TVOH 2015-2016
vrijdag 25 september 2015 om 20:55
quote:Tickel schreef op 25 september 2015 @ 20:52:
[...]
Oh ja, ook dat nog.
En er komen nog meer voorwaarden aan...
Moment hoor, even verzinnen.
Live bevalling. Zwangerschapsverslag in trashstijl.
Verplicht de kids op zang/dans/toneel, zodat wij later mee kunnen naar uitzendingen en Dan en Nick en Simon en Jan en Sjon kunnen ontmoeten.
[...]
Oh ja, ook dat nog.
En er komen nog meer voorwaarden aan...
Moment hoor, even verzinnen.
Verplicht de kids op zang/dans/toneel, zodat wij later mee kunnen naar uitzendingen en Dan en Nick en Simon en Jan en Sjon kunnen ontmoeten.
vrijdag 25 september 2015 om 20:55
vrijdag 25 september 2015 om 20:56
vrijdag 25 september 2015 om 20:57
quote:S0LEIL schreef op 25 september 2015 @ 20:55:
[...]
Verplicht de kids op zang/dans/toneel, zodat wij later mee kunnen naar uitzendingen en Dan en Nick en Simon en Jan en Sjon kunnen ontmoeten.Oh ja en je moet een klushuis kopen en een vent die niets doet. Dan in 5 jaar tijd nog even 3 kinderen werpen en John inschakelen.
[...]
Verplicht de kids op zang/dans/toneel, zodat wij later mee kunnen naar uitzendingen en Dan en Nick en Simon en Jan en Sjon kunnen ontmoeten.Oh ja en je moet een klushuis kopen en een vent die niets doet. Dan in 5 jaar tijd nog even 3 kinderen werpen en John inschakelen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:itsme26 schreef op 25 september 2015 @ 20:56:
mijn dames zijn al aardig aan de weg aan het timmeren. Nadat onze viva hollands got talent aan een einde kwam zal ik hun in moeten zetten
Nou ja ze kunnen best een girlband beginnen samen
Goed format ook voor John de Mol
Prep de peuters
En daarin zien we dan hoe peuters worden klaargestoomd om op hun 13de door te breken op Nationale tv
mijn dames zijn al aardig aan de weg aan het timmeren. Nadat onze viva hollands got talent aan een einde kwam zal ik hun in moeten zetten
Nou ja ze kunnen best een girlband beginnen samen
Goed format ook voor John de Mol
Prep de peuters
En daarin zien we dan hoe peuters worden klaargestoomd om op hun 13de door te breken op Nationale tv
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:S0LEIL schreef op 25 september 2015 @ 20:55:
[...]
Ok, voor Dan, Jan, Nick & Simon wil ik mijn kinderen best een heul klein beetje pushen
Het wordt een meisje en ultieme trash naam hebben we al: Destiny Angel. Kan wel toch?
[...]
Ok, voor Dan, Jan, Nick & Simon wil ik mijn kinderen best een heul klein beetje pushen
Het wordt een meisje en ultieme trash naam hebben we al: Destiny Angel. Kan wel toch?
Only dead fish go with the flow.