TVOH 2015-2016
vrijdag 25 september 2015 om 20:58
quote:sannennas schreef op 25 september 2015 @ 20:57:
[...]
Ok, voor Dan, Jan, Nick & Simon wil ik mijn kinderen best een heul klein beetje pushen
Het wordt een meisje en ultieme trash naam hebben we al: Destiny Angel. Kan wel toch? helemaal te gek!
[...]
Ok, voor Dan, Jan, Nick & Simon wil ik mijn kinderen best een heul klein beetje pushen
Het wordt een meisje en ultieme trash naam hebben we al: Destiny Angel. Kan wel toch? helemaal te gek!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 25 september 2015 om 20:59
[...]
Het wordt een meisje en ultieme trash naam hebben we al: Destiny Angel. Kan wel toch?Kan prima! Kan ze mooi meedoen met een gypsy bruiloft in een glitterjurk.
[...]
Het wordt een meisje en ultieme trash naam hebben we al: Destiny Angel. Kan wel toch?Kan prima! Kan ze mooi meedoen met een gypsy bruiloft in een glitterjurk.
vrijdag 25 september 2015 om 20:59
[...]
Het wordt een meisje en ultieme trash naam hebben we al: Destiny Angel. Kan wel toch?
[...]
Het wordt een meisje en ultieme trash naam hebben we al: Destiny Angel. Kan wel toch?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 25 september 2015 om 21:00
vrijdag 25 september 2015 om 21:00
quote:Summerdance schreef op 25 september 2015 @ 20:57:
[...]
Nou ja ze kunnen best een girlband beginnen samen
Goed format ook voor John de Mol
Prep de peuters
En daarin zien we dan hoe peuters worden klaargestoomd om op hun 13de door te breken op Nationale tv
Truus heeft vandaag gepleebekt op school. Ik heb verteld dat ik vroeger ook altijd pleebekte met mijn beste vriendin.
... En nu ligt ze Marianne Rosenberg te zingen in bed...
[...]
Nou ja ze kunnen best een girlband beginnen samen
Goed format ook voor John de Mol
Prep de peuters
En daarin zien we dan hoe peuters worden klaargestoomd om op hun 13de door te breken op Nationale tv
Truus heeft vandaag gepleebekt op school. Ik heb verteld dat ik vroeger ook altijd pleebekte met mijn beste vriendin.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
vrijdag 25 september 2015 om 21:01
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 25 september 2015 @ 21:00:
[...]
Wat wordt jouw Truus groot zeg ineens!
[...]
Wat wordt jouw Truus groot zeg ineens!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!