vent is.Ja ik geef het toe dat vind ik ook
[...]
Of die show waar hij wensen laat uitkomen? Dan zie je dat het eigenlijk best een leuke vent is.Ja ik geef het toe dat vind ik ook
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 2 oktober 2015 om 22:33
vrijdag 2 oktober 2015 om 22:34
quote:sannennas schreef op 02 oktober 2015 @ 22:32:
[...]
Haha, zeker! Toevallig deze keer vier juryleden aan mijn kant
Die moesten dat van de producers. Doorgestoken kaart weet je wel. Je weet toch man. Broeders. Uhuh.
En dat de jury niet het beste oordeel had dat hadden we hier al besloten dus dat is dan zo. Uhuh.
[...]
Haha, zeker! Toevallig deze keer vier juryleden aan mijn kant
Die moesten dat van de producers. Doorgestoken kaart weet je wel. Je weet toch man. Broeders. Uhuh.
En dat de jury niet het beste oordeel had dat hadden we hier al besloten dus dat is dan zo. Uhuh.
vrijdag 2 oktober 2015 om 22:35
quote:S0LEIL schreef op 02 oktober 2015 @ 22:30:
[...]
Of die show waar hij wensen laat uitkomen? Dan zie je dat het eigenlijk best een leuke vent is.Nee.. Nooit gezien. Ik vond zijn stem en maniertjes altijd zo irritant overkomen, maar in de voice zag ik dat hij op veel momenten wel grappig is. En lief/oprecht.
[...]
Of die show waar hij wensen laat uitkomen? Dan zie je dat het eigenlijk best een leuke vent is.Nee.. Nooit gezien. Ik vond zijn stem en maniertjes altijd zo irritant overkomen, maar in de voice zag ik dat hij op veel momenten wel grappig is. En lief/oprecht.
vrijdag 2 oktober 2015 om 22:35